想生BB

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   0


複式洋房

積分: 386


21#
發表於 08-1-21 19:05 |只看該作者
Thank you gracelam...


複式洋房

積分: 463


22#
發表於 08-1-21 19:56 |只看該作者
期間同等M來時有冇唔同?都是作M咁子宮抽住痛定係只有兩邊抽住痛呢?


複式洋房

積分: 386


23#
發表於 08-1-21 22:02 |只看該作者
2邊抽, 好似...


侯爵府

積分: 23162

好媽媽勳章 醒目開學勳章


24#
發表於 08-1-21 22:42 |只看該作者
我都係2邊抽呀

我係bebu mama~~我同bebu baba都好鍚bebu bb架~~bebu b你快d來啦!!!!be~~bu~~be~~ bu~~


大宅

積分: 2601


25#
發表於 08-1-22 09:58 |只看該作者

回覆 #12 思寧 的文章

思寧,
可能你過多兩三日用驗孕條Check 會有線架,因為我今次排卵遲左5日,上星期五都白雪雪的,星期六早上驗又有線,體溫到現在已經持續高溫19日喇,你有沒有量體溫呢?如果持續高溫16日就有機會中架


複式洋房

積分: 425


26#
發表於 08-1-22 10:22 |只看該作者
poohtigger and 思寧及其他sis,

今日點呀?我都未m, 46 days 了!!!


侯爵府

積分: 23162

好媽媽勳章 醒目開學勳章


27#
發表於 08-1-22 10:25 |只看該作者
原文章由 pegpegbaby 於 08-1-22 10:22 發表
poohtigger and 思寧及其他sis,

今日點呀?我都未m, 46 days 了!!!


你之前有無check過呀?
我係bebu mama~~我同bebu baba都好鍚bebu bb架~~bebu b你快d來啦!!!!be~~bu~~be~~ bu~~


洋房

積分: 90


28#
發表於 08-1-22 11:14 |只看該作者
各位好姊妹,
今日...仍然未有m....day42....已經遲了第12日....做咩事???

anniemak,
我一向都無量體溫ga...所以我都唔知...咁我明早開始驗...會唔會太遲呢?:lol: :lol: :lol:


複式洋房

積分: 386


29#
發表於 08-1-22 11:51 |只看該作者
各位,

我已經衰咗啦... 唯有下月再加油啦...


男爵府

積分: 5849


30#
發表於 08-1-22 11:59 |只看該作者
各位姊妹:

我宜家都唔知自己係咩狀態……
  上星期day29用曼仔驗過, 咩線都冇。
  呢幾日個肚都古古怪怪的,又未至於m痛,但有陰下陰下咁,作m?
  尋日day35(我平日週期29-33), 全日覺得有o野流出o黎咁, 次次去toilet都驚會見到m come, o的分泌又令到我好唔舒服。終於用o左護墊, 放工前去toliet, 抺到有少少淡紅色透明分泌, 心裏仲企圖想話俾自己聽唔係m。食完飯返屋企去toilet, 又抺到有少少紅,唉...真係作m,係o黎就快o黎,等待同估估下o既日子好難受。m小姐,我好憎你 ,你要o黎就準時啦,俾o左希望我,轉頭又要我難受。
  心情極差。
究竟我係唔係要睇下醫生先?

  有十萬個唔知。但我老公剩係拋下一句, "唔好搞到自己咁緊張";我就話"你都唔明"....

今朝(Day 36)o左曼仔,都係乜都冇, 得個桔。
尋晚到宜家用om, 有少少啡流出,抺又有少少紅,又覺得唔似平時o的m(可能自我催眠)...究竟想點....????

係咪時候要睇醫生????


複式洋房

積分: 191


31#
發表於 08-1-22 12:35 |只看該作者
各位姊妹,我都係仍未 m 呀!

我的 cycle 也是 29-33日,分別於day 31、34及37(今天)驗過,都係冇。

(day 31 早上驗時,晚上回家見有線,之前曾post過上黎問)

但呢幾日每次去廁所都完全未有 m 跡象。

我有諗:驗左3次了,應該今次真係冇 ......

但又諗:會否 day 37 仍未夠 hcg 可以被驗出呢?

但又諗:若是 bingo,day 37 應該少少 hcg 都有架啦?

究竟想點呀?:-( :-( :-(

[ 本文章最後由 Hopefully 於 08-1-22 12:37 編輯 ]


複式洋房

積分: 134


32#
發表於 08-1-22 18:09 |只看該作者
Hihi,

我係新來架,同你地一樣都係努力緊.

我的m都是遲了2日,但尋日和前日都有流啡.....唔知有無機會好似你咁有surprise 呢??

原文章由 sunmoonlaw 於 08-1-21 18:02 發表


因為初初沒有什麼大計劃要有小朋友,所以便以為那次是來m,後來過左一個月左右我老公問我為什麼還未來m我先去驗,我係自己先驗左先,再去醫生到再check一次架!

不過我知道有一些人初初有左的時候都會流啡架,所以就算有少少 ...


別墅

積分: 672


33#
發表於 08-1-22 21:50 |只看該作者
HI
我都係新黎架, 我上個月開始同老公做人仔, 之前都懷疑自己有左架, 因為子宮兩邊有搵拉住既感覺, 今日搵曼仔CHECK, 冇紅線, 我正常應該明天至後天M 架, 跟住同自己講, 可能冇咁快 CHECK 到呢, 點知, 今晚就流啡啦, 有D灰~ 下個月要再努力啦~


侯爵府

積分: 23162

好媽媽勳章 醒目開學勳章


34#
發表於 08-1-22 21:51 |只看該作者
原文章由 Kobaby 於 08-1-22 11:59 發表
各位姊妹:

我宜家都唔知自己係咩狀態……
  上星期day29用曼仔驗過, 咩線都冇。
  呢幾日個肚都古古怪怪的,又未至於m痛,但有陰下陰下咁,作m?
  尋日day35(我平日週期29-33), 全日覺得有o野流出o黎咁, 次次去toilet ...



我好明白你呀!!因為我而家同你一樣呀!
我又係呢幾日好似作m咁,用紙巾抹有少少血,咁咪用m巾law,點鬼之用左塊m巾又白雪雪wor!
我day33用d仔check過未。
都好似你咁陰下陰下,同個胸勁痛。

天呀!!!
我頭先買左枝活色生香,明早再用晨尿check下。
我下星期二約左睇董醫生,到時再睇下m小姐來未。

m小姐:
你令我瘋狂
我係bebu mama~~我同bebu baba都好鍚bebu bb架~~bebu b你快d來啦!!!!be~~bu~~be~~ bu~~


大宅

積分: 1867


35#
發表於 08-1-23 00:23 |只看該作者
aiya, 我同你地一樣呀!!
我上個月係14/12 o黎, 平時cycle 係 3x-4x 唔定, 上個星期day26開始有啡, 直至琴日day39 冇la la 有少少血, 以為mc o拉, 點知全日都係白色冇血, 直至o岩o岩 (around 11pm) 至又有少少血. 我上星期四用過棒棒check, 冇料到, 今日再用活色生香check 都係得個吉... 諗o住如果都係o甘下星期再check!
今日係day40, 都唔知點攪o家!
不過, 我有個fd 之前都係我地o甘既case 有d d血同啡, 最後真係bingo o左, 不過, 佢就係遲o左m 幾日就check 到lor~ 所以佢叫我食o野小心d, 當o左自己係有o左先喎~~
我就冇o羊點陰下陰下, 不過, 個胸好似比平時痛得"西利"o甘呀!!!


原文章由 bebu123 於 08-1-22 21:51 發表



我好明白你呀!!因為我而家同你一樣呀!
我又係呢幾日好似作m咁,用紙巾抹有少少血,咁咪用m巾law,點鬼之用左塊m巾又白雪雪wor!
我day33用d仔check過未。
都好似你咁陰下陰下,同個胸勁痛。

天呀!!!
我頭先買左枝活 ...


大宅

積分: 1867


36#
發表於 08-1-23 00:25 |只看該作者
呀, 我個胸對落o尼幾日重有d 頂o住o甘呀!!

你地有冇諗過去驗血呀? 都唔知驗唔驗好, 唔驗但又鬼o甘心急~


民房

積分: 34


37#
發表於 08-1-23 01:30 |只看該作者
大家好! 我都係新入嫁....我的情況同大家一樣
我已經遲左1星期la我上一次黎m 只有3日就冇左而且3日都係好小的之後冇左2日又有一兩點一直都未試過咁, 以前都係6, 7日嫁! 但我上星期有試過捧捧,就話冇
喱幾日子宮左右位間中都有D拉扯的咁覺
好似抽一抽咁, 重成日眼訓, 條腰好痛, 好緊咁.個胸重有小小扯痛添, 食野驚人囉個頭食完
轉頭又想食過但又唔係食得好多, 只係想食, 胃酸重好勁
重有呀, 個肚有點脹, 我知道唔會咁快, 但按下去有D酸痛
唉.......今日重慘個胸扯痛左15分鐘添呀......
都唔知道點好......究竟睇唔睇e生好呀
但我又怕空歡喜


禁止訪問

積分: 328


38#
發表於 08-1-23 09:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 23162

好媽媽勳章 醒目開學勳章


39#
發表於 08-1-23 09:08 |只看該作者
我今朝用活色生香check左啦,又係無:tongue:
我係bebu mama~~我同bebu baba都好鍚bebu bb架~~bebu b你快d來啦!!!!be~~bu~~be~~ bu~~


大宅

積分: 1867


40#
發表於 08-1-23 09:29 |只看該作者
我o米就係琴日用佢check 過lor, 都係冇...
我今日都有流啡呀, 重有d 啡色"傑傑"地既o野tim 呀, 你有冇呀?
都唔知攪o羊?!

原文章由 bebu123 於 08-1-23 09:08 發表
我今朝用活色生香check左啦,又係無:tongue:

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo