婆媳關係

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1312


21#
發表於 08-2-26 02:30 |只看該作者
其實唔一定關係惡劣o既!
好似我咁, 我其實由頭到尾同99 都無野, 而且我重好尊重(表面上) 佢o架! 同佢飲茶, 買野俾佢, 永遠無反駁過佢o架!!

但係佢的行為真係令我好嬲, 好憎佢!
為佐大局, 唔想搞到大家咁疆, 我都係敢怒不敢言咋!

我自問努力做個好新抱o架! 但係我得唔到回報囉! 所以我而家都係只會做表面野

我唔會同佢地嘈, 但係唔駛旨意我會真心對佢好!


大宅

積分: 3786


22#
發表於 08-2-26 12:06 |只看該作者
原文章由 fengfeng 於 08-2-25 15:53 發表
anyway,佢anyway,佢錫個仔、錫個孫,冇理由唔錫埋你的 ~

我老爺奶奶連"錫個仔、錫個孫"都無,佢地眼中只有大伯甥仔(因為係長子同長孫)同叔仔(因為腳頭好)係人,我老公只係提款機.....而我,係透明嘅外星人


大宅

積分: 3000


23#
發表於 08-2-26 23:21 |只看該作者
原文章由 fengfeng 於 08-2-25 19:07 發表
wmpl:嘩 ... 原來有o的 99 真係可以咁 ...
哎o也,咁做「和事佬」可能只係我一廂情願 ...
唉,算啦,唯有盡了人事便算,都係唔好哦佢咁多
免得佢地以為我偏幫邊一面就唔好了


...


係呀!我都好慶幸我當初冇事事附和佢,冇講是非,
因為我都有諗到,來說是非者、便是是非人呢個道理,
如果唔係我今時今曰就真係境港堪憐lor!

等佢d仔女成曰話個阿媽蠢,仲成日用呢個籍口嚟幫佢辨護,
都唔知俾佢哋阿媽d苦肉計呃咗幾多次,
因為次次都俾我預先講中哂咗佢阿媽d衰嘢,
而家我個c6先信我咋,不過佢始終都係有d愚孝lor!


珍珠宮

積分: 48581


24#
發表於 08-2-29 13:50 |只看該作者
原文章由 碟碟 於 08-2-25 16:18 發表
[quote]原文章由 fengfeng 於 08-2-25 15:53 發表
其實呢 ... 人都係自私的,若然他朝我做左 99
都會怕佢老婆「教壞個仔」,唔理阿媽 ... 哈哈哈

將心比己,咁即 ...


我都係呀, 我奶奶有好野食會叫佢d仔女靜雞雞食, 一見我按門鐘回家, 佢在在門口仲c蠢地講: 快d食啦, 佢(即指是我)番來, 唔好比佢見到......

我都成日覺得在此個家是寄人離下。

所有遇見,皆有因果
要是每個人都懂你,那你得有多平凡


大宅

積分: 2807


25#
發表於 08-2-29 20:20 |只看該作者
我覺得唔係一齊住就唔會熟,見面客氣哈哈哈完就算。不過隨著99上我屋企既次數越來越多,我都覺得... 自問都係大方既人,但係一牽扯到我的小朋友,我都企得好硬囉。

[ 本文章最後由 wawamama 於 08-2-29 20:22 編輯 ]
laughin' to keep from cryin'


複式洋房

積分: 317


26#
發表於 08-3-3 04:36 |只看該作者
我同我99d關係幾好 ,我哋一星期大約會返去3次食飯,若冇返到去,都會約佢出街食,62就唔鍾意出街,我哋大家都住得好近,搭的士都唔跳錶,我嘅99算後生,今年51歲,佢惗嘢好開通 ,有時我哋仲會傾計,又一齊打機,又出去碌ling,又週圍去食嘢,又會一齊旅行,仲係佢自己話唔一齊住,驚相見好同住難wor,多d見下就夠 ,而且62&99又錫亞女,成日想見佢,同佢玩,so可以嘅話,我哋就一定會陪多d佢,其實99並唔可怕,凡事都有例外o架 !


男爵府

積分: 6318

wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章


27#
發表於 08-3-3 17:42 |只看該作者
當你遇著一個對外寬鬆,對內嚴謹(要求高和奄尖)的99時候, 做什麼都唔合心意時, 就會更覺自己媽咪是十分好呢!


洋房

積分: 169


28#
發表於 08-3-3 21:49 |只看該作者

如題

原文章由 E@V 於 08-2-26 02:30 發表
其實唔一定關係惡劣o既!
好似我咁, 我其實由頭到尾同99 都無野, 而且我重好尊重(表面上) 佢o架! 同佢飲茶, 買野俾佢, 永遠無反駁過佢o架!!

但係佢的行為真係令我好嬲, 好憎佢!
為佐大局, 唔想搞到大家咁疆, 我都係 ...


我非常認同你以上所說囉!
佢係你老公個亞媽,始終唔係自已亞媽,佢唔會錫住你,只係你同佢個仔有關係,要迫住同我地相處。
人是肉做的,我覺得由佢湊亞b有好有唔好囉!
佢到我家裡已經住了一段時間,雖然沒有嘈過交,偶爾會傾下閒計,只不過係表面功夫,我好似講緊佢唔好,但是我又好想將自已唔開心的野講出黎,一齊住真是渣頸就命,
(一) 佢好種個孫,亞b果d脾氣都係佢弄出來架!我同我老公成日都叫佢唔好太就亞b。
(二) 從來佢只有聽佢個仔講,某程度上。(絶對唔會聽我講)
(三) 佢好多意見
好似屋企就黎俾佢話事咁,換支光管佢都話要白色,我鐘意黃色,本身都是黃色,之後我老公話買一支白色一支黃色。
有好多野我都隻眼開隻眼閉。
我叫卓言仔呀...各位媽咪好嗎 21/3/2005 2.9kg 29/3/2005 3.14kg 7/4/2005 3.59kg 21/4/2005 4.37kg 9/5/2005 5.19kg 16/6/2005 6.35kg 22/9/2005 7.89kg 21/3/2006 9.62kg MAYMAY & MANPHEW


民房

積分: 39


29#
發表於 08-3-3 22:30 |只看該作者

99真係好煩

原文章由 wawamama 於 08-2-29 20:20 發表
我覺得唔係一齊住就唔會熟,見面客氣哈哈哈完就算。不過隨著99上我屋企既次數越來越多,我都覺得... 自問都係大方既人,但係一牽扯到我的小朋友,我都企得好硬囉。 ...



哈!我99好煩 。由我哋結婚至搬屋問佢有咩要留意吓啊,佢都話"無"。但係攪掂曬之後便問"吓間屋啲傢私点解会白色、吓!間屋要"金 ?"色先好!"我諗唔係呀嘛!你自己間屋整囉!真係....


侯爵府

積分: 21825

2024年龍年勳章 牛年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


30#
發表於 08-3-4 13:10 |只看該作者
因為婆媳不和已根深柢固地植在每一個中國女人的心中


別墅

積分: 733


31#
發表於 08-3-18 19:15 |只看該作者
婆媳不和 because : Two women fall in love with the same Man in the same time......... it will be never ended!!

Ling


大宅

積分: 3000


32#
發表於 08-3-18 19:54 |只看該作者
原文章由 mimikitty28 於 08-3-4 13:10 發表
因為婆媳不和已根深柢固地植在每一個中國女人的心中


唔關係唔係中國女人事,不過中國女人門面功夫少d,
婆媳之間嘅惡鬥明顯好多啫!

我住喺加拿大嘅舅母同我講過,
其實唔止中國女人唔可以一間屋有兩個女主人,
就連鬼婆都有句話:「一個廚房唔可以有兩個女人!」


大宅

積分: 4627


33#
發表於 08-3-19 07:31 |只看該作者
我同我99都OK既。我地每個星期都返去食1次飯。有時佢會叫我車佢去街。我得閒都
會。未結婚時同去FRIEND D。有左BB之後就差左。我最唔LIKEY D 人作大 AND 認叻。
之但係佢就係D甘既人。EVERY TIME 我D仔比人讚。佢就話“佢地D種點好”。甘即係
話我D種唔好啦。I GET MAD WHENEVER SHE SAYS THAT。


珍珠宮

積分: 30278

環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


34#
發表於 08-3-19 15:48 |只看該作者
我本身就好就得我奶奶囉, 因為對佢好我老公會好開心, 咁好好彩我奶奶又好識做, 好錫我架, 所以呢d都係最緊要雙方都識做就好d囉
一個人之所以快樂,不是因為她擁有得多, 而是因為她計較得少


子爵府

積分: 14680


35#
發表於 08-3-19 16:01 |只看該作者
認同!!!

原文章由 laial2 於 08-3-18 19:15 發表
婆媳不和 because : Two women fall in love with the same Man in the same time......... it will be never ended!!


珍珠宮

積分: 36655

2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


36#
發表於 08-3-19 17:26 |只看該作者
因為....., 大家都係女人, 大家都當'呢個男人'係寶, 認為自己喺'呢個男人'嘅至愛 .

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo