樓市動向

跳至

首頁

尾頁
   7


侯爵府

積分: 24365

好媽媽勳章 畀面勳章


21#
發表於 14-4-19 17:52 |只看該作者

回覆:樓換樓交接期,點做先比較好?

我12年換樓時都好好彩,我係先賣後買,但當然放盤期間有照睇定樓,所以一放出先可以咁快再買,我放完再買相隔只有一星期,但我新買果度我唔打算裝修,所以就決定早收樓過自己放果層交吉日期。
明白最難係大訂果舊錢,我地果時有兩手準備,一係問定銀行,銀行係有呢樣貸款可做,利息好似唔會話太貴。
另一手準備係問屋企人幫幫手,最後係屋企人幫忙,我地一收返大訂同尾數,就即還屋企人了。始終係大數目嘛!
所以其實你可以先去銀行問埋樓換樓,中間有舊錢返唔切,果個貸款係點,希望可以幫到你!


珍珠宮

積分: 34140

BK Milk勳章 畀面勳章


22#
發表於 14-4-19 18:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sk1111+於+14-04-19+發表你賣

原帖由 Ol0314 於 14-04-19 發表
而家較難叫買家短租比你
一來 出租只可上五成
除非業主本身買出租
點解可以話冇賣過?


珍珠宮

積分: 31998


23#
發表於 14-4-19 18:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Ol0314+於+14-04-19+發表而家

原帖由 Thelittlepingu 於 14-04-19 發表
點解可以話冇賣過?
我都係聽我律師講
佢千叮萬祝
叫我唔好租返比前業主
佢話個case 係個老婆稱
佢唔知情下老公賣士樓
層樓雖然無老婆名
但因為佢長住係度
唔係租客 係家人
老公係唔可以係無佢的同意下賣樓
咁個買賣唔算數
咁個老公走左路
想追都追唔返d 錢
呢個已經係case law
所以以後都會跟有關case 判
所以身為買家
唔好take 呢個risk
而我係買家我都唔會比上手業主短租




珍珠宮

積分: 34140

BK Milk勳章 畀面勳章


24#
發表於 14-4-19 21:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Thelittlepingu+於+14-04-19+

原帖由 Ol0314 於 14-04-19 發表
我都係聽我律師講
佢千叮萬祝
叫我唔好租返比前業主
嘩, 咁都得



已刪除用户

積分: 17814


25#
發表於 14-4-20 21:23 |只看該作者

回覆:Ol0314 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 745


26#
發表於 14-4-21 13:46 |只看該作者

回覆:樓換樓交接期,點做先比較好?

剛完成!
先賣樓,成交日期長啲,才買樓,但要吉樓,可要求業主提早交提,呢啲可以叫地產傾



viviii


複式洋房

積分: 436


27#
發表於 14-4-21 15:12 |只看該作者
回覆 becks' 的帖子

成交日期最長係幾耐???


別墅

積分: 745


28#
發表於 14-4-21 18:36 |只看該作者

回覆:ChristyYu 的帖子

我做咗3個幾月



viviii


大宅

積分: 1971


29#
發表於 14-4-29 14:01 |只看該作者

引用:想放私人屋苑樓換村屋,要等收到賣出的大訂

原帖由 jessicatsehk 於 14-04-17 發表
想放私人屋苑樓換村屋,要等收到賣出的大訂才能應付新購入的大訂。
如果在收到大訂後又咁快睇中心儀單位落 ...
走入放盤地產買,AA知你想換樓,但你話明自己有訂金問題,佢一定幫你諗掂條數,俾個建議你。AA大把經驗啦。
當年換樓,我說出我嘅條件和難處,aa好快就講左個解決方案給我,最後買賣即日成交,舊樓係延長成交多個半月俾我新屋裝修。當然賣樓要減少少,就當省返搬出搬入的費用。




珍珠宮

積分: 31256


30#
發表於 14-4-29 17:33 |只看該作者
jessicatsehk 發表於 14-4-17 16:24
想放私人屋苑樓換村屋,要等收到賣出的大訂才能應付新購入的大訂。
如果在收到大訂後又咁快睇中心儀單位落 ...
你個問題正是我煩惱中。。。
我地想到既方案:-

1。我地諗住係賣咗跟住叫買家租番比我,但AGENT話一定唔可以寫係合約因為咁做銀行借唔足的。
2。2個月完成交易佢再比我住2個月,當然租金要係樓價調節番同埋私下簽一份信咁上下既野。
3。賣咗自己個層就去揾樓,舊個層長點交易期,跟住同銀行申請BRIDGEGING LOAN搞新個層


珍珠宮

積分: 31998


31#
發表於 14-4-30 15:02 |只看該作者

引用:Quote:jessicatsehk+發表於+14-4-17+16:24+

原帖由 jojoplanet 於 14-04-29 發表
你個問題正是我煩惱中。。。
我地想到既方案:-
睇下
(綜合報道)(星島日報報道)銀行按揭生意淡靜,換樓的過渡性貸款亦成為銀行競爭的戰場。恒生銀行(011)新推超低息的換樓過渡貸款計畫,貸息罕有與新做按揭息率看齊,即最低可至P減2.85厘(2.15厘),遠遠低於市場水平。
  恒生昨日推出為換樓人士而設的「好預算」換樓計畫,為準備換樓的業主,於完成售出現有物業前,提供一筆過渡貸款作為購買新樓的首期。最高貸款額為現有物業出售價或估值最多70%再減出現有按揭貸款尚欠餘額,又或為新物業所需首期減去已付訂金,以較低者作準。
  一般而言,換樓過渡貸款息率介乎P至P減1厘,中銀香港(2388)去年推出這類貸款息率優惠時,貸息最低是P減1.75厘。恒生個人貸款業務主管關穎嫺則表示,現時的換樓過渡貸款息率看齊新做按揭利率。恒生目前的按息為P減2.4厘至P減2.85厘,實際按息視乎個別情況而定。至於該行推低息換樓過渡貸款會否引同業仿效,她只稱,要視乎同業本身的決定。
  恒生的換樓計畫設預先批核服務,客戶於出售現有物業及購入新物業前,可預知獲批的換樓過渡貸款及新物業的按揭貸款金額;非恒生按揭客戶亦可申請計畫。
  關穎嫺指,推出換樓計畫主要是回應換樓客的需要,讓他們有足夠資金應付購買新物業的首期。過渡貸款屬為期6個月的短期貸款,與新物業按揭貸款分開計算,客戶申請過渡貸款時,必須同時出示現有物業及新物業的買賣合約。
  中原按揭經紀董事總經理王美鳳坦言,市場對換樓過渡貸款需求向來不大,現時恒生新推的換樓過渡貸款,注入新元素,令計畫較以往更具彈性,貸息亦較吸引,相信旨在吸納新的按揭客戶。




珍珠宮

積分: 31998


32#
發表於 14-4-30 15:03 |只看該作者

引用:回覆+Ol0314+的帖子都要層樓賣咗出去先....

原帖由 ChristyYu 於 14-04-18 發表
回覆 Ol0314 的帖子

都要層樓賣咗出去先.....唔可以中間無真空期!
(綜合報道)(星島日報報道)銀行按揭生意淡靜,換樓的過渡性貸款亦成為銀行競爭的戰場。恒生銀行(011)新推超低息的換樓過渡貸款計畫,貸息罕有與新做按揭息率看齊,即最低可至P減2.85厘(2.15厘),遠遠低於市場水平。
  恒生昨日推出為換樓人士而設的「好預算」換樓計畫,為準備換樓的業主,於完成售出現有物業前,提供一筆過渡貸款作為購買新樓的首期。最高貸款額為現有物業出售價或估值最多70%再減出現有按揭貸款尚欠餘額,又或為新物業所需首期減去已付訂金,以較低者作準。
  一般而言,換樓過渡貸款息率介乎P至P減1厘,中銀香港(2388)去年推出這類貸款息率優惠時,貸息最低是P減1.75厘。恒生個人貸款業務主管關穎嫺則表示,現時的換樓過渡貸款息率看齊新做按揭利率。恒生目前的按息為P減2.4厘至P減2.85厘,實際按息視乎個別情況而定。至於該行推低息換樓過渡貸款會否引同業仿效,她只稱,要視乎同業本身的決定。
  恒生的換樓計畫設預先批核服務,客戶於出售現有物業及購入新物業前,可預知獲批的換樓過渡貸款及新物業的按揭貸款金額;非恒生按揭客戶亦可申請計畫。
  關穎嫺指,推出換樓計畫主要是回應換樓客的需要,讓他們有足夠資金應付購買新物業的首期。過渡貸款屬為期6個月的短期貸款,與新物業按揭貸款分開計算,客戶申請過渡貸款時,必須同時出示現有物業及新物業的買賣合約。
  中原按揭經紀董事總經理王美鳳坦言,市場對換樓過渡貸款需求向來不大,現時恒生新推的換樓過渡貸款,注入新元素,令計畫較以往更具彈性,貸息亦較吸引,相信旨在吸納新的按揭客戶。




珍珠宮

積分: 31256


33#
發表於 14-4-30 15:07 |只看該作者
Ol0314 發表於 14-4-30 15:02
睇下
(綜合報道)(星島日報報道)銀行按揭生意淡靜,換樓的過渡性貸款亦成為銀行競爭的戰場。恒生銀行(011) ...
我地都諗緊係咪用BRIDING LOAN.但係咪到新樓按揭都要用佢地。。2。15又唔係好低。。我問HSBC轉按係1.9咋。


珍珠宮

積分: 31998


34#
發表於 14-4-30 15:13 |只看該作者

引用:Quote:Ol0314+發表於+14-4-30+15:02+睇下(

原帖由 jojoplanet 於 14-04-30 發表
我地都諗緊係咪用BRIDING LOAN.但係咪到新樓按揭都要用佢地。。2。15又唔係好低。。我問HSBC轉按係1 ...
個人都唔鐘意二奶行
我諗佢做好多銀行都會做
你可以問下
同二奶行都可做到H+1.7
我聽講仲可以做到H+1.6
但唔知點做




珍珠宮

積分: 31256


35#
發表於 14-4-30 15:17 |只看該作者
Ol0314 發表於 14-4-30 15:13
個人都唔鐘意二奶行
我諗佢做好多銀行都會做
你可以問下
加下咁睇應該都係做BRIDGING最間單。。努力去找下邊間平。。謝謝你。

點評

Ol0314  Welcome  發表於 14-5-1 15:56


大宅

積分: 3523


36#
發表於 14-4-30 15:33 |只看該作者

回覆:jessicatsehk 的帖子

我都係買家短租比我(5個月)
你放樓時同經紀講埋就得
我2次換樓都係咁


伯爵府

積分: 18941


37#
發表於 14-4-30 15:39 |只看該作者
回覆 jessicatsehk 的帖子

我都係咁唸呀, 如果你最後點做左通知聲, 我都唸到頭爆.


伯爵府

積分: 18941


38#
發表於 14-4-30 15:43 |只看該作者
回覆 becks' 的帖子

唔係好明, 咁自己賣出個層樓一日未成交, 尾數都未過比你咖, 咁點有錢成交新單位個層?


複式洋房

積分: 436


39#
發表於 14-4-30 19:55 |只看該作者
回覆 baby317 的帖子

即係租返自己賣嗰個物業?


大宅

積分: 3523


40#
發表於 14-5-1 01:26 |只看該作者

回覆:ChristyYu 的帖子

yes
住到新屋裝修好為止


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo