烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   255


別墅

積分: 984

BK Milk勳章


21#
發表於 14-3-9 01:19 |只看該作者


瑪瑙宮

積分: 146100

父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


22#
發表於 14-3-9 10:58 |只看該作者
小李子 發表於 14-3-7 22:13
順帶一提,將牛油加入麵粉時,記住要快手,唔係手嘅溫度,會令牛油溶化,咁個鬆餅就唔會鬆化o架嘞!只要略 ...
多謝無私既分享﹗
這個世界上所有的愛都是以聚合為最終目的,只有一種愛以分離為目的,那就是父母對孩子的愛。 父母真正成功的愛,就是讓孩子盡早成為一個獨立的分個體﹗


大宅

積分: 1904


23#
發表於 14-3-9 11:08 |只看該作者

引用:各位jm,+食譜到~+因為唔識用電腦+upload+相

原帖由 小李子 於 14-03-07 發表
各位jm, 食譜到~
因為唔識用電腦 upload 相,所以唯有將材料同做法分兩次用手機 post, 不便之處,請見諒 : ...
多謝分享


男爵府

積分: 6938


24#
發表於 14-3-9 13:32 |只看該作者

引用:Quote:小李子+發表於+14-3-7+22:13+順帶一

原帖由 my005 於 14-03-09 發表
多謝無私既分享﹗
應該多謝梁許安璞女士至真!我都係多年前唔覺意喺佢個專欄度見到呢個食譜,一試之下,驚為天人!完全係廿多年前,回憶中嘅味道呀



水晶宮

積分: 55656

畀面勳章 BK Milk勳章


25#
發表於 14-3-9 13:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+my005+於+14-03-09+發表多謝

原帖由 小李子 於 14-03-09 發表
應該多謝梁許安璞女士至真!我都係多年前唔覺意喺佢個專欄度見到呢個食譜,一試之下,驚為天人!完全係廿多 ...


Cheer up! Enjoy every Little Thing in LIFE


複式洋房

積分: 319


26#
發表於 14-3-9 14:30 |只看該作者

回覆:KFC鬆餅

請問酸忌廉邊到有得賣?


子爵府

積分: 12157


27#
發表於 14-3-9 14:37 |只看該作者

回覆:KFC鬆餅




男爵府

積分: 6938


28#
發表於 14-3-9 14:44 |只看該作者

引用:請問酸忌廉邊到有得賣?

原帖由 cookiemonsterhk 於 14-03-09 發表
請問酸忌廉邊到有得賣?
大型超市有售


別墅

積分: 849


29#
發表於 14-3-10 16:18 |只看該作者

回覆:KFC鬆餅

1/2杯即係有幾多???


禁止訪問

積分: 286


30#
發表於 14-3-10 17:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8007

BK Milk勳章 畀面勳章


31#
發表於 14-3-10 17:39 |只看該作者
小李子 發表於 14-3-7 22:03
各位jm, 食譜到~
因為唔識用電腦 upload 相,所以唯有將材料同做法分兩次用手機 post, 不便之處,請見諒 : ...

唔好意思...發粉即係咩?


大宅

積分: 2475


32#
發表於 14-3-10 18:01 |只看該作者
我都超like kfc 個鬆餅, 去左外國幾年番黎仲專登去食, 但竟然冇左好失落
而家一於跟jm既食譜diy先, 好期待

thanks!!


別墅

積分: 767


33#
發表於 14-3-10 18:24 |只看該作者
搵日試下整先


男爵府

積分: 6938


34#
發表於 14-3-10 21:22 |只看該作者

引用:Quote:小李子+發表於+14-3-7+22:03+各位jm,

原帖由 babychingching 於 14-03-10 發表
唔好意思...發粉即係咩?
發粉係 baking powder


男爵府

積分: 6938


35#
發表於 14-3-10 21:26 |只看該作者

引用:我都超like+kfc+個鬆餅,+去左外國幾年番黎

原帖由 anniek0918 於 14-03-10 發表
我都超like kfc 個鬆餅, 去左外國幾年番黎仲專登去食, 但竟然冇左好失落
而家一於跟jm既食譜diy先, 好期待
...
係呀,佢無聲無色咁就消失咗,我都唔知幾失落呀 好彩幾年前比我遇到呢個食譜,以後都可以不求人嘞


大宅

積分: 2475


36#
發表於 14-3-10 21:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+anniek0918+於+14-03-10+發表

原帖由 小李子 於 14-03-10 發表
係呀,佢無聲無色咁就消失咗,我都唔知幾失落呀 好彩幾年前比我遇到呢個食譜,以後都可以不求人嘞 : ...
好好味,燶咗少少但外脆內軟
myphoto.jpg



點評

nrjowepq  好正喎  發表於 14-3-10 22:36


男爵府

積分: 6938


37#
發表於 14-3-10 22:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+小李子+於+14-03-10+發表係呀

原帖由 anniek0918 於 14-03-10 發表
好好味,燶咗少少但外脆內軟
你都幾快手喎 我原本都打算呢兩日整,可惜揾咗十幾間超市,都買唔到酸忌廉睇怕要特登揸車去氹仔,先可以買得到嘞


大宅

積分: 2475


38#
發表於 14-3-10 22:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+anniek0918+於+14-03-10+發表

原帖由 小李子 於 14-03-10 發表
你都幾快手喎 我原本都打算呢兩日整,可惜揾咗十幾間超市,都買唔到酸忌廉睇怕要特登揸車去 ...
哈哈,因為真係好鍾意食,一返屋企即整,晩飯已經好飽嘅我都食咗2個
我都買唔到酸奶,上網查在其他食譜,改用鮮奶,也沒有落發粉,一樣好香。
下次又試下落先!




男爵府

積分: 6251


39#
發表於 14-3-10 22:26 |只看該作者
回覆 小李子 的帖子



別墅

積分: 619


40#
發表於 14-3-10 22:39 |只看該作者

回覆:KFC鬆餅

多謝介紹食譜做法!
1394462308996.jpg

點評

小李子  好似好好味咁喎   發表於 14-3-10 23:35
:-P

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo