自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 12138


21#
發表於 07-11-17 23:48 |只看該作者
而個女人道歉後﹐個男人係一句聲都無出
我當住甘多個阿sir面前同個女人講
"我唔該你有咩事係我面前直接講﹐你講聲借借我實借比你﹐唔好再係我後面講粗口"

(呢個女人有語障﹐只識得e e um um,唔識得話開聲講唔該可唔可以甘甘甘)


大宅

積分: 3484


22#
發表於 07-11-17 23:48 |只看該作者

回覆 #1 heihei媽 的文章

根本你同哩d人既水平相差太遠…同佢地係溝通唔到架~你真係要萬分小心呀!!…


大宅

積分: 3108


23#
發表於 07-11-17 23:50 |只看該作者
I think both of them have mental illness. Be careful.


子爵府

積分: 12138


24#
發表於 07-11-17 23:51 |只看該作者
係呀...完全不能溝通
佢地好共產 會無啦啦羅我本書去摺角(我好錫書架)
無啦啦羅我阿媽支太揚油借比同鄉去游水

當我地找唔到﹐問阿婆D野去左邊時﹐
佢就會" 膿"面

原文章由 darbie 於 07-11-17 23:48 發表
根本你同哩d人既水平相差太遠…同佢地係溝通唔到架~你真係要萬分小心呀!!…


珍珠宮

積分: 41363

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


25#
發表於 07-11-17 23:55 |只看該作者
原文章由 BeautyPinky 於 07-11-17 23:06 發表
如果你有能力嘅話, 搬出去住la...
唔洗煩又唔洗見到D煩人



agree


珍珠宮

積分: 41995


26#
發表於 07-11-17 23:57 |只看該作者
大家都要小心, 已有口角再動粗, 佢係唔忍得, 你就唔好激佢啦, 真係好易拿刀出來.......

原文章由 陳美嬌 於 07-11-17 23:51 發表
係呀...完全不能溝通
佢地好共產 會無啦啦羅我本書去摺角(我好錫書架)
無啦啦羅我阿媽支太揚油借比同鄉去游水

當我地找唔到﹐問阿婆D野去左邊時﹐
佢就會" 膿"面

...


子爵府

積分: 12138


27#
發表於 07-11-17 23:58 |只看該作者
其實搬緊架喇
12月底收樓1月底會搬

點解以家先買樓呢
就係因為我同媽咪D錢用左黎幫人還賭債同供呢層樓..點解呢層樓仲供緊呢
就係因為呢個女人個老公阿陳生欠人200萬賭債﹐累全家幫佢還仲要按左本來一早供斷的樓


禁止訪問

積分: 67964


28#
發表於 07-11-18 00:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 67964


29#
發表於 07-11-18 00:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2339


30#
發表於 07-11-18 00:03 |只看該作者
其實我唔覺得舅父好親囉,做咩要借錢比佢地? 都黐鬼線


大宅

積分: 3209


31#
發表於 07-11-18 00:07 |只看該作者
原文章由 陳美嬌 於 07-11-17 23:58 發表
其實搬緊架喇
12月底收樓1月底會搬

點解以家先買樓呢
就係因為我同媽咪D錢用左黎幫人還賭債同供呢層樓..點解呢層樓仲供緊呢
就係因為呢個女人個老公阿陳生欠人200萬賭債﹐累全家幫佢還仲要按左本來一早供斷的樓 ...


雖然係一家人--但幫佢有限到--你都好好心地ga la---以前我d阿哥(我有三個阿哥--得一個生性)欠債---係我阿爸掉轉幫佢還--但到頭來--又話阿爸累佢wo---即係話點解佢地唔係含住金匙出世呀
開心生活......一切從心出發...隨遇而安...平凡是福


子爵府

積分: 12138


32#
發表於 07-11-18 00:08 |只看該作者
我都想呀﹐講真...
但我阿婆又話叫佢道歉..我都唔可以要老人家難做嘛
根本佢隔日打女+個男人講粗口鬧女我已經想報警

原文章由 heichunmum 於 07-11-18 00:03 發表
嘩,我係你我即走,佢係咪諗住殺死你就唔使還錢呀,我係你一定叫差人拉咗佢


男爵府

積分: 7969

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


33#
發表於 07-11-18 00:10 |只看該作者
原文章由 heichunmum 於 07-11-18 00:01 發表
你小心呀,啲大6人痴起上嚟乜都夠膽死咖,我睇你都係可能有能力搬出去,仲唔搬?佢好明顯危害緊你嘅生命噃,其實使唔使為了咁小事要殺人 ...



正確D講, 係佢地為左錢, 乜都夠胆, 咩遮住佢睇電視, 祗係借題發din, "你有錢, 佢無錢" , 總之你好過佢, 佢就唔抵得, 所以先會咒你


水晶宮

積分: 56756


34#
發表於 07-11-18 00:38 |只看該作者
唔可以放鬆呀樓主,佢今次報警只會令佢地
更加想殺左你咋~~~
有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人             在你出世一刻,我一次過找到這四個人


子爵府

積分: 12138


35#
發表於 07-11-18 00:38 |只看該作者
有link...大陸人同佢老公話要"隊林"我
http://www.geocities.com/smap_lafesta/scary.wma
你地用real player聽啦


子爵府

積分: 12138


36#
發表於 07-11-18 00:46 |只看該作者
你比我揀的話 我係唔會幫架
但當屋企人選擇左要幫
甘即係變相拉埋我落水啦
佢地節衣宿食 我唔可以唔比D錢佢地洗下
唔可以唔津貼下佢地生活嘛

偏偏個賭仔娶左個唔願做野所有工都做3日就
嫌辛苦唔做的大陸老婆...
而呢個女人的其中一句金句係
"係你地心甘情願貼我地架﹗"


原文章由 chunchunbb423 於 07-11-18 00:07 發表


雖然係一家人--但幫佢有限到--你都好好心地ga la---以前我d阿哥(我有三個阿哥--得一個生性)欠債---係我阿爸掉轉幫佢還--但到頭來--又話阿爸累佢wo---即係話點解佢地唔係含住金匙出世呀 :very ...


子爵府

積分: 12138


37#
發表於 07-11-18 00:48 |只看該作者
搬緊架喇~我都唔想對住佢
唔想聽佢日日係到講粗口
簡直係精神虐待

原文章由 heichunmum 於 07-11-18 00:01 發表
你小心呀,啲大6人痴起上嚟乜都夠膽死咖,我睇你都係可能有能力搬出去,仲唔搬?佢好明顯危害緊你嘅生命噃,其實使唔使為了咁小事要殺人 ...


珍珠宮

積分: 41363

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


38#
發表於 07-11-18 00:50 |只看該作者
原文章由 陳美嬌 於 07-11-18 00:46 發表
你比我揀的話 我係唔會幫架
但當屋企人選擇左要幫
甘即係變相拉埋我落水啦
佢地節衣宿食 我唔可以唔比D錢佢地洗下
唔可以唔津貼下佢地生活嘛

偏偏個賭仔娶左個唔願做野所有工都做3日就
嫌辛苦唔做的大陸老婆...
而 ...



厚皮橙


子爵府

積分: 12138


39#
發表於 07-11-18 00:50 |只看該作者
佢成日都咒我(同其他人﹐包括D鄰居)架啦
不過我又唔擔心 我只擔心我可憐的表妹
事關我信咒人最終會報落自己/仔女身上
所以佢咒親我我都笑笑口行開

原文章由 vinyasa 於 07-11-18 00:10 發表



正確D講, 係佢地為左錢, 乜都夠胆, 咩遮住佢睇電視, 祗係借題發din, "你有錢, 佢無錢" , 總之你好過佢, 佢就唔抵得, 所以先會咒你


複式洋房

積分: 176


40#
發表於 07-11-18 00:57 |只看該作者
原文章由 galiegalie 於 07-11-17 23:17 發表
大陸婆 :tongue:


:tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo