想生BB

跳至

首頁

尾頁
   270


大宅

積分: 2214


3921#
發表於 15-12-2 18:19 |只看該作者

引用:Quote:leeleemrs+發表於+15-12-2+13:52+我

原帖由 loveman620 於 15-12-02 發表
係呀!我見有人話又胸痛又谷脹,但我又咩都無好唔開心,又成日瞓唔到,夜晚醒幾次,又發好多夢。: ...
我識大部分人都無咩感覺中左。。。放心啦




大宅

積分: 2214


3922#
發表於 15-12-2 18:20 |只看該作者

引用:Quote:roger0202+發表於+15-12-2+14:53+回

原帖由 loveman620 於 15-12-02 發表
無呀,佢叫我5号先好check血,7号先好check尿
植入後d8用快而準都驗到淺線




大宅

積分: 1421


3923#
發表於 15-12-2 18:31 |只看該作者
回覆 leeleemrs 的帖子

我都要打呀。 呢支針好痛


大宅

積分: 1872


3924#
發表於 15-12-2 18:57 |只看該作者

引用:回覆+leeleemrs+的帖子我都要打呀。+呢支針

原帖由 roger0202 於 15-12-02 發表
回覆 leeleemrs 的帖子

我都要打呀。 呢支針好痛
係啊,痛
我發現打某個位[肚臍同一高度],係無咁痛,可能個度脂肪多,之後都打同一個level,左右輪住打





別墅

積分: 644


3925#
發表於 15-12-2 20:27 |只看該作者
alice215 發表於 15-12-2 18:19
我識大部分人都無咩感覺中左。。。放心啦

我仲以為個個都會肚谷胸脹同扯扯下~
:-? :-?


大宅

積分: 1150


3926#
發表於 15-12-2 21:35 |只看該作者
roger0202 發表於 15-12-2 16:46
回覆 Nail06 的帖子

我無做pgs 呀。 放雪胎, 翁翁話我肚脹所以要下個cycle 放胎。 我10月去抽卵時留左6日 ...
請問放胎點解要7日咁耐既?有咩要做?放左之後一般有咩藥食?


大宅

積分: 1421


3927#
發表於 15-12-2 21:56 |只看該作者
回覆 Kkck2003 的帖子

我放完順便留低玩幾日。 我要用快孕隆。 同食6種藥。 打一支肝素。


大宅

積分: 1150


3928#
發表於 15-12-2 23:29 |只看該作者

引用:回覆+Kkck2003+的帖子我放完順便留低玩幾日

原帖由 roger0202 於 15-12-02 發表
回覆 Kkck2003 的帖子

我放完順便留低玩幾日。 我要用快孕隆。 同食6種藥。 打一支肝素。 ...
咁最少要留幾日?放胎後可即日返港嗎?




大宅

積分: 1872


3929#
發表於 15-12-2 23:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+roger0202+於+15-12-02+發表

原帖由 Kkck2003 於 15-12-02 發表
咁最少要留幾日?放胎後可即日返港嗎?
放胎之後一日要抽血見醫生,同埋著緊床,最好2~3日後先坐飛機返hk




大宅

積分: 2214


3930#
發表於 15-12-2 23:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+roger0202+於+15-12-02+發表

原帖由 Kkck2003 於 15-12-02 發表
咁最少要留幾日?放胎後可即日返港嗎?
最少留三日兩夜。。放前一日抽血針灸。。放後再留一日抽血針灸




複式洋房

積分: 255


3931#
發表於 15-12-3 01:09 |只看該作者
回覆 leeleemrs 的帖子

初診系我老公陪我去,果陣翁醫師冇話放鮮胎定雪胎,我又吾記得問,淨係開左針葯比我,叫我day12返去檢查+抽卵,果刻老公煩緊幾時要放假,好難先攞到假,公司要一個月前通知,於是翁醫師叫我地出去諗完再決定。最後我同姑娘講決定12月開針,之後比錢後攞藥就走左,冇機會見到翁醫師。


複式洋房

積分: 255


3932#
發表於 15-12-3 01:18 |只看該作者
回覆 roger0202 的帖子

即系一定要抽卵後先知道可吾可以放鮮胎?抽卵最少要留幾多日?你11月放雪胎是Day幾放?放胎前洗吾洗食藥/打針?愛群中醫幾錢架?


複式洋房

積分: 255


3933#
發表於 15-12-3 01:57 |只看該作者
還有一個問題想問各位JM,抽卵後會否亂了經期,我平常凖時嘅,通常你地抽卵之後幾多日來經?


大宅

積分: 1872


3934#
發表於 15-12-3 07:23 |只看該作者

引用:回覆+leeleemrs+的帖子初診系我老公陪我去

原帖由 Nail06 於 15-12-03 發表
回覆 leeleemrs 的帖子

初診系我老公陪我去,果陣翁醫師冇話放鮮胎定雪胎,我又吾記得問,淨係開左針葯比 ...
因為要睇你抽卵後子宮有無OHSS[過度刺激],又要睇返身體賀爾蒙水平回落未,始終打針食藥對子宮負擔好大,所以唔好為左方便夾硬放鮮胎,會影響成功率。有人要等一個月,有人要等兩個月。

至於m, 我都一向準,針藥對我既cycle 無影響。抽完卵亦有打一支柳培林,係比子宮休息的。姑娘話打完下個cycle 未必m, 但我照m 亦好準時




大宅

積分: 1872


3935#
發表於 15-12-3 07:29 |只看該作者

引用:回覆+leeleemrs+的帖子初診系我老公陪我去

原帖由 Nail06 於 15-12-03 發表
回覆 leeleemrs 的帖子

初診系我老公陪我去,果陣翁醫師冇話放鮮胎定雪胎,我又吾記得問,淨係開左針葯比 ...
另外,如果老公難請假,你可以自己day 12 過台做檢查,一般day 14~15抽卵[但都視乎你day 8 既超聲波結果],叫c6 day 14 到台,一齊day 16 走。我個時都係咁,c6要2個月前request day off, 仲要跟roster 返工。。。

我地都搞得掂,你地都得既,放心




子爵府

積分: 11263


3936#
發表於 15-12-3 08:53 |只看該作者
leeleemrs 發表於 15-12-3 07:23
因為要睇你抽卵後子宮有無OHSS[過度刺激],又要睇返身體賀爾蒙水平回落未,始終打針食藥對子宮負擔好大,所 ...

你指準時來m係抽卵後果次?因為呢次未受柳培林影響,之後果cycle 就會冇m 來。大約等40幾日才m, 因人而然。你用人工週期放胎就不用擔心。


子爵府

積分: 11263


3937#
發表於 15-12-3 09:02 |只看該作者
Nail06 發表於 15-12-3 01:57
還有一個問題想問各位JM,抽卵後會否亂了經期,我平常凖時嘅,通常你地抽卵之後幾多日來經? ...

抽卵後會果次係正常來m, 大約11-14天來,視乎你週期長短。如果打左柳培林,再下個cycle 就會亂,吾知幾時m, 我就day 40幾,skip左一個cycle。有人2個cycle冇m來。


大宅

積分: 1872


3938#
發表於 15-12-3 09:42 |只看該作者

引用:Quote:Nail06+發表於+15-12-3+01:57+還有一

原帖由 Helllokitty 於 15-12-03 發表
抽卵後會果次係正常來m, 大約11-14天來,視乎你週期長短。如果打左柳培林,再下個cycle 就會亂,吾知幾時m ...
我抽卵後第二個cycle 都準時m, 所以唔知係柳培林對我無用,定咩原因。。所以真係因人而異




複式洋房

積分: 255


3939#
發表於 15-12-3 11:41 |只看該作者
多謝leeleemrs & hellokitty的解答。
請問自然週期放胎是什麼時候?經期前定後?第幾day放?


大宅

積分: 1506


3940#
發表於 15-12-3 13:03 |只看該作者

回覆:Helllokitty 的帖子

我抽完後12日後來M,下個cycle 4O多日還未來完,個心好煩


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo