親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   14


大宅

積分: 1301


21#
發表於 14-7-10 20:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 bochai 於 14-07-09 發表我最

原帖由 Bennyleung88888 於 14-07-10 發表
用盒裝住pack ?
嗰度有位坐可以慢慢食,如果你想帶走,佢哋會幫你pack好。只是嗰幾條街好密麻麻,要揾間舖頭有d難度!


洋房

積分: 468


22#
發表於 14-7-10 20:36 |只看該作者

引用:我跟遊書搭MRT~EW9站A出口,行過對面有間專

原帖由 wedding2008 於 14-07-10 發表
我跟遊書搭MRT~EW9站A出口,行過對面有間專賣榴槤,水果。

食咗皇中皇,同貓山王, 皇中皇真係超正,會齒 ...
正呀,未食過皇中皇,一定要試試!


洋房

積分: 468


23#
發表於 14-7-10 20:38 |只看該作者

引用:Quote:Bennyleung88888 發表於 14-7-10 18:

原帖由 MissMaMa 於 14-07-10 發表
有枱的, 坐在舖頭慢慢食.
正呀,可以比到個位置我?


水晶宮

積分: 59206

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


24#
發表於 14-7-10 21:07 |只看該作者
Bennyleung88888 發表於 14-7-10 20:38
正呀,可以比到個位置我?

就在牛車水大廈旁邊


洋房

積分: 468


25#
發表於 14-7-10 22:01 |只看該作者

引用:Quote:Bennyleung88888 發表於 14-7-10 20:

原帖由 MissMaMa 於 14-07-10 發表
就在牛車水大廈旁邊
謝謝,我諗到時問下附近d鋪頭應該知掛!


大宅

積分: 2720


26#
發表於 14-7-10 23:09 |只看該作者
回覆 MissMaMa 的帖子

牛車水有個好似街市咁嘅地方,對住間廟嘅,有好多榴槤,平靚正~!

我試過跟旅遊書去食,貴好多~!


男爵府

積分: 5751


27#
發表於 14-7-10 23:23 |只看該作者
新山食榴槤會唔會平好多


大宅

積分: 2161


28#
發表於 14-7-11 00:14 |只看該作者
回覆 Bennyleung88888 的帖子

我試過夜晚8,9點都食到


洋房

積分: 468


29#
發表於 14-7-11 20:31 |只看該作者

引用:回覆 Bennyleung88888 的帖子我試過夜晚8,9

原帖由 suetmanh 於 14-07-11 發表
回覆 Bennyleung88888 的帖子

我試過夜晚8,9點都食到
食完晚飯,再去食甜品,正呀!


男爵府

積分: 7452

BK Milk勳章


30#
發表於 14-7-12 02:35 |只看該作者

回覆:星架坡边道食榴槤好?

我今日係牛車水食,好食但好貴,貓山王要$38/kg,我食普通的一盒(唔記得名)要$28,有3條


洋房

積分: 468


31#
發表於 14-7-12 13:48 |只看該作者

引用:我今日係牛車水食,好食但好貴,貓山王要$

原帖由 kmpurin 於 14-07-12 發表
我今日係牛車水食,好食但好貴,貓山王要$38/kg,我食普通的一盒(唔記得名)要$28,有3條

...
同前面果位網友講去另一個位置爭成一倍半價錢咁遠!


洋房

積分: 468


32#
發表於 14-7-12 13:51 |只看該作者

引用:我跟遊書搭MRT~EW9站A出口,行過對面有間專

原帖由 wedding2008 於 14-07-10 發表
我跟遊書搭MRT~EW9站A出口,行過對面有間專賣榴槤,水果。

食咗皇中皇,同貓山王, 皇中皇真係超正,會齒 ...
可否pm間舖頭地址呀?牛車水要sg38/kg , 唔係掛


子爵府

積分: 11500


33#
發表於 14-7-14 00:12 |只看該作者
回覆 wedding2008 的帖子

請問知吾知這間幾點收?


子爵府

積分: 14151


34#
發表於 14-7-14 00:56 |只看該作者

回覆:星架坡边道食榴槤好?

請問大安家有聽過D13榴槤?因我買時個牌寫住D13!


男爵府

積分: 7452

BK Milk勳章


35#
發表於 14-7-14 09:52 |只看該作者

引用:我今日係牛車水食,好食但好貴,貓山王要$

原帖由 kmpurin 於 14-07-12 發表
我今日係牛車水食,好食但好貴,貓山王要$38/kg,我食普通的一盒(唔記得名)要$28,有3條

...
我食個盒叫蘇丹王


水晶宮

積分: 59206

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


36#
發表於 14-7-14 09:57 |只看該作者
本帖最後由 MissMaMa 於 14-7-14 10:03 編輯
kmpurin 發表於 14-7-12 02:35
我今日係牛車水食,好食但好貴,貓山王要$38/kg,我食普通的一盒(唔記得名)要$28,有3條

...

你喺牛車水邊度食?我上次食,係原個貓山王,sg$20每kg,我吃一個細的2kg,佢收我sg$38






水晶宮

積分: 59206

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


37#
發表於 14-7-14 10:00 |只看該作者
kmpurin 發表於 14-7-14 09:52
我食個盒叫蘇丹王
蘇丹王價錢平好多,大約只係貓山王一半價錢。


水晶宮

積分: 59206

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


38#
發表於 14-7-14 10:06 |只看該作者
kmpurin 發表於 14-7-14 09:52
我食個盒叫蘇丹王
另外,如果開了pack好一盒盒的榴槤,價錢會仲平,印象中一盒有幾條的貓山王只係十幾蚊一盒


水晶宮

積分: 73395


39#
發表於 14-7-14 10:38 |只看該作者
本帖最後由 0120 於 14-7-14 10:39 編輯

搭地鐵去無吉士站落, 出去有條街好多野食,
果度好多榴槤種類,我6月尾去食左好多個"猫山王"


洋房

積分: 51


40#
發表於 14-7-14 11:08 |只看該作者
回覆 MissMaMa 的帖子



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo