美容扮靚

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   19


子爵府

積分: 10012

畀面勳章


21#
發表於 14-1-12 00:24 |只看該作者

引用:+本帖最後由+KAY+2+於+14-1-11+23:36+編輯+

原帖由 KAY+2 於 14-01-11 發表
本帖最後由 KAY+2 於 14-1-11 23:36 編輯

回覆 羊奶媽媽 的帖子
唔該哂,我16/1會去店再試下,我之前落左訂金,未知想買乜野!




侯爵府

積分: 20639


22#
發表於 14-1-12 00:36 |只看該作者
回覆 羊奶媽媽 的帖子

你係咪落200蚊訂, 之後要買1300, 就有一套FUTURE SOLUTION+REVITAL FACE & EYE MASK+REVITAL WHITENING送呀?
我都訂咗, 之後買到OVER咗, 又再送嘢.


別墅

積分: 743


23#
發表於 14-1-12 01:46 |只看該作者

回覆:shiseido Revital firming

我買果陣個BA都係話用化妝棉祙走ok,不過如果怕太潤太油可過水~
我自己用就過水,驚太潤生粒粒




別墅

積分: 743


24#
發表於 14-1-12 12:06 |只看該作者

回覆:KAY+2 的帖子

5分鐘果隻不能日日用???





子爵府

積分: 10012

畀面勳章


25#
發表於 14-1-12 12:36 |只看該作者

回覆:KAY+2 的帖子

係呀,比你估到,我到想試下FS系列!所以想買D之前未入既產品,如按摩膏及BB cream!




侯爵府

積分: 20639


26#
發表於 14-1-12 12:59 |只看該作者
回覆 suetsuetchan 的帖子

BA話冬天隔日用, 夏天一星期兩次.
我覺得太潤, 唔好日日用, 除非好乾.


侯爵府

積分: 20639


27#
發表於 14-1-12 13:04 |只看該作者
回覆 羊奶媽媽 的帖子

因為我啱啱買完先知, 我訂咗兩份, 一份係FS, 另一份係普通LINE的.

你會到時做埋面部護理嗎? 到時就可以試按摩膏... 仲有一款MASKS, 我覺得好好用, 不過BA們好少推介的.
係REVTIAL REFIRMING MASKS, 係一款用完面霜後用的GEL狀MASKS, 可以加強保養品的吸引及去暗粒的.
如果可以試上面就試下, 因為一搣走嗰陣超滑的, 我一試就鐘意. 你未用過可以試下.

點評

ay9566  一搣走真係堅滑  發表於 14-1-13 09:30


子爵府

積分: 10012

畀面勳章


28#
發表於 14-1-12 14:41 |只看該作者

回覆:KAY+2 的帖子

好,多謝你的推介,我到時問亞BA叫佢幫我試下!去完再告訴你知!我其實已經留意你的post ,因為我都喜歡用資生堂產品,所以睇左你post 知道有乜野產品可以買黎試用!謝謝你的回覆



點評

KAY+2    發表於 14-1-12 14:42


男爵府

積分: 9739


29#
發表於 14-1-12 14:47 |只看該作者

引用:回覆+羊奶媽媽+的帖子因為我啱啱買完先知,+

原帖由 KAY+2 於 14-01-12 發表
回覆 羊奶媽媽 的帖子

因為我啱啱買完先知, 我訂咗兩份, 一份係FS, 另一份係普通LINE的.
送甘多野!請問點樣訂?係咪咩貨都得?


侯爵府

積分: 20639


30#
發表於 14-1-12 15:07 |只看該作者
回覆 kathyyu312 的帖子

係在PROMOTION前落訂的.
你打去你開會員嗰間店問下.


水晶宮

積分: 58252


31#
發表於 14-1-12 15:54 |只看該作者

引用:5分鐘果隻不能日日用??? +

原帖由 suetsuetchan 於 14-01-12 發表
5分鐘果隻不能日日用???
我日日用,冇問題,皮膚仲好咗。


大宅

積分: 1297


32#
發表於 14-1-12 19:12 |只看該作者

引用:回覆+羊奶媽媽+的帖子因為我啱啱買完先知,+

原帖由 KAY+2 於 14-01-12 發表
回覆 羊奶媽媽 的帖子

因為我啱啱買完先知, 我訂咗兩份, 一份係FS, 另一份係普通LINE的.
我都用緊Refirming masks丫!!真係好好用!!
按摩膏我都用緊兩種!!


侯爵府

積分: 20639


33#
發表於 14-1-12 19:34 |只看該作者
回覆 tingstine 的帖子

按摩膏我三隻都有.
不過都係鐘意WHITE LUCENTS, 夠白, 一用完立即白晒~


子爵府

積分: 10012

畀面勳章


34#
發表於 14-1-12 20:27 |只看該作者

回覆:KAY+2 的帖子

你有邊3款?




侯爵府

積分: 20639


35#
發表於 14-1-12 20:34 |只看該作者

回覆:羊奶媽媽 的帖子

White lucent,同retvial的兩款呀~~~
myphoto.jpg




子爵府

積分: 10012

畀面勳章


36#
發表於 14-1-12 20:44 |只看該作者

回覆:KAY+2 的帖子

呢3款會點用呢?




侯爵府

積分: 20639


37#
發表於 14-1-12 20:52 |只看該作者
回覆 羊奶媽媽 的帖子

一分鐘REVITAL嗰嘢, 係我第一次用按摩膏時BA推介的.
呢隻都係收緊的, 不過質地好薄, 用的份量只係一片杏仁的SIZE
可以日日用, 而且唔笠, 按完都吸收晒唔使用濕棉花抹的.

另外兩隻, 都係按五分鐘.
WHITE LUCENT主要係美白, 用完立即白晒, 而且面色好好.
另一款REVITAL就係緊緻滋潤, 冬天用好適合. 不過夏天用就笠啲.

我個人就比較喜歡WHITE LUCENT...不過今個冬天咁乾, REVITAL REFIRMING嗰款就成日用, 無咁乾~


男爵府

積分: 9739


38#
發表於 14-1-12 20:58 |只看該作者

引用:回覆+kathyyu312+的帖子係在PROMOTION前落

原帖由 KAY+2 於 14-01-12 發表
回覆 kathyyu312 的帖子

係在PROMOTION前落訂的.
即係已經過左


侯爵府

積分: 20639


39#
發表於 14-1-12 21:04 |只看該作者
回覆 kathyyu312 的帖子

間間唔同時間, 你打去問下.


子爵府

積分: 10012

畀面勳章


40#
發表於 14-1-12 21:09 |只看該作者

回覆:KAY+2 的帖子

謝謝你的分享,非常詳盡解釋!我想試firming up 個隻先喇!




首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo