自由講場

跳至

首頁
12345...10

尾頁
   8


男爵府

積分: 7335


21#
發表於 14-11-26 15:03 |只看該作者

引用:Quote:sang@yee... 發表於 14-11-26 14:37

原帖由 hcd 於 14-11-26 發表
如果你比C6搵多好多, 佢咁諗吾出奇窩!
係,如果我做野,人工係一定高過佢。但我唔想佢留喺屋企揍仔


信是有緣


伯爵府

積分: 15108


22#
發表於 14-11-26 15:04 |只看該作者
樓主, 或者你可以考慮轉工, 唔好令自己咁辛苦.
唔需要有hard feeling, 其實返工有返工好, FTM 亦未必你想像中咁理想/適合你.


禁止訪問

積分: 584


23#
發表於 14-11-26 15:06 |只看該作者

回覆:C6想不想你返工

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20151


24#
發表於 14-11-26 15:07 |只看該作者

引用:佢想我返工,+佢話我太懶,+係屋企一定係睇電

原帖由 DonnieBB 於 14-11-26 發表
佢想我返工, 佢話我太懶, 係屋企一定係睇電視同訓覺, 連落街食lunch都唔會, 個人會無咩目標....其實都講得 ...
My c6 also





子爵府

積分: 13709


25#
發表於 14-11-26 15:08 |只看該作者

引用:我老公搵唔多,但又唔想我番工。。。原因:

原帖由 steppenwolf 於 14-11-26 發表
我老公搵唔多,但又唔想我番工。。。

原因:佢驚我識第二個。。。
是你太出色,另他不自信?




伯爵府

積分: 17280


26#
發表於 14-11-26 15:11 |只看該作者

回覆:C6想不想你返工?

我話唔返佢話唔得,話會同社會脫節
不過我份工無咩壓力~




男爵府

積分: 7276


27#
發表於 14-11-26 15:12 |只看該作者

引用:佢想我返工,+佢話我太懶,+係屋企一定係睇電

原帖由 DonnieBB 於 14-11-26 發表
佢想我返工, 佢話我太懶, 係屋企一定係睇電視同訓覺, 連落街食lunch都唔會, 個人會無咩目標....其實都講得 ...
me too.我有一段時間試做ftm,發覺自己只想日日hea,👀電視,咩都叫姐姐做。老公日日睇cam都見我攤係沙發度煲劇,好彩他又無嘢。後來自己都覺得太頹廢,再返返工。




水晶宮

積分: 58492


28#
發表於 14-11-26 15:13 |只看該作者

回覆:C6想不想你返工?

我老公比較唔想我返工,因為我唔返工比較體諒佢,佢減少咗壓力。




男爵府

積分: 6356

BK Milk勳章


29#
發表於 14-11-26 15:14 |只看該作者

回覆:C6想不想你返工

我老公冇咩所謂,我冇返工好多年了,佢最多想我做下生意仔


男爵府

積分: 6603


30#
發表於 14-11-26 15:17 |只看該作者
本帖最後由 hcd 於 14-11-26 15:19 編輯
超級特務 發表於 14-11-26 15:02
同意!
唔係話生活唔到,多份糧可以改善好多嘢,將來細路教育,自己退休,可以好唔同。

我明白, 你同Eva 姐講得對.

只是, 近幾個月keep 住看中醫, 個個月差不多比$2000-2500, 日日放工煲藥, 好暈, 好累.

講過好多次, 好辛苦, 想請鐘點, 但人地都吾肯, 話吾喜歡比鑰匙陌生人......

點解吾會諗D辦法/作出讓步, 令我減辛!?

我吾係想"扭計"吾返工, 但C6好似完全無視我辛苦的問題, 佢可能覺得, 我係吾會死.

我好吾高興!


琥珀宮

積分: 197988

親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


31#
發表於 14-11-26 15:20 |只看該作者

引用:Quote:超級特務 發表於 14-11-26 15:02 同

原帖由 hcd 於 14-11-26 發表
本帖最後由 hcd 於 14-11-26 15:19 編輯
唉…
我地都係冇工人,雙職父母,一個P1,一個K1,係好辛苦,大家要分工合作,同埋降低家務要求。

你若盛開, 蝴蝶便來!


公爵府

積分: 28238


32#
發表於 14-11-26 15:20 |只看該作者

回覆:C6想不想你返工?

佢話我鐘意就得




珍珠宮

積分: 44184

2018復活節勳章


33#
發表於 14-11-26 15:21 |只看該作者

回覆:C6想不想你返工

早2年小朋友啱出世,我經常OT夜返,老公多次叫我辭職,所以我辭工,亦做過1年ftm,依家做part time。

我只想講,ftm不易做
依家我仲忙過之前,返工之餘就係湊小朋友,比之前做full time更加無時間,因為要擺多d時間落家庭度,攰過之前,因為小朋友/屋企樣樣嘢都想親力親為,結果自己忙碌,依家雖然辛苦d,不過我都唔想做ftm


男爵府

積分: 6603


34#
發表於 14-11-26 15:22 |只看該作者
sang@yee... 發表於 14-11-26 15:03
係,如果我做野,人工係一定高過佢。但我唔想佢留喺屋企揍仔

...
你人工高好多, 咁佢諗法都可以接受, 但你不喜歡, 又不應該勉強你!


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


35#
發表於 14-11-26 15:23 |只看該作者

回覆:C6想不想你返工?

我c6唔想我番工,佢搵唔多嫁,但知足常樂,有時我問佢不如我搵pt幫補下好唔好,佢會話你好等$使咩?係屋企煮飯我食唔好咩?係屋企好悶咩?



點評

hcd    發表於 14-11-26 17:22


珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


36#
發表於 14-11-26 15:24 |只看該作者

回覆:C6想不想你返工

兩睇啦,識人兩公婆,合共搵不過十萬,要住千萬新樓,出入名車代步,現有工作各自都未必會有大太大收入增長,咁唔係老公想唔想老婆返工,係佢一定要返。

同職位的一pair夫妻,早年住居屋,小朋友兩歲左右,老婆做ftm。

佢哋兩對生活要求唔同,無得話邊個啱,但住千萬新樓那個老婆,個樣殘又有病,大家聚會時有時總有衝動問會否全職媽媽,但我地成班都唔會提,邊個有頭髮想做辣喱呢。

人邁向新的一天跨新步放眼遠方迎來朝暉將人照亮


珍珠宮

積分: 31256


37#
發表於 14-11-26 15:25 |只看該作者
hcd 發表於 14-11-26 14:12
身邊好多有小朋友的媽媽都係ftm, 就算要返工, 一係part time, 一係份工可以hea 做, 無咩壓力......

有時同 ...
我從來工作唔開心都好少同老公講,因為佢唔可以講一句"咁你唔好做啦"

點評

hcd    發表於 14-11-26 17:29


珍珠宮

積分: 42809


38#
發表於 14-11-26 15:27 |只看該作者

回覆:hcd 的帖子

想我返工!
賺多點錢!
覺得EQ低,不適合做FTM


珍珠宮

積分: 31964

2018復活節勳章 hashtag旅遊勳章


39#
發表於 14-11-26 15:29 |只看該作者
老公成日同我講 : 做得唔開心就唔好做 + 第時生左小朋友就唔好做或者返下part time. 最重要你開心. 雖然我地唔係富貴. 但我唔會餓親你

但其實我老公搵得唔多.. 同埋我自己都想keep住做野
分享:愛遊泰(內有曼谷芭堤雅清邁資料)
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=14416337&fromuid=956408


子爵府

積分: 14632


40#
發表於 14-11-26 15:30 |只看該作者
如果我吾返工
自己會迫自己
要令屋企
好清潔
好整齊
煮飯好多菜式
好有交代

好似轉行做
家庭女傭
人都癲

所以返工好啲
屋企+煮飯
求其過骨

買野吾使用問人地要錢
(其實我吾會買野)
個人又韾香啲

首頁
12345...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo