想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9170


21#
發表於 14-8-4 19:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+donnaho7+於+14-08-04+發表我

原帖由 dadach 於 14-08-04 發表
佢好難唔嬲,因火遮眼
真係勁慶但佢覺得我有問題佢無問




男爵府

積分: 9170


22#
發表於 14-8-4 20:03 |只看該作者

引用:Quote:Jobian+發表於+14-8-4+10:05+我唔知

原帖由 cyffanny 於 14-08-04 發表
男人真難估!倒轉你同佢講,我吔用假狗佢心情又點呢?
咪就係囉




男爵府

積分: 9170


23#
發表於 14-8-4 20:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Jobian+於+14-08-04+發表佢咪

原帖由 sweet820tata 於 14-08-04 發表
你容唔容易濕?我就要熱身好耐⋯⋯可能佢諗住整得黎的時間佢自己打JJ都攪掂啦眼訓又想要咪自己黎 ...
我都唔知幾耐未試過係佢主動話行埋了




男爵府

積分: 5782


24#
發表於 14-8-4 20:15 |只看該作者
Jobian 發表於 14-8-4 20:03
咪就係囉
唉!!!我地拍拖都拍咗十幾廾年,剛剛今年才结婚,佢一個月要求2,3次已經好好了!


大宅

積分: 3643


25#
發表於 14-8-4 20:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sweet820tata+於+14-08-04+發

原帖由 Jobian 於 14-08-04 發表
我都唔知幾耐未試過係佢主動話行埋了
你地2個幾大?我都高齡了加油



B B快啲返黎我身邊啦


大宅

積分: 3643


26#
發表於 14-8-4 20:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bkbkchan+於+14-08-04+發表你

原帖由 Jobian 於 14-08-04 發表
今年11月生日就37喇,年近四十,佢仲後生,得31,所以佢唔會明白我嘅想法。剛剛喺whatsapp同佢吵大鑊!佢仲 ...
老妻少夫應該乾柴烈火至係喎佢點會咁樣架⋯⋯



B B快啲返黎我身邊啦


大宅

積分: 1297


27#
發表於 14-8-4 20:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Jobian 於 14-08-04 發表今年

原帖由 sweet820tata 於 14-08-04 發表
下老妻少夫應該乾柴烈火至係喎佢點會咁樣架⋯⋯
係喎,佢老公係好need架喎,呢d年齡


大宅

積分: 1297


28#
發表於 14-8-4 20:38 |只看該作者

引用:Quote:Jobian 發表於 14-8-4 20:03 咪就係

原帖由 cyffanny 於 14-08-04 發表
唉!!!我地拍拖都拍咗十幾廾年,剛剛今年才结婚,佢一個月要求2,3次已經好好了! ...
我同我c6都拍了十年


大宅

積分: 1019


29#
發表於 14-8-4 21:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 bkbkchan 於 14-08-04 發表你

原帖由 Jobian 於 14-08-04 發表
今年11月生日就37喇,年近四十,佢仲後生,得31,所以佢唔會明白我嘅想法。剛剛喺whatsapp同佢吵大鑊!佢仲 ...
咁我明白了,佢仲細梗係唔急,但女人的青春有限,生仔又有年齡限制 完全明白點解你咁嬲。不過有時都要心平氣和去溝通,你越係話佢,佢可能會去覺得煩


大宅

積分: 3345


30#
發表於 14-8-4 21:17 |只看該作者
回覆 Jobian 的帖子

有出電影叫香蕉成熟時,有曾志偉份的,印象中佢都有背住老婆打,幾好笑,我諗電影都有呢個情節,現實應該好多男人都係咁


男爵府

積分: 9170


31#
發表於 14-8-4 22:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Jobian+於+14-08-04+發表今年

原帖由 sweet820tata 於 14-08-04 發表
下老妻少夫應該乾柴烈火至係喎佢點會咁樣架⋯⋯
可能佢出面有小三呢,姣婆果隻呀!




男爵府

積分: 5434


32#
發表於 14-8-5 02:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 donnaho7 於 14-08-04 發表我

原帖由 Jobian 於 14-08-04 發表
啱啱同佢喺whatsapp吵大鑊,我將自己想法同佢講又係話我難相處講野難聽,唔通佢以上擧動又好尊重我?



...
係我都會覺得唔尊重(個人意見)
比我明天會去買隻“假狗)放係床頭係佢睇住見攞入厠所,睇佢有咩返應?!


別墅

積分: 670


33#
發表於 14-8-5 08:05 |只看該作者

回覆:激死我,俾我發現左。。。。

如果仲要同呢個男人一齊,就唔好再嘈了,晌呢度同我們呻下就算喇。。。我完全係過來人仲要再行多左你幾步。。。之前發現你依家發現既野,嘈左,關係更差左,之後再發現真是叫雞


男爵府

積分: 5782


34#
發表於 14-8-5 08:50 |只看該作者
Jobian 發表於 14-8-4 19:57
啱啱同佢喺whatsapp吵大鑊,我將自己想法同佢講又係話我難相處講野難聽,唔通佢以上擧動又好尊重我?



...
冷靜D , 大家坐底慢慢傾!


大宅

積分: 3924


35#
發表於 14-8-5 09:05 |只看該作者

回覆:Jobian 的帖子

\'時間唔等人\'一般只會女人先特別大感受。未高齡怕等到高齡都唔中,已高齡就更加唔駛講,所以好明白你點解咁嬲,咁忟。
但我深信c6們搵五姑娘係極普遍嘅事,我c6都有,但我覺得佢地咁做只係想快手快腳解決嗰一下需要,所以我又唔會覺得佢唔尊重我。
如果你c6真係好耐無主動要求行埋(而以前唔係咁的話),我諗你要好好諗下大家關係相處有冇出現咗問題。如果佢覺得你只係當佢係打種機器,咁佢情願自己搞掂都好正常。
真心勸你唔好再去同佢因為呢樣嘢嘈,除非生仔重要過大家嘅感情。關係好自然有mood想dodo.

點評

rachelwmt  非常同意  發表於 14-8-5 18:51


男爵府

積分: 7512


36#
發表於 14-8-5 11:04 |只看該作者
MuiTang 發表於 14-8-5 09:05
\'時間唔等人\'一般只會女人先特別大感受。未高齡怕等到高齡都唔中,已高齡就更加唔駛講,所以好明白你點解 ...
我都覺得關係重要D
做愛都需要有愛做基礎
大家都會話放輕鬆自然易BINGO
咁鬧住交開工其實對你黎講無著數呢

當然唔係話佢o岩
但有時關係既野, 唔係對方200%錯就等於自己唔可以多行一步呢

先去修補關係唔等於認錯, 只等於你著緊個關係呀

加油吧!!
「教養孩童,使他走當行的道,就是到老他也不偏離。」(箴22:6)


大宅

積分: 1297


37#
發表於 14-8-5 12:25 |只看該作者

引用:如果仲要同呢個男人一齊,就唔好再嘈了,晌

原帖由 VeryB 於 14-08-05 發表
如果仲要同呢個男人一齊,就唔好再嘈了,晌呢度同我們呻下就算喇。。。我完全係過來人仲要再行多左你幾步。 ...
咁你咪好難過...唉


大宅

積分: 3739


38#
發表於 14-8-5 13:20 |只看該作者
回覆 Jobian 的帖子

你大佢6歲, 所以思想有距離, 可能佢未想生, 你要話俾佢聽, 你生B的機會會隨時間而減少, 唔同佢, 男的可以生到80歲架...


大宅

積分: 3739


39#
發表於 14-8-5 13:24 |只看該作者
VeryB 發表於 14-8-5 08:05
如果仲要同呢個男人一齊,就唔好再嘈了,晌呢度同我們呻下就算喇。。。我完全係過來人仲要再行多左你幾步。 ...
...真是叫雞

你講真架?


別墅

積分: 670


40#
發表於 14-8-5 13:57 |只看該作者
日子難過都要過, 我地有個女架喇, 不過都想要多個, 但唔搞何來有B呢?

一直都好少行埋架喇, 之前都有樓主呢個問題, 都有咁樣嘈過, 幾個月前發現佢有叫雞, 當然佢唔認啦, 係男人都會打死唔認, 我要打死佢做咩呢? 自己整理好自己情緒好話, 世界唔會因為無左佢而停.

整理好自己情緒之後, 都係想生多個, 主要都係想有個伴俾個女, 個老豆咁樣, 都唔知將來會唔會唔理我地, 到時得我同個女太慘喇, 多個親人就可能會無咁慘. 大前提係要自己養得起, 同佢無野左烏JO野. 佢當然死都唔認啦.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo