婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   0


珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


21#
發表於 08-5-31 14:50 |只看該作者
唔好怪你奶奶, 唔鍾意有能力就搬.
暫時無能力, 就要和諧咁相處(盡量)
你老公講得無錯, 地方是奶奶的. 唔通推佢出街咩?
我好愛狗的. 所以狗的問題不是問題, 問題係人太懶唔好好打理.
你最日執小小, 唔洗一個月就靚晒啦. 買個靚櫃俾99(最好提議問下佢意見先啦), 咁d食物呀小食呀, 都入晒櫃, 睇落去會好好多.


男爵府

積分: 6003

好媽媽勳章


22#
發表於 08-5-31 16:05 |只看該作者
原文章由 alphabetagamma 於 08-5-31 14:50 發表
唔好怪你奶奶, 唔鍾意有能力就搬.
暫時無能力, 就要和諧咁相處(盡量)
你老公講得無錯, 地方是奶奶的. 唔通推佢出街咩?
我好愛狗的. 所以狗的問題不是問題, 問題係人太懶唔好好打理.
你最日執小小, 唔洗一個月就靚晒 ...



我冇怪我奶奶喎...
地方係奶奶既無錯, 但同時佢都應該注意一下個人衛生嘛..

因為遲d bb出世, 唔通仲要係d咁既環境生活咩...
我只係希望奶奶可以執下間屋咋..

你都識講和諧相處啦...咁我就佢既同時, 佢都應該睇量下bb嘛...


男爵府

積分: 6822

育兒性格勳章


23#
發表於 08-5-31 17:05 |只看該作者
其實我覺得你叫你老公執下間屋好過叫奶奶去執,因為奶奶都係長輩都要面子的。
如果你地一起住,我相信你老公係令間屋亂的元兇之一。我估咁多零食,唔似係你奶奶會食,睇來食個個都係你老公。
我覺得男人同女人唔同,佢地忍受亂的能力是比較強,如果佢地媽媽都唔係整齊既人,唔好寄望你老公會係。
所以就算搬左出去住,你老公同將來你既仔女都會幫你整亂間屋。
我唔洗同奶奶住,但係日日都要執老公的手尾!
所以我覺得要從你老公入手先! 佢絕對有責任執好地方俾你同bb


男爵府

積分: 6003

好媽媽勳章


24#
發表於 08-5-31 17:22 |只看該作者
原文章由 hunghungb 於 08-5-31 17:05 發表
其實我覺得你叫你老公執下間屋好過叫奶奶去執,因為奶奶都係長輩都要面子的。
如果你地一起住,我相信你老公係令間屋亂的元兇之一。我估咁多零食,唔似係你奶奶會食,睇來食個個都係你老公。
我覺得男人同女人唔同,佢地忍受亂 ...



d零食唔係我老公食架...全部都係我99買架@@"
但買左返黎冇人食...因為我同我老公都好小食零食...
如果要我老公執屋...真係難過登天= =....
佢係超級懶人一個...

我都知奶奶愛面子, 所以我唔敢直接叫奶奶執架..
但我自己去執佢d野我又驚佢唔like喎...


男爵府

積分: 7255

醒目開學勳章 畀面勳章


25#
發表於 08-5-31 17:30 |只看該作者
Cherrie :

又係我呀(caxxx)!如果可以都係搬啦!BB出世後如果仍然都係咁唔衛生 , 可能會對BB健康唔好0架 , 到時成日病仲麻煩 , 仲有BB大D要學爬同行 , 咁多雜物好易撞倒0架!


大宅

積分: 1034


26#
發表於 08-5-31 20:29 |只看該作者
樓主恕我直言.
我覺得間屋唔算太亂,我諗你99喜歡食零食,仲要呢包食d,個包食d,餅干都有幾款,其實你可以買d大型,可以疊起,透明既食物盒,幫佢收好d囉.
最難頂既就係d薑呀!!!放到噤樣,好似dirty咗d喎!話晒食落肚.


男爵府

積分: 5681


27#
發表於 08-5-31 20:42 |只看該作者
亂又唔算係好亂...但好立雜野太多囉!
(不過我自己都接受唔到!)
但妳話"隻狗又生蝨"就有點兒.....mouth:
BB出世後,妳唯有多d注意衛生啦......


珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


28#
發表於 08-5-31 21:38 |只看該作者
原文章由 cherrielovely 於 08-5-31 16:05 發表



我冇怪我奶奶喎...
地方係奶奶既無錯, 但同時佢都應該注意一下個人衛生嘛..

因為遲d bb出世, 唔通仲要係d咁既環境生活咩...
我只係希望奶奶可以執下間屋咋..

你都識講和諧相處啦...咁我就佢既同時, 佢都應該睇 ...


唉~ 依個世界邊有咁好的情況, 你想有咩就有咩! 人地唔變就自己變, 變得自己開心快活一點. 個世界就係咁, 你就得人, 人地真係未必就到你.

你唔諗下計仔, 我唔覺得你奶奶會改. 一般人都唔會主動改變自己習慣, 一係自己體會多左, 就可能改下(改下咋..). 一係想進步所以改變自己.
你有點像叫人幫手讓一讓路, 那人要讓你嗎? 讓, 那人是好相與或無所謂. 借就係人情, 唔借就係道理(真係有人好串架). 無咩禮貌的就會當聽唔到你講野. 衰格的就直頭鬧返你轉頭!

你諗下借個位都有依個情況出現. 你要你奶奶改, 不如諗下計點解決問題.

狗虱問題, 我以前有買過擺設是驅虱的. ok的. 有支bio xxx的殺蟲劑, 對小朋友及寵物都無害的. 對有害的小虫有效的, 就算塵蟎都有效.

我始終覺得要人改變係好難, 講左一次都解決唔到, 一係你好有毅力去勸對方. 如果唔係都係得個"呻"字, 問題都係到. 你都係想個環境好d, 睇怕都係要你執同打理.

[ 本文章最後由 alphabetagamma 於 08-5-31 21:41 編輯 ]


大宅

積分: 3000


29#
發表於 08-5-31 22:15 |只看該作者
原文章由 alphabetagamma 於 08-5-31 21:38 發表


唉~ 依個世界邊有咁好的情況, 你想有咩就有咩! 人地唔變就自己變, 變得自己開心快活一點. 個世界就係咁, 你就得人, 人地真係未必就到你.

你唔諗下計仔, 我唔覺得你奶奶會改. 一般人都唔會主動改變自己習慣, 一係 ...


講得好啱!!
樓主你都係唔好諗太多,人哋冇可能無端白事為你改,
易地而處,你想改變自己都好難,人哋要你為佢改就更難!!
你有咗bb又就嚟生,咪當係為自己個bb而做lor,
唔好計較太多嘞,你有bb就點都要做啦,
生bb已經有好多事要煩,都無謂為自己增加煩惱la,
開心d迎接小生命嘅來臨啦!!


子爵府

積分: 12600

好媽媽勳章


30#
發表於 08-6-1 00:10 |只看該作者
其實間屋執完無幾耐又會好快變番好亂...所以執幾執...就會無心機執...但係bb會好快大...會學行等等...如果間屋仲唔執...好易整親bb...你都係同你老公傾下...



[url=http://lilypie.com][img]


侯爵府

積分: 21473

好媽媽勳章 畀面勳章


31#
發表於 08-6-1 04:05 |只看該作者
我想問大家隻狗係邊呀???
因為我真係睇唔到
thx


男爵府

積分: 6003

好媽媽勳章


32#
發表於 08-6-1 12:27 |只看該作者
原文章由 阿藍2006 於 08-6-1 04:05 發表
我想問大家隻狗係邊呀???
因為我真係睇唔到
thx


隻dog我己經delete左..


男爵府

積分: 6003

好媽媽勳章


33#
發表於 08-6-1 12:37 |只看該作者
尋晚我終於的起心肝, 將間屋慢慢執...
執左一忽, 終於乾淨曬...

咁我見好多野食都過曬期咪掉曬佢囉..
我奶奶等我執完又搵呢樣又搵果樣..

有罐曲奇餅己經"淋"曬, 又冇人食..但我冇掉到, 放左去另一張枱..
跟住我奶奶走出黎問罐曲奇呢...不過佢唔係直接問我, 係自己自言自語問...

哈哈, 掉曬d垃圾真係人都開心曬....


大宅

積分: 3786


34#
發表於 08-6-1 12:51 |只看該作者
原文章由 cherrielovely 於 08-6-1 12:37 發表
尋晚我終於的起心肝, 將間屋慢慢執...
執左一忽, 終於乾淨曬...

咁我見好多野食都過曬期咪掉曬佢囉..
我奶奶等我執完又搵呢樣又搵果樣..

有罐曲奇餅己經"淋"曬, 又冇人食..但我冇掉到, 放左去另一張枱..
跟住我奶 ...


咁咪幾好,屋企乾淨咗,你又唔駛同老公勞氣。

想再好睇D,一陣去買包迷你裝曲奇(紙盒個種)俾你奶奶,同佢講佢罐曲奇餅己經"淋"曬,怕食壞佢,所以補番包新嘅俾佢。


大宅

積分: 4599


35#
發表於 08-6-1 13:33 |只看該作者
哇...屋企可以變雜貨鋪啦...唔太亂..只不過真係太多雜碎既野喳...

但係講到隻狗..你要為你小朋友好就搬開啦..始終有隻狗..仲要又生蝨喎...

點住呀..你同你先生相量下啦..一黎可減少婆媳之間既磨擦..二黎..起碼你同你老公有番D私人空間呀...


大宅

積分: 3000


36#
發表於 08-6-1 13:51 |只看該作者
原文章由 cherrielovely 於 08-6-1 12:37 發表
尋晚我終於的起心肝, 將間屋慢慢執...
執左一忽, 終於乾淨曬...

咁我見好多野食都過曬期咪掉曬佢囉..
我奶奶等我執完又搵呢樣又搵果樣..

有罐曲奇餅己經"淋"曬, 又冇人食..但我冇掉到, 放左去另一張枱..
跟住我奶 ...


恭喜你,終於都諗通咗,但係你真係要小心d,
就住嚟執先好呀,始終都粗身大細,唔好太勉強自己呀!!

老人家d野唔好隨便掉,唔係就有排哦你架la,
儘量擺埋一撻地方,然後話俾佢知,等佢方便易揾啦!!
俾着你都唔鍾意人哋亂咁掉你d野,尤其是老人家用開有感情,
就算係無用都好,都唔鍾意掉。


男爵府

積分: 8483


37#
發表於 08-6-1 14:21 |只看該作者
樓主, 努力呀!
原文章由 wmpl 於 08-6-1 13:51 發表


恭喜你,終於都諗通咗,但係你真係要小心d,
就住嚟執先好呀,始終都粗身大細,唔好太勉強自己呀!!

老人家d野唔好隨便掉,唔係就有排哦你架la,
儘量擺埋一撻地方,然後話俾佢知,等佢方便易揾啦!!
俾着你都唔鍾意人哋亂咁掉你d野, ...


侯爵府

積分: 21473

好媽媽勳章 畀面勳章


38#
發表於 08-6-1 14:36 |只看該作者
哦~~~
唔怪得之我見唔到啦~~~

原文章由 cherrielovely 於 08-6-1 12:27 發表


隻dog我己經delete左..


大宅

積分: 4192


39#
發表於 08-6-1 16:18 |只看該作者
BB仲有幾耐出世呀?? 我係你, 如果屋企其他人唔肯拾, 我會羅晒bb野出黎, 放晒係食飯枱又好, 櫃頂又好, 比佢地d人知道bb係需要地方放野, 佢地唔拾開既話, 未佢地無位食飯...


男爵府

積分: 6003

好媽媽勳章


40#
發表於 08-6-1 18:16 |只看該作者
原文章由 魔鬼天使 於 08-6-1 18:05 發表

係架,老人家d野唔好掉左佢,以為佢會唔知唔記得架,
我99 80幾歲,好鐘意執垃圾,收埋好多冇用既野,
我生完要大裝修,因為間屋太污租,可以用"龍"屋嚟形容,
掉左d野,博佢白內障睇唔到d野,
但佢就好記性會問返d野 ...



我99都唔算好老, 都係得60歲姐...
尋晚仲發現有"狗毛蟲"呀....
真係嚇死我....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo