自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 12138


1#
發表於 07-11-17 23:01 |只看該作者
有人話要"隊林"我的證據
http://www.geocities.com/smap_lafesta/scary.wma
用real player聽到

件事係0甘
我係我阿婆屋企食飯 順手幫佢過埋佢去旅行D相入電腦
食完飯我就坐係到睇報紙 然後我阿婆洗完野我地就入房睇相啦
出返去 份報紙比我呢個大陸黎的舅母羅左去後面沙發睇
於是我就坐返係我之前個位同我阿婆吹水

然後無啦啦後面個女人係到自言自語(碎碎唸個隻)
我都無理 事關佢平日鬧女都係0甘..um um尋尋
後來講到第三四句我就意會到佢鬧緊我了
一路係我後面炒蝦拆蟹(痴X線..變態等)
一路話我日日無所事事係到"au"臭睇電視
原來佢係唔滿意我遮住左佢
我鬼知咩 首先我以為你睇緊報紙
而來你係覺得我遮住你你唔識開聲講唔該借借?

我真係頂佢唔順難道我要坐係到比你鬧?
於是我笑笑口講句"係呀我一個星期做幾個鐘已經ok等如你地一份糧" (我一個wk只係出去3-4日﹐一個下午去觀課﹐平日多數係屋企做proposal同lesson plan)
然後呢個女人不斷講一D好難聽的說話﹐我係一D都無理佢
仲笑笑口繼續睇電視 (佢發作親我都係笑笑口的)
突然個女人癲係上黎衝過黎"鏈"住我條頸(我坐係到的)
5秒後我爭脫即刻粒聲唔出打左999報警.....

***代續***


*我已經多次比呢個女人話我"無仔生"呀﹐"出廟街做都無人要呀"等等..只係因為我唔肯借錢比佢老公同我唔肯借信用卡佢分期買電話.......

[ 本文章最後由 陳美嬌 於 08-7-26 21:34 編輯 ]


子爵府

積分: 11741


2#
發表於 07-11-17 23:06 |只看該作者
如果你有能力嘅話, 搬出去住la...
唔洗煩又唔洗見到D煩人


珍珠宮

積分: 30295


3#
發表於 07-11-17 23:08 |只看該作者
妳講真定講笑呀?? (唔好介意, 我未見過人會咁樣發癲, 所以問下! 我99發癲極都唔會郁手!!)

咁而家點呀?
佢其實係咪有d精神病架.... 無事啦啦練人條頸都有既????

照你咁講你同佢都唔係有d咩大仇口姐... 剩係唔借錢之麻! 咁如果銀行唔借錢比佢, 唔通佢走去練個批借貸果個人??

同埋老實, 好唔好意思問過後輩借錢呀....
♡女人想要奢侈品,其實要的是男人的捨得!
♡女人想要你出差的禮物,其實要的是男人的掛念!
♡女人想要生日禮物,其實要的是男人的心思!
♡女人想要擁抱,其實要的是男人的溫暖!
♡女人想要吵架,其實要的是男人的包容!
♡女人想要的一切,無非是要男人在乎她的感覺!


大宅

積分: 2959


4#
發表於 07-11-17 23:12 |只看該作者
原文章由 陳美嬌 於 07-11-17 23:01 發表
件事係0甘
我係我阿婆屋企食飯 順手幫佢過埋佢去旅行D相入電腦
食完飯我就坐係到睇報紙 然後我阿婆洗完野我地就入房睇相啦
出返去 份報紙比我呢個大陸黎的舅母羅左去後面沙發睇
於是我就坐返係我之前個位同我阿婆吹 ...


一定要報警,如果唔係下次攞刀斬你,大6人乜都夠膽死,劏人當食生菜.:evil:

我家有兩隻大烏龜


男爵府

積分: 7478


5#
發表於 07-11-17 23:12 |只看該作者


伯爵府

積分: 16879

畀面勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 07-11-17 23:17 |只看該作者
大陸婆 :tongue:


大宅

積分: 1060


7#
發表於 07-11-17 23:21 |只看該作者
原文章由 陳美嬌 於 07-11-17 23:01 發表
件事係0甘
我係我阿婆屋企食飯 順手幫佢過埋佢去旅行D相入電腦
食完飯我就坐係到睇報紙 然後我阿婆洗完野我地就入房睇相啦
出返去 份報紙比我呢個大陸黎的舅母羅左去後面沙發睇
於是我就坐返係我之前個位同我阿婆吹 ...


咁恐怖,佢係咪有精神病


男爵府

積分: 6005


8#
發表於 07-11-17 23:27 |只看該作者
佢唔係喺你阿婆屋企住嘛? 佢short short哋?-( ,小心你自己同你阿婆既人身安全。


子爵府

積分: 12138


9#
發表於 07-11-17 23:29 |只看該作者
講埋落去...

我打左999報警後一粒聲都唔出
然後呢個女人同佢老公就繼續發癲
話要殺-死-我..死我一個唔可惜
又話驚咩呀 我光明正大 無殺人又無放火
好過D人讀甘多書無教養(我笑笑口對住你唔出聲都無教養....)
呢D說話 連續講左10min都有

於是我就羅camera錄左音(有無人可以教我點整返出黎做 mp3呢)﹐包括話殺死我的對白 我都錄左
直到差人上黎前 我真係一句說話都無講過

差人黎到 係明顯睇到我條頸紅晒

搞左一陣 呢個女人尹平小姐終於道歉
差人要我坐係到 叫佢企係我面前 講
"頭先我郁手鏈你係我唔0岩 對唔住"


[ 本文章最後由 陳美嬌 於 07-11-17 23:32 編輯 ]


子爵府

積分: 12138


10#
發表於 07-11-17 23:31 |只看該作者
其實我有借過 不過都係3000﹐4000 甘借
我個時讀緊書咋 邊有甘多錢借比佢地
後來我阿婆見我無咩錢用 開口問個女人係唔係借左我錢 (我無話比人知架 不過我阿婆估到)
佢個時已經覺得我唱佢啦


伯爵府

積分: 15218

畀面勳章


11#
發表於 07-11-17 23:32 |只看該作者
原文章由 陳美嬌 於 07-11-17 23:29 發表
講埋落去...

我打左999報警後一粒聲都唔出
然後呢個女人同佢老公就繼續發癲
話要殺-死-我..死我一個唔可惜
又話驚咩呀 我光明正大 無殺人又無放火
好過D人讀甘多書無教養(我笑笑口對住你唔出聲都無教養. ...


咁有冇落佢charge呀?
唔告佢好似有個計時炸彈係身邊喎。
http://www.edu-kingdom.com/?10928
教育王國個人空間


水晶宮

積分: 62360

好媽媽勳章 畀面勳章


12#
發表於 07-11-17 23:34 |只看該作者
你要小心d
真係好危險
佢認下低威咋(因有差人)
我覺得你少d見佢好d


男爵府

積分: 6532

2018復活節勳章 畀面勳章


13#
發表於 07-11-17 23:37 |只看該作者
真係咩野人都有!


子爵府

積分: 12138


14#
發表於 07-11-17 23:37 |只看該作者
無落charge..其實我call police可能都係衝動
我真係要告佢的話我阿婆會好難做

我以家看返條片
原來有人話

女人個老公陳X明:"隊林"佢囉...大不了就坐監
大陸女人尹平: "唔死有咩用呀 係到發毛呀?"


[ 本文章最後由 陳美嬌 於 07-11-17 23:41 編輯 ]


大宅

積分: 1722


15#
發表於 07-11-17 23:41 |只看該作者
咁小事都咁暴力, 妳真係要小心d喎, 唔係講笑


子爵府

積分: 14241


16#
發表於 07-11-17 23:41 |只看該作者
係咪拍緊片呀????????

原文章由 陳美嬌 於 07-11-17 23:37 發表
無落charge..其實我call police可能都係衝動
我真係要告佢的話我阿婆會好難做

我以家看返條片
原來有人話

"隊林"佢囉...大不了就坐監
"唔死有咩用呀 係到發毛呀?" ...


水晶宮

積分: 74328


17#
發表於 07-11-17 23:43 |只看該作者
你要小心保管條片,第日真係做呈堂証供都唔定架.
呢d人痴痴地,可避則避啦.


男爵府

積分: 6005


18#
發表於 07-11-17 23:44 |只看該作者
原文章由 陳美嬌 於 07-11-17 23:37 發表
無落charge..其實我call police可能都係衝動
我真係要告佢的話我阿婆會好難做

我以家看返條片
原來有人話

女人個老公陳X明:"隊林"佢囉...大不了就坐監
大陸女人尹平: "唔死有咩用呀 係到發毛呀?" ...



有無辦法播俾大家欣賞?(純稡八掛 )


別墅

積分: 965


19#
發表於 07-11-17 23:45 |只看該作者
原文章由 陳美嬌 於 07-11-17 23:37 發表
無落charge..其實我call police可能都係衝動
我真係要告佢的話我阿婆會好難做

我以家看返條片
原來有人話

女人個老公陳X明:"隊林"佢囉...大不了就坐監
大陸女人尹平: "唔死有咩用呀 係到發毛呀?" ...



人生安全係最重要架
阿婆難唔難做呢d問題...
到他人你真係俾佢傷害左
就會覺得自己當初太多餘

大家關係咁差
實在唔應該住埋一齊
隨時會再發生不愉快事件

希望你唔好輕視今次呢件事


子爵府

積分: 12138


20#
發表於 07-11-17 23:45 |只看該作者
保﹐緊保
就黎錄段聲出黎做ringtone (j/k)


原文章由 方方媽媽 於 07-11-17 23:43 發表
你要小心保管條片,第日真係做呈堂証供都唔定架.
呢d人痴痴地,可避則避啦.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo