美容扮靚

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   19


別墅

積分: 743


1#
發表於 14-1-10 20:47 |只看該作者
有無jm用過呢隻firming massage? 朋友極力推介...見自己塊面愈來愈\"dum\",即刻買來試下....希望有用啦
myphoto.jpg




侯爵府

積分: 20639


2#
發表於 14-1-10 20:55 |只看該作者
冬天我會一星期用一至兩次, 超潤~


子爵府

積分: 13527


3#
發表於 14-1-10 22:15 |只看該作者

回覆:shiseido Revital firming

我都買咗都覺得幾好用及好潤


水晶宮

積分: 58252


4#
發表於 14-1-10 22:29 |只看該作者

回覆:shiseido Revital firming

用緊,晚晚用,皮膚好咗,塊面firm咗



公爵府

積分: 25067


5#
發表於 14-1-10 22:38 |只看該作者

回覆:shiseido Revital firming

我最近都用緊,幾好用,又夠潤


侯爵府

積分: 20513

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


6#
發表於 14-1-10 23:29 |只看該作者

引用:用緊,晚晚用,皮膚好咗,塊面firm咗+

原帖由 petitsomeone 於 14-01-10 發表
用緊,晚晚用,皮膚好咗,塊面firm咗
用法是?




水晶宮

積分: 58252


7#
發表於 14-1-10 23:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+petitsomeone+於+14-01-10+發

原帖由 marcoli8 於 14-01-10 發表
用法是?
按摩,佢入面有張說明書教你點按。


侯爵府

積分: 20513

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


8#
發表於 14-1-10 23:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+marcoli8+於+14-01-10+發表用

原帖由 petitsomeone 於 14-01-10 發表
按摩,佢入面有張說明書教你點按。
Sorry我未買的




公爵府

積分: 25067


9#
發表於 14-1-11 11:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+petitsomeone+於+14-01-10+發

原帖由 marcoli8 於 14-01-10 發表
用法是?
洗完面後,搽toner,精華,之後就用大約1粒車厘子份量既massage cream按5mins,之後可以用紙巾抹走,之後再搽cream就ok!


男爵府

積分: 6184


10#
發表於 14-1-11 15:54 |只看該作者

回覆:shiseido Revital firming

呢隻要過水架,另又一隻唔洗過




侯爵府

積分: 20513

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


11#
發表於 14-1-11 15:58 |只看該作者

引用:呢隻要過水架,另又一隻唔洗過 +

原帖由 maggie403 於 14-01-11 發表
呢隻要過水架,另又一隻唔洗過
邊一款不用過水?




男爵府

積分: 6184


12#
發表於 14-1-11 16:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+maggie403+於+14-01-11+發表

原帖由 marcoli8 於 14-01-11 發表
邊一款不用過水?
呢款
myphoto.jpg




子爵府

積分: 10012

畀面勳章


13#
發表於 14-1-11 19:01 |只看該作者

回覆:shiseido Revital firming

咁兩款邊隻好D?




子爵府

積分: 10012

畀面勳章


14#
發表於 14-1-11 19:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+marcoli8+於+14-01-11+發表邊

原帖由 maggie403 於 14-01-11 發表
呢款
請問價錢?




公爵府

積分: 25067


15#
發表於 14-1-11 20:38 |只看該作者

引用:呢隻要過水架,另又一隻唔洗過 +

原帖由 maggie403 於 14-01-11 發表
呢隻要過水架,另又一隻唔洗過
我用緊呢隻,不過冇過水喎~
個ba教我唔駛過水…


男爵府

積分: 6184


16#
發表於 14-1-11 21:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+maggie403+於+14-01-11+發表

原帖由 羊奶媽媽 於 14-01-11 發表
請問價錢?
$5xx




男爵府

積分: 6184


17#
發表於 14-1-11 21:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+maggie403+於+14-01-11+發表

原帖由 siuling0119 於 14-01-11 發表
我用緊呢隻,不過冇過水喎~
個ba教我唔駛過水…
我問過兩個 ba 都話要過,印象中說明書都寫要過的




子爵府

積分: 10012

畀面勳章


18#
發表於 14-1-11 21:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+羊奶媽媽+於+14-01-11+發表請

原帖由 maggie403 於 14-01-11 發表
$5xx
想睇下兩款價錢爭幾多,邊隻好D




男爵府

積分: 6184


19#
發表於 14-1-11 21:28 |只看該作者

回覆:羊奶媽媽 的帖子

好似一樣價或者差不多,你可以去問下 ba ,我自己鍾意唔洗過水,方便d




侯爵府

積分: 20639


20#
發表於 14-1-11 23:36 |只看該作者
本帖最後由 KAY+2 於 14-1-11 23:36 編輯

回覆 羊奶媽媽 的帖子

如果開始唔習慣用按摩膏, 建議先揀 1 分鐘嗰隻.

FIRMING嗰隻要做五分鐘, 而且會比較油潤啲.
我做法係唔過水, 只係用紙巾印走.
如果仲係笠, 就用濕棉花抺面.

功效當然係FIRMING較好. 但1分鐘嗰隻就可以日日用.

點評

WanKiKi  我尋日買左個ba都係咁教我呀好彩有人同我一樣重以為自己用錯方法。  發表於 14-1-13 14:42

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo