想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1920


361#
發表於 05-12-13 01:08 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

好,等我o係吳醫師攪好個身體後再去睇王醫師先,最慘係我老公唔信中醫,又叫我唔好睇,我話佢知至醫師好勁,佢又話不育更係要睇西醫,唉....個c6梗係想激死我!哼!

我一於少理,日日照煲藥,"攻"到成間屋老係中藥味!勁呀!
Mama: Janice (楠ma)    卓楠bb~


大宅

積分: 1437


362#
發表於 05-12-13 13:36 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui,

我都有咁既情況, 成日想便便,不過又冇野出,只係好多氣同屁放,但我無胃氣. 睇下王EC今日俾D乜藥你啦. 你老公駛唔駛同你一齊覆診? EC叫我下次要同老公一齊黎.

你依家有無量體溫? EC叫我都要繼續量. 下次俾佢睇下有無問題.

其實我睇你CYCLE都正常, 點解都要睇中醫?你試左幾耐先開始睇中醫?


大宅

積分: 1529


363#
發表於 05-12-13 16:56 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

BK已替閣下刪除簽名檔內容,煩請自行檢視,頭像,頭銜,暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作


男爵府

積分: 7533


364#
發表於 05-12-13 17:34 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

豬豬bb,

你老公唔信中醫,甘你問下佢中醫o既歷史甘長久唔通係流架!重有,我都識唔少人有不育o既問題,而佢地都係好多年都冇bb,之後睇西醫又試左幾年又唔成功,最後睇中醫一兩年內成功o既真係唔少.佢地大部份人身體仲好過之前tim.(當然西醫亦有好多成功o既例子,唔可以抹煞西醫o既功效)所以你老公都幾主觀.
不過唔緊要,最重要係你自己睇左有用就ok,到時等佢再睇睇中醫係唔係甘唔得.


男爵府

積分: 7533


365#
發表於 05-12-13 18:08 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

kool,

我今日覆左診啦,王ec佢12月22日至29日放假,佢要考試呀!希望佢成功啦!

我今日同老公一齊睇,ec知道我地會去旅行,好細心甘幫我計好日子,比左兩種唔同o既藥我,等我係北京飲唔同o既藥,佢仲幫我諗埋我地可能會食d燥熱野(涮羊肉,烤鴨等),我以為佢會叫我地唔好食,但佢話會比d解燥火但又可以補身o既藥比我地,等我地去旅行食得盡情d,真係抵贊

王ec今次比左x紅四物湯+穿山龍+x蔚子 幫我排卵,然後係十全大補湯+紫河車+杞子+鹿角霜+(唔知乜野),同之前d藥好唔同架.

我而家都有keep住量體溫同用排卵紙,每次覆診都會比ec睇,你都要做呢d功課(量體溫),ec話甘樣會容易d掌握d週期日子,同埋亦可以知道會唔會有其他問題.

哈哈,我d cycle都係呢幾個月先正常番,都係由睇上環吳教授開始先好,而家身體好左(由細到大身體都好差),cycle正常番,繼續睇就係希望再調理好身體,快d有bb.

試左幾耐先開始睇中醫?<----之前結婚後一直睇西醫醫m痛,冇避孕,都差唔多6,7年,之後開始睇中醫,試過幾個,用左大約一年,冇乜改善,可能唔夾,停左一陣就睇吳教授同王ec,共用左5個幾月,暫時都好滿意同樂觀.


複式洋房

積分: 477


366#
發表於 05-12-13 18:43 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui,

唔知點解, 我覺得醫師對你好好 ! 你話醫師會同你傾計, 會安慰你 ! 但我每次覆診, 都係我問一句, 佢答一句咁 ! 硬係唔知點咁 ??? ?-( ?-( , 雖然睇我既時候唔係打針咁快, 但多數時間都係悶場 (佢有佢寫, 我有我坐周圍望)

同埋你哋上次話, 有左歸 & 右歸湯 , 我好似未食過呢2味中藥喎 ! 我今次(day7開始食7日)只係 "逍遙散+ 厚樸+茵陳+菟絲子+今XX+洗XX" , 我明白每個人身體唔同, 但我都係寒底,氣血.腎陰陽虛),

死啦, 我係咪真係諗多咗呢 ?? 我都明白要百份百信個醫師,
但........ 唔知點講呀 ! :cry:
:wth:  :wth: [size=medium]魚 ~ [img]


男爵府

積分: 7533


367#
發表於 05-12-13 19:04 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

魚魚,

我唔知王ec係唔係對我特別好,但而家王太一見到我都叫得出我個姓.可能我自己多野講,甘ec相對咪多d回應囉! 好多時我都會問下ec食左飯未?多唔多人睇症?辛唔辛苦?等大家冇甘悶.不過有時我會唔出聲,比d時間ec諗下用乜野藥.

我諗d左右歸未必人人都岩食,今次我都冇呢d龜
你唔好担心啦!我同你d體質唔同,我係熱底,血氣不足,腎陰虛,所以可能用藥不同.


大宅

積分: 1529


368#
發表於 05-12-13 20:33 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

我想問王EC,D藥要自己煲定是藥粉,THANK YOU
BK已替閣下刪除簽名檔內容,煩請自行檢視,頭像,頭銜,暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作


男爵府

積分: 7533


369#
發表於 05-12-13 20:42 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

3306A,

係藥粉呀!


大宅

積分: 1529


370#
發表於 05-12-13 20:51 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

多謝哂 其實我都看了吉叔一年到現在都無進展,所以非常失望,好彩上來BK行吓就見到妳們在討論,我很寄待下個月去王EC處試。
BK已替閣下刪除簽名檔內容,煩請自行檢視,頭像,頭銜,暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作


男爵府

積分: 7533


371#
發表於 05-12-13 21:40 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

你得閒上黎及及,希望幫到你啦!


男爵府

積分: 7527


372#
發表於 05-12-14 12:22 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui,

你仲記唔記得我話我老公睇王ec食左佢d藥之後,個喉嚨好乾呀!!後尾停左藥,跟住佢就病左啦,傷風+喉嚨痛呀 :cry: ,佢係咁話食左d藥先病,我叫佢好番後再去睇王ec清下佢,佢就話唔會再睇,真係激死我啦 ,點算好呀??你老公食左d藥係唔係大致上都無問題呀??唉!係唔係我老公同佢唔夾哩 :-( :-( :-(


大宅

積分: 1865


373#
發表於 05-12-14 12:55 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

魚魚,
你唔好擔心咁多啦...你明白每個人體質唔同, 所以每個人的處方都不一樣, 已經有好好既concept.
其實你只要飲一兩劑, 就已經感覺到d藥夾唔夾, 你飲左幾多次呀? 飲完有冇特別感覺?

我都覺ec好好人, 問佢問題佢會答得好詳細, 會唔會當時好區緊呀? 我諗只要你主動d問, 講多d野, 咁氣氛會好d, relax d, ec會講多d :-P


複式洋房

積分: 477


374#
發表於 05-12-14 17:19 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

Tourmaline,

我完全明白 ! 只係感覺啫. 因我上過"濃本方"個網, 亦查過藥既功效 , 見到我食緊既中藥,功效唔係好似助排卵/補腎啫. 所以有啲疑惑啫.
另外, 我都有問醫師嘢, 但佢大多數只係答,會/唔會/唔怕...... 簡單既回答. 所以我都無嘢講lu.
除咗第一次飲完藥, 覺得有喉嚨少少乾之外, 再無咩感覺啦 !
最奇怪係, 第三次覆診時, 話我啲脈好弱 !(但我第一次睇佢時, 問佢我啲脈係咪好差, 佢答話唔係 ), 問題在於飲完佢啲中藥, 啲脈變差咗 ! 真係好唔明 ... ?-( ?-(
可能我個case實在太難醫卦 !! :cry: :cry:
:wth:  :wth: [size=medium]魚 ~ [img]


大宅

積分: 1865


375#
發表於 05-12-14 20:19 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

魚魚,
乜"濃本方"有網站咩?我find唔到? 我都想睇下我d藥添
你有冇問ec 劑藥有乜作用呀 ?-(


大宅

積分: 1920


376#
發表於 05-12-15 01:15 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui,

係呀,我老公好主觀o架,佢由細到大都唔睇中醫,可能冇乜信心掛,唔理佢咁多,我攪好自己身體先,自己好,bb好!yeah!

佢唔得咪到時迫佢睇中醫囉.不過佢o係西醫check過話佢果邊冇問題...

希望一擊即中啦!
Mama: Janice (楠ma)    卓楠bb~


大宅

積分: 1437


377#
發表於 05-12-15 13:33 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui,

我無用過排卵紙, 其實係唔係每一日都要check? 我係萬寧見到好貴. 唔捨得買. 我有一個問題想問下, 排卵當日既體溫係高D定低D?我成日都唔記得.

原來你都試左咁耐, 我就試左一年多, 因為我m唔準又想生BB,(年紀又大) 所以睇西醫食排卵藥, 打排卵針, 最後做埋iui都唔得, 依家開始睇王ec, 希望可以幫到我. 你之前睇西醫有無食過排卵藥呀?

其實我都好同意你既講法, 中醫同西醫都各有所長, 最緊要就係同你夾唔夾. 同埋要搵過好既, 值得信賴既醫生. right?

祝旅途愉快!!!


男爵府

積分: 7533


378#
發表於 05-12-15 15:37 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

GB,

我老公佢食左d藥第一二日就有d喉嚨乾,個人好'興',之後都有一次傷風(佢身體一直都ok,但就有nose敏感),ec話佢有d菌積左係身內,發唔到出黎,甘我老公繼續食左佢d藥,傷風就好快好番,nose敏感都好番好多,以前冬天一到,佢就會不停打'克痴',今個月又好似好左好多甘.

我知道有時食左中藥,有d病會先發左出黎,然後先慢慢好架,唔似西藥甘,會好快去止左d病徵.......之前我老公都問過同一樣問題,會唔會食左王ec d藥先有問題,會唔會同王ec唔夾.....我叫佢有乜野問題,最好打電話比ec問清楚,同埋覆診時同ec講多d自己食藥後反應同平時生活習慣,有冇長期問題,如nose敏感等....到覆診時我先知佢原來有痔瘡(佢話唔係嚴重所以唔想講比ec知)..死啦,又爆佢私人野...而家,ec都有比d藥佢醫痔瘡,佢而家重好定時問我佢要幾時再覆診

如果你老公有d甘o既情況,你試下叫佢好似我老公甘,睇多一次,問多d,講多d,講真,如果平時傷風感冒睇左一次西醫未好,好多人都會睇多一次食多兩日藥,甘點解睇中醫又唔可以用同樣標準呢!


男爵府

積分: 7533


379#
發表於 05-12-15 16:00 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

魚魚,

ec之前都冇話我d脈好差,不過就係弱d,佢話我因為血氣唔夠,身體d機能會有影響,d脈會弱d,之後再睇,ec都話有d改善,特別係上個cycle排完卵之後d脈都幾好,但去到今個月d脈又弱番少少,不過都ok,而d血壓都升番,有90+/70+,(以前係80+/50+),我自己就覺得身體好似愈來愈好,以前係大病君,差不多每個月都會傷風感冒,又會成日腸胃炎,一個月都一定要睇一次西醫,近半年又好似好耐冇因為病而要去睇西醫,連西成藥都冇乜食過,我諗都可能係調理身體好左o既結果,不過真係要慢慢先發覺.

我諗ec可能想幫你先調理好身體,等你強壯d先,最緊要身體好左,ec就會加緊幫你助排卵同攪生bb,所以你唔好甘担心啦!仲有,d脈弱唔代表係變差左架!


男爵府

積分: 7533


380#
發表於 05-12-15 16:05 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

kool,

我用緊果d驗排卵紙係bk d姊妹賣比我架,係大陸先有得賣,香港果d真係好貴,afford唔到用甘多.

排卵當日既體溫係會跌低D架!

希望大家都會快d有好消息啦!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo