心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17134


361#
發表於 11-4-20 15:58 |只看該作者
heihei媽 發表於 11-4-20 15:49
仲有2個鐘呀.

仲有個半鐘啦~~

而家要倒數放工!!


伯爵府

積分: 17134


362#
發表於 11-4-20 16:31 |只看該作者
最後一小時!!~


伯爵府

積分: 16992


363#
發表於 11-4-20 16:58 |只看該作者
祝大家假期玩得開心d !


大宅

積分: 2374


364#
發表於 11-4-21 09:09 |只看該作者
返埋今日咋...yeah!

可惜, 星期5&6都話會落雨


伯爵府

積分: 16992


365#
發表於 11-4-21 10:07 |只看該作者
bulubee 發表於 11-4-21 09:09
返埋今日咋...yeah!

可惜, 星期5&6都話會落雨

早晨呀! 阿囡今日開始放假攪到我都以為大家都係.

係呀, 落雨呀! 唯有同小朋友睇戲


伯爵府

積分: 16184

好媽媽勳章 畀面勳章


366#
發表於 11-4-21 10:28 |只看該作者
yk0108 發表於 11-4-21 10:07
早晨呀! 阿囡今日開始放假攪到我都以為大家都係.

係呀, 落雨呀! 唯有同小朋友睇戲

早晨我亞仔都係今日開始放放到3號先返
希望星期日唔好落雨啦..我bb蕉呀
              


伯爵府

積分: 16184

好媽媽勳章 畀面勳章


367#
發表於 11-4-21 10:29 |只看該作者
bulubee 發表於 11-4-21 09:09
返埋今日咋...yeah!

可惜, 星期5&6都話會落雨

所以今日冇mood做野

點評

bulubee  其實日日都無..heheeee...  發表於 11-4-21 10:31
              


大宅

積分: 2374


368#
發表於 11-4-21 10:30 |只看該作者
patmama 發表於 11-4-21 10:28
早晨我亞仔都係今日開始放放到3號先返
希望星期日唔好落雨啦..我bb蕉呀
...

我本來星期五bb蕉啊~

睇黎要改行商場....唉~ 又洗$


伯爵府

積分: 16992


369#
發表於 11-4-21 10:31 |只看該作者
patmama 發表於 11-4-21 10:28
早晨我亞仔都係今日開始放放到3號先返
希望星期日唔好落雨啦..我bb蕉呀
...

阿囡3號返學即3日連續默書, 隔多個禮拜就測驗, 今個假期都唔玩好多.


珍珠宮

積分: 34867

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


370#
發表於 11-4-21 10:34 |只看該作者
早晨~已經開始倒數收工~係咪好過份

點評

吱仔與lo仔  大家咁話喇!! ^四^  發表於 11-4-21 10:57
前面是絕路~希望在轉角


伯爵府

積分: 16184

好媽媽勳章 畀面勳章


371#
發表於 11-4-21 10:35 |只看該作者
bulubee 發表於 11-4-21 10:30
我本來星期五bb蕉啊~

睇黎要改行商場....唉~ 又洗$

如果好似呢兩日咁嘅天氣bb蕉就真係一流gar..不過天日就
係啦..我都係一行街就洗錢
              


伯爵府

積分: 16184

好媽媽勳章 畀面勳章


372#
發表於 11-4-21 10:39 |只看該作者
yk0108 發表於 11-4-21 10:31
阿囡3號返學即3日連續默書, 隔多個禮拜就測驗, 今個假期都唔玩好多.

我亞p.1-p.5都係放完 呢個假返學就考試...今年卒之唔使啦
              


伯爵府

積分: 16184

好媽媽勳章 畀面勳章


373#
發表於 11-4-21 10:40 |只看該作者
mimichong 發表於 11-4-21 10:34
早晨~已經開始倒數收工~係咪好過份

唔過份.唔過份
              


伯爵府

積分: 17134


374#
發表於 11-4-21 10:47 |只看該作者
bulubee 發表於 11-4-21 09:09
返埋今日咋...yeah!

可惜, 星期5&6都話會落雨

係呀!~~有4日假正呀!!

希望聽日後日都唔好落咁大雨啦...


伯爵府

積分: 17134


375#
發表於 11-4-21 10:48 |只看該作者
patmama 發表於 11-4-21 10:29
所以今日冇mood做野

係,真係無mood做野,淨係好想快d收工!~


伯爵府

積分: 17134


376#
發表於 11-4-21 10:49 |只看該作者
mimichong 發表於 11-4-21 10:34
早晨~已經開始倒數收工~係咪好過份

唔過份,個個都倒數緊~~wakaka~~


伯爵府

積分: 17134


377#
發表於 11-4-21 10:51 |只看該作者
今朝我都好似以為今日唔駛返工...一起身已經九點半!!嚇死我!!
拿拿聲返工...遲大到...

點評

bulubee  你好搞笑....^^  發表於 11-4-21 11:06


伯爵府

積分: 17134


378#
發表於 11-4-21 10:54 |只看該作者
bulubee 發表於 11-4-21 10:30
我本來星期五bb蕉啊~

睇黎要改行商場....唉~ 又洗$

天文台而家都準準地,bbq睇黎要改呀~


伯爵府

積分: 17134


379#
發表於 11-4-21 10:55 |只看該作者
yk0108 發表於 11-4-20 16:58
祝大家假期玩得開心d !

yeah!!放假人人happy~~正~~


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


380#
發表於 11-4-21 10:57 |只看該作者
ivythepooh 發表於 11-4-21 10:47
係呀!~~有4日假正呀!!

希望聽日後日都唔好落咁大雨啦...

咪係!! 放長假落雨好掃興架!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo