想生BB

跳至

首頁

尾頁
   11


大宅

積分: 3724


3761#
發表於 12-9-26 20:55 |只看該作者

引用:我朝早10:30,+諗住帶晨尿唔啱就去到再留 +

原帖由 crystalaugur 於 12-09-26 發表
我朝早10:30, 諗住帶晨尿唔啱就去到再留
晨尿啱呀,起身第二泡尿呀




大宅

積分: 3571


3762#
發表於 12-9-26 21:18 |只看該作者
買左床, 車, high chair, 衫, 睡袋, 突然間有d空虛tim


珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


3763#
發表於 12-9-26 21:45 |只看該作者

引用:買左床,+車,+high+chair,+衫,+睡袋,+突然間

原帖由 misstree 於 12-09-26 發表
買左床, 車, high chair, 衫, 睡袋, 突然間有d空虛tim
哈哈,再買多啲衫


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


3764#
發表於 12-9-26 22:02 |只看該作者
misstree 發表於 12-9-26 21:18
買左床, 車, high chair, 衫, 睡袋, 突然間有d空虛tim

仲要買揹帶..鞋仔...大量口水肩(要慢慢揀D勁靚架)


大宅

積分: 3571


3765#
發表於 12-9-26 22:04 |只看該作者
siujanjan 發表於 12-9-26 21:45
哈哈,再買多啲衫

gymboree 而家free shipping, 我都會買多一水, 不過係有時唔知買咩野size


伯爵府

積分: 15109


3766#
發表於 12-9-26 22:05 |只看該作者

引用:Quote:misstree+發表於+12-9-26+21:18+買左

原帖由 doristws 於 12-09-26 發表
仲要買揹帶..鞋仔...大量口水肩(要慢慢揀D勁靚架)
今日有同事俾左揹帶我,又唔洗買




大宅

積分: 3571


3767#
發表於 12-9-26 22:08 |只看該作者
doristws 發表於 12-9-26 22:02
仲要買揹帶..鞋仔...大量口水肩(要慢慢揀D勁靚架)

口水肩其實要幾多好呢?
係唔係真係要好多嫁?
我諗緊係唔係要成件換


大宅

積分: 3571


3768#
發表於 12-9-26 22:08 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-9-26 22:05
今日有同事俾左揹帶我,又唔洗買

我同老公都唔係咁鐘意揹帶呀, 可能唔買呀


珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


3769#
發表於 12-9-26 22:12 |只看該作者

引用:Quote:doristws+發表於+12-9-26+22:02+仲要

原帖由 misstree 於 12-09-26 發表
口水肩其實要幾多好呢?
係唔係真係要好多嫁?
我諗緊係唔係要成件換
我囡嗰時又冇咩用口水肩


大宅

積分: 3571


3770#
發表於 12-9-26 22:20 |只看該作者
siujanjan 發表於 12-9-26 22:12
我囡嗰時又冇咩用口水肩

我買左4件幾得意的, 之後就收左手, 因為我直覺唔會用好多, 有咩大問題就要換衫, 不過如果要再買, 我會去玩具反斗城, $89.9, 7件, 全cotton 白色, 我覺得夠simple 又好quality應該都ok, 不過因為太易買, 呢d都唔急, 事關我都買埋紗巾了


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


3771#
發表於 12-9-26 22:21 |只看該作者
misstree 發表於 12-9-26 22:08
口水肩其實要幾多好呢?
係唔係真係要好多嫁?
我諗緊係唔係要成件換

咁要視乎亞B既口水勁唔勁囉...我個朋友一日差唔多換十條...次次上親佢屋企...個晒衫架都係晒滿口水肩


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


3772#
發表於 12-9-26 22:23 |只看該作者
misstree 發表於 12-9-26 22:08
我同老公都唔係咁鐘意揹帶呀, 可能唔買呀

但係如果單人帶亞B出街...用揹帶會方便D喎


大宅

積分: 3571


3773#
發表於 12-9-26 22:26 |只看該作者
doristws 發表於 12-9-26 22:23
但係如果單人帶亞B出街...用揹帶會方便D喎

呢樣我都諗過, 主要係我地覺得bb 坐揹帶對腳咁樣好唔舒服, 所以冇咩好感


大宅

積分: 2893


3774#
發表於 12-9-26 22:43 |只看該作者

回覆:有左但未有實在感-延續三

我今日去廣華產檢,醫生話驗血報告一切正常,仲問我知唔知自己咩血型,我終於都知自己血型啦


伯爵府

積分: 15109


3775#
發表於 12-9-26 22:45 |只看該作者

引用:Quote:misstree+發表於+12-9-26+22:08+口水

原帖由 doristws 於 12-09-26 發表
咁要視乎亞B既口水勁唔勁囉...我個朋友一日差唔多換十條...次次上親佢屋企...個晒衫架都係晒滿口水肩:happ ...
我二伯個仔又係超多口水,好似唔識咁架




伯爵府

積分: 15109


3776#
發表於 12-9-26 22:46 |只看該作者

引用:Quote:doristws+發表於+12-9-26+22:23+但係

原帖由 misstree 於 12-09-26 發表
呢樣我都諗過, 主要係我地覺得bb 坐揹帶對腳咁樣好唔舒服, 所以冇咩好感
所以我要可以平瞓果隻,bb會舒適d




伯爵府

積分: 15109


3777#
發表於 12-9-26 22:47 |只看該作者

引用:我今日去廣華產檢,醫生話驗血報告一切正常

原帖由 CHLORIS^^ 於 12-09-26 發表
我今日去廣華產檢,醫生話驗血報告一切正常,仲問我知唔知自己咩血型,我終於都知自己血型啦

...
一切正常就好啦
我同c6有定期做驗身所以一早知血型




大宅

積分: 2040


3778#
發表於 12-9-26 22:50 |只看該作者

引用:Quote:minny125+發表於+12-9-26+18:16+我呢

原帖由 BigBear2011 於 12-09-26 發表
因為你陀的係蛇bb... 哈... 哈... 我都係蛇b... 但係未有甩皮....
Haha我都係咁同我老公講!




大宅

積分: 3571


3779#
發表於 12-9-26 22:54 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-9-26 22:46
所以我要可以平瞓果隻,bb會舒適d

平訓果D好似係初生嫁咋


大宅

積分: 3571


3780#
發表於 12-9-26 22:54 |只看該作者
CHLORIS^^ 發表於 12-9-26 22:43
我今日去廣華產檢,醫生話驗血報告一切正常,仲問我知唔知自己咩血型,我終於都知自己血型啦

...

而家先知?? 我好似捐血果時知

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo