自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


水晶宮

積分: 60486

熱血金章


21#
發表於 08-6-16 23:30 |只看該作者
頭先行街, 見到有部洗衣機,
係 gorenje ge 歌爾wa 64163
原價85xx, 宜家特價 58xx, 不過就係陳列品囉,

我想問大家知唔知呢個牌子好唔好用??
呢部野有成千六轉嫁, 但可以調校轉速 ge,
老公就有 d 想買, 但我媽咪就話唔好,
佢話六千蚊 ge 價錢大把選擇喎,
叫我地唔好見佢平左三千蚊而動心喎,
唉, 我都唔知點好!!


別墅

積分: 754


22#
發表於 08-6-16 23:48 |只看該作者
金章


子爵府

積分: 10204


23#
發表於 08-6-17 09:19 |只看該作者
睇黎金章真係好多Fans
不過我又想問有無人用過 Thomson, 因為我昨晚見倒一部 650 轉 4000幾蚊 . . . 但又聽人講洗衣機吾到800轉都吾好買 . . .


男爵府

積分: 5587


24#
發表於 08-6-17 10:02 |只看該作者
i perfer 金章


子爵府

積分: 13682


25#
發表於 08-6-17 10:06 |只看該作者
我都係用"金章",因外家果部用左超過14年.
依家仲好鬼come,從無壞過.
所以上年我都買左部,
洗衫係唔錯,
不污濁就按"n" (around 30mins)
污濁按"f"quite function.(around 45mins)

轉速度超快,有時轉數多...d衫摩殘哂lo.


珍珠宮

積分: 37317

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


26#
發表於 08-6-17 10:40 |只看該作者
老實講,我唔係太信sales講野,佢地邊個牌子收佣收得多就推薦邊個牌子。都係睇下多D用家意見比較穩陣。


水晶宮

積分: 60486

熱血金章


27#
發表於 08-6-17 20:30 |只看該作者
大家咁話,
所以我同老公傾過,
都係唔好太心急,
反正我地九月先收樓!!


別墅

積分: 609


28#
發表於 08-6-18 10:36 |只看該作者
金章 more fans woo, would anyone use Pilco ? Does it is better than 金章 ?


侯爵府

積分: 20058


29#
發表於 08-6-18 10:42 |只看該作者
m2,同埋價錢平,係就係大部d,
不過整個層架就可以係洗衣機上面放野喇。

原文章由 召藥師 於 08-6-16 15:34 發表
我就鍾意用日本式洗衣機,隨時都可以停左佢打開蓋,又可以自己倒儲起ge水入去洗衫,慳水費,而且又冇門ge膠邊清潔同去水隔纖維網清洗問題。

不過比歐洲式冇咁多位用。 ...

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo