, 成日聽人講, 生仔十級痛, 我真是好想經歷下, 結果在39週5半夜突然聽到poppop兩聲, 跟住d水是咁流, 於是即刻洗頭沖涼, 跟住坐的士入院, 我真是覺得下體好似開水喉咁, 等左五個鐘, 開左3度, d姑娘話好叻喎, 開多半度可以落產房, 點知個半度足足再捱多7個鐘才開, 嘩, 其實當時陣痛已去到四分鐘一次, 我最記得食個餐午飯, 常常聽人說, 生前一定要食飽嘢, 否則無力生, 結果個餐飯在二次陣痛間就狂吞, 一痛就即刻吐出來, 痛完又立即食回剛才吐出來的飯, 簡直是食哨咁:-( , 推入產房後, 最初都無聞氣, 後來頂唔順都聞啦, 點知我聞極都是咁痛, 後來我c6話條喉甩左無人知
,唉,跟住疴極都疴唔出, 痾左個半鐘, 剛巧遇到d助產士交更, 結果產房好多人為我打氣, 最後都痾左, 終於攪掂啦,抱住阿仔,見到他眼仔碌碌, 喊得好大聲, 真是好sweet:lol: :lol: :lol: , 最好彩頭等房剛巧有人走, 嘩, 好開心, 真的好正, 一個人一個廁所, 有自己的電視, 電話, 梳化, 自己一間房, 夜晚又有姑娘問你要否帶走阿b, 膳食又豐富, 交左咁多稅, 那天終於享受番作香港市民的福利了.
吓!?咁點呀?不過係入到黎有咁o既情況都要留院觀察下先同埋都就黎到預產期囉~咁我唯有留院啦!點知比姑娘check完之後耐唔耐都有d血絲流出黎喎!無啦啦比佢攪到我見紅:tongue:
