樓市動向

跳至

首頁

尾頁
   7


大宅

積分: 1874


1#
發表於 14-4-17 16:24 |只看該作者
想放私人屋苑樓換村屋,要等收到賣出的大訂才能應付新購入的大訂。
如果在收到大訂後又咁快睇中心儀單位落實,中間都有一個月的真空期!
1)如新單位是吉屋,請新現有業主短租直到成交日比我,這樣會有人比嗎?
2)如新單位不是吉,我便要家私入迷你倉,人入賓館,狗入狗酒店。
3)一係咩都唔好諗住,賣左後先租果區1-2年,再諗買。
第3) 我上次已試過了,因為覺得好費時間及精神及金錢!所以盡可能唔想行多次。
有無其他意見,或者過來人講下?




珍珠宮

積分: 31998


2#
發表於 14-4-17 17:04 |只看該作者

引用:想放私人屋苑樓換村屋,要等收到賣出的大訂

原帖由 jessicatsehk 於 14-04-17 發表
想放私人屋苑樓換村屋,要等收到賣出的大訂才能應付新購入的大訂。
如果在收到大訂後又咁快睇中心儀單位落 ...
下手業主通常唔會短租
不如傾下延長成交期




大宅

積分: 1874


3#
發表於 14-4-18 12:04 |只看該作者
回覆 Ol0314 的帖子

延長成交! 姐係可以在個交接期入住先?會否是要交新樓大訂既日期 比 舊樓大訂收款日期 遲10幾廿日的話, 我去住旅館好過?
即是一邊放賣一邊睇新盤, 當一有人簽我臨約時, 我就差不多confirm新屋!
我就是頭痛這個問題!


複式洋房

積分: 436


4#
發表於 14-4-18 12:25 |只看該作者
回覆 jessicatsehk 的帖子

我都有你現在的問題, 但我恐怕住緊呢度唔係即放即有人買, 所以睇新樓遲遲都未可以落實去買!

如果好似你咁樣只係延長成交期, 要唔要比雙倍印花稅呢?



珍珠宮

積分: 31998


5#
發表於 14-4-18 12:27 |只看該作者

引用:回覆+Ol0314+的帖子延長成交!+姐係可以在個

原帖由 jessicatsehk 於 14-04-18 發表
回覆 Ol0314 的帖子

延長成交! 姐係可以在個交接期入住先?會否是要交新樓大訂既日期 比 舊樓大訂收款日期 ...
而家巿況
你最好放實層樓 (即簽臨約)
先搵買盤
買盤易過放盤

咁簽臨約前同買家講
要超長成交期
你預半年或以上
當然咁的條件可能要平d

簽完臨約即睇同買樓
(一個月內)
並要求極短成交期
即四十五日
咁你仲有三至四個月搞裝修同搬屋
咁唔洗搬黎搬去


但有風險
因你長成交買家未必要
或要求減價
同你必須要短時間搵到樓
可能未必有心水樓同筍盤




珍珠宮

積分: 31998


6#
發表於 14-4-18 12:28 |只看該作者

引用:回覆+jessicatsehk+的帖子我都有你現在的問

原帖由 ChristyYu 於 14-04-18 發表
回覆 jessicatsehk 的帖子

我都有你現在的問題, 但我恐怕住緊呢度唔係即放即有人買, 所以睇新樓遲遲都未可 ...
應要比DSD 佢再REFUND 比你




複式洋房

積分: 436


7#
發表於 14-4-18 12:32 |只看該作者
回覆 Ol0314 的帖子

就係無咁多Cash比嘛.....即係延長成交對我來說唔work啦!!!


伯爵府

積分: 17213

好媽媽勳章


8#
發表於 14-4-18 12:33 |只看該作者
Ol0314 發表於 14-4-17 17:04
下手業主通常唔會短租
不如傾下延長成交期
如果延長成交期 始於最大舊果舊錢都未咁快到手, 對嗎?

點評

jessicatsehk  對對對, 重點也是這個!  發表於 14-4-18 12:41


大宅

積分: 1874


9#
發表於 14-4-18 12:40 |只看該作者
Ol0314 發表於 14-4-18 12:27
而家巿況
你最好放實層樓 (即簽臨約)
先搵買盤
多謝你解答!延長買家成交期, 我又回唔切d錢, 比賣家的大訂
姐係最好租住先, 又可以慢慢揀心水樓!


珍珠宮

積分: 31998


10#
發表於 14-4-18 12:41 |只看該作者

引用:回覆+Ol0314+的帖子就係無咁多Cash比嘛....

原帖由 ChristyYu 於 14-04-18 發表
回覆 Ol0314 的帖子

就係無咁多Cash比嘛.....即係延長成交對我來說唔work啦!!!
收左大訂未夠比新樓大訂?




複式洋房

積分: 436


11#
發表於 14-4-18 12:43 |只看該作者
回覆 Ol0314 的帖子

都要層樓賣咗出去先.....唔可以中間無真空期!


珍珠宮

積分: 31998


12#
發表於 14-4-18 12:43 |只看該作者

引用:Quote:Ol0314+發表於+14-4-18+12:27+而家巿

原帖由 jessicatsehk 於 14-04-18 發表
多謝你解答!延長買家成交期, 我又回唔切d錢, 比賣家的大訂
姐係最好租住先, 又可以慢慢揀心水樓!
如果係咁只好租因
因你要成交晒先有錢
仲要搵樓裝修屋
都成半年有多




大宅

積分: 1874


13#
發表於 14-4-18 13:00 |只看該作者
除非我咁好彩, 收左大訂後, 即睇中層又價好又有裝修既, 咁真空期可能只有20日左右, 咁就有辦法安置!



大宅

積分: 1874


14#
發表於 14-4-18 13:02 |只看該作者
租一年既租金, 等於我供第一年既息, 我唔想咁行~


珍珠宮

積分: 31998


15#
發表於 14-4-18 13:28 |只看該作者

引用:租一年既租金,+等於我供第一年既息,+我唔想

原帖由 jessicatsehk 於 14-04-18 發表
租一年既租金, 等於我供第一年既息, 我唔想咁行~
咁無法啦
只好自己計清楚
租好 定 買平d 好
買樓用上差唔多一生積蓄
要小心計
要預最壞打算
好彩有平貨
又有人高價接你單位
比埋大訂都仲有錢
咁就係bonus




複式洋房

積分: 359


16#
發表於 14-4-19 00:01 |只看該作者
你賣樓之前同買家傾好一定要租返比你, 例如最少三個月最多半年, 傾好先賣lor....


珍珠宮

積分: 34140

BK Milk勳章 畀面勳章


17#
發表於 14-4-19 09:27 |只看該作者

回覆:樓換樓交接期,點做先比較好?

我好彩少少, 個買家係想買來收租, 肯成交後租幾個月俾我。咁我好快又搵到新盤, 收樓後執下就可以入去住。

點評

Ol0314  如果你係買家 下次唔好了
睇我講個case  發表於 14-4-19 10:29


伯爵府

積分: 17213

好媽媽勳章


18#
發表於 14-4-19 10:24 |只看該作者
Thelittlepingu 發表於 14-4-19 09:27
我好彩少少, 個買家係想買來收租, 肯成交後租幾個月俾我。咁我好快又搵到新盤, 收樓後執下就可以入去住 ...
呢個係最理想做法 ^^

點評

Ol0314  小心有人會玩野  發表於 14-4-19 10:31


珍珠宮

積分: 31998


19#
發表於 14-4-19 10:28 |只看該作者

引用:你賣樓之前同買家傾好一定要租返比你,+例如

原帖由 sk1111 於 14-04-19 發表
你賣樓之前同買家傾好一定要租返比你, 例如最少三個月最多半年, 傾好先賣lor.... ...
而家較難叫買家短租比你
一來 出租只可上五成
除非業主本身買出租

仲有之前有案例
買家租返比上手業主
業主攞咗錢走路比曬租
業主老婆住係度
到新業主想收返樓
老婆唔認數
話無賣過唔走
個官最後比業主老婆鸁
即新業主樓又無錢又無

我係買家我唔會take risk
就算最终我羸
都要律師費




複式洋房

積分: 359


20#
發表於 14-4-19 14:28 |只看該作者
租約寫埋兩公婆名得唔得呢?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo