網購天地

跳至

首頁

尾頁
   0


瑪瑙宮

積分: 133370


21#
發表於 15-1-9 21:09 |只看該作者

引用:應該吾係掉人嘢,掉件應該係講吾見嘢?

原帖由 樂癲肥熊餅 於 15-01-09 發表
應該吾係掉人嘢,掉件應該係講吾見嘢?
都無話掉人野


象牙宮

積分: 235894


22#
發表於 15-1-9 22:46 |只看該作者

引用:咁啱我上次幾間都冇賣家用申通。。。中,圓

原帖由 somehow 於 15-01-09 發表
咁啱我上次幾間都冇賣家用申通。。。中,圓通最快
中通真係好快,甚少圓通,所以唔知!


象牙宮

積分: 235894


23#
發表於 15-1-9 22:47 |只看該作者

引用:應該差吾多個價?

原帖由 樂癲肥熊餅 於 15-01-09 發表
應該差吾多個價?
如果差唔多價唔會好多賣家用申通,尤其係外省!我一買外省野多數申通,廣東省就中通


伯爵府

積分: 16536


24#
發表於 15-1-9 23:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 somehow 於 15-01-09 發表咁

原帖由 無話可說 於 15-01-09 發表
中通真係好快,甚少圓通,所以唔知!
以前中通好差,好多地方唔送,宜家好好多



伯爵府

積分: 16536


25#
發表於 15-1-9 23:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 somehow 於 15-01-09 發表咁

原帖由 無話可說 於 15-01-09 發表
中通真係好快,甚少圓通,所以唔知!
圓通廣東省一日到,浙江果邊到深圳兩日


大宅

積分: 1359


26#
發表於 15-1-9 23:27 |只看該作者

回覆:大家盡量唔好用申通呀!

我買外套,間舖用申通就出事喇
1420817155017.jpg


複式洋房

積分: 271


27#
發表於 15-1-9 23:40 |只看該作者

回覆:大家盡量唔好用申通呀!

我都係岩岩有件貨賣家用申通…我寄去夜貓個倉到但件貨唔係去左個度仲被簽收了…………旺旺個店主又無回覆…都唔知點算😭😭


子爵府

積分: 13777


28#
發表於 15-1-9 23:46 |只看該作者

回覆:大家盡量唔好用申通呀!

我以為唔好用中通 賣家發申通




珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


29#
發表於 15-1-10 02:09 |只看該作者
somehow 發表於 15-1-9 23:09
圓通廣東省一日到,浙江果邊到深圳兩日

圓通同中通都幾穩定


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


30#
發表於 15-1-10 02:12 |只看該作者
無話可說 發表於 15-1-9 22:47
如果差唔多價唔會好多賣家用申通,尤其係外省!我一買外省野多數申通,廣東省就中通

...

同意, 我買親包郵貨品, 大部份都係包申通, 我估申通收得好平


象牙宮

積分: 235894


31#
發表於 15-1-10 11:34 |只看該作者

引用:我買外套,間舖用申通就出事喇

原帖由 twin2 於 15-01-09 發表
我買外套,間舖用申通就出事喇
下,咩事?仿牌呀?


象牙宮

積分: 235894


32#
發表於 15-1-10 11:35 |只看該作者

引用:我都係岩岩有件貨賣家用申通…我寄去夜貓個

原帖由 zaki 於 15-01-09 發表
我都係岩岩有件貨賣家用申通…我寄去夜貓個倉到但件貨唔係去左個度仲被簽收了…………旺旺個店主又無回覆… ...
查清楚,不停追賣家,再唔係退款呀!


大宅

積分: 3431


33#
發表於 15-1-10 12:02 |只看該作者
我都見到, 菲兒都有同我講,

佢話係最近好多客人講收到貨, 而入面少左, 好多都係申通

查番申通中心個重量同佢地入貨重量有出入,

估係申通中心有人拆貨偷野



珍珠宮

積分: 46531

2024年龍年勳章 畀面勳章


34#
發表於 15-1-10 12:41 |只看該作者

回覆:大家盡量唔好用申通呀!

剛晌12月尾拍左單,今次叫賣家全用中通,因之前幾次買野,發現中通好快,3日就到東莞,而且中間只轉一次就直去廣州上東莞, 不過,有d賣家無中通就轉圓通,再無先用申通,拍左9間,2間圓通,1間申通,其他中通,數日子最後是申通,不過,好彩無唔見

Stay Hungry , stay foolish !!


伯爵府

積分: 18160

BK Milk勳章


35#
發表於 15-1-10 14:57 |只看該作者
XDDD 發表於 15-1-10 12:02
我都見到, 菲兒都有同我講,

佢話係最近好多客人講收到貨, 而入面少左, 好多都係申通
我都問過,佢話單件就問題唔大,千其唔好入面幾十件,因如果外包裝破損,佢會拒收,驚入面唔齊野!


大宅

積分: 4527


36#
發表於 15-1-10 15:24 |只看該作者

引用:我都見到,+菲兒都有同我講,+佢話係最近好多

原帖由 XDDD 於 15-01-10 發表
我都見到, 菲兒都有同我講,

佢話係最近好多客人講收到貨, 而入面少左, 好多都係申通
哇 甘大獲
甘申通治安好差wo



談自己 只有自卑 屬於我.


大宅

積分: 1359


37#
發表於 15-1-10 16:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+twin2+於+15-01-09+發表我買

原帖由 無話可說 於 15-01-10 發表
下,咩事?仿牌呀?
外套一件,同賣家講左幾日都攪唔掂。退$




男爵府

積分: 5824


38#
發表於 15-1-10 16:39 |只看該作者
全中國咁大,唔一定全部都有問題,相信只係個別區域手腳唔乾淨,我早排先用完無事


男爵府

積分: 5824


39#
發表於 15-1-10 16:40 |只看該作者
回覆 twin2 的帖子

拒收應該唔關申通事呀,咁都入申通數


大宅

積分: 1359


40#
發表於 15-1-10 17:50 |只看該作者

引用:回覆 twin2 的帖子拒收應該唔關申通事呀,咁

原帖由 cc4321 於 15-01-10 發表
回覆 twin2 的帖子

拒收應該唔關申通事呀,咁都入申通數
賣家講申通拒收。


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo