立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 3724
原帖由 crystalaugur 於 12-09-26 發表 我朝早10:30, 諗住帶晨尿唔啱就去到再留
積分: 3571
珍珠宮
積分: 31517
原帖由 misstree 於 12-09-26 發表 買左床, 車, high chair, 衫, 睡袋, 突然間有d空虛tim
伯爵府
積分: 15117
misstree 發表於 12-9-26 21:18 買左床, 車, high chair, 衫, 睡袋, 突然間有d空虛tim
siujanjan 發表於 12-9-26 21:45 哈哈,再買多啲衫
積分: 15109
原帖由 doristws 於 12-09-26 發表 仲要買揹帶..鞋仔...大量口水肩(要慢慢揀D勁靚架)
doristws 發表於 12-9-26 22:02 仲要買揹帶..鞋仔...大量口水肩(要慢慢揀D勁靚架)
Purybaby 發表於 12-9-26 22:05 今日有同事俾左揹帶我,又唔洗買
原帖由 misstree 於 12-09-26 發表 口水肩其實要幾多好呢? 係唔係真係要好多嫁? 我諗緊係唔係要成件換
siujanjan 發表於 12-9-26 22:12 我囡嗰時又冇咩用口水肩
misstree 發表於 12-9-26 22:08 口水肩其實要幾多好呢? 係唔係真係要好多嫁? 我諗緊係唔係要成件換
misstree 發表於 12-9-26 22:08 我同老公都唔係咁鐘意揹帶呀, 可能唔買呀
doristws 發表於 12-9-26 22:23 但係如果單人帶亞B出街...用揹帶會方便D喎
積分: 2893
原帖由 doristws 於 12-09-26 發表 咁要視乎亞B既口水勁唔勁囉...我個朋友一日差唔多換十條...次次上親佢屋企...個晒衫架都係晒滿口水肩:happ ...
原帖由 misstree 於 12-09-26 發表 呢樣我都諗過, 主要係我地覺得bb 坐揹帶對腳咁樣好唔舒服, 所以冇咩好感
原帖由 CHLORIS^^ 於 12-09-26 發表 我今日去廣華產檢,醫生話驗血報告一切正常,仲問我知唔知自己咩血型,我終於都知自己血型啦 ...
積分: 2040
原帖由 BigBear2011 於 12-09-26 發表 因為你陀的係蛇bb... 哈... 哈... 我都係蛇b... 但係未有甩皮....
Purybaby 發表於 12-9-26 22:46 所以我要可以平瞓果隻,bb會舒適d
CHLORIS^^ 發表於 12-9-26 22:43 我今日去廣華產檢,醫生話驗血報告一切正常,仲問我知唔知自己咩血型,我終於都知自己血型啦 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy