爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   2


男爵府

積分: 5823


21#
發表於 15-7-23 01:28 |只看該作者

回覆:加x士入油,用獅子銀行信用卡,抵唔抵?

據我所知和買過加德士油咭係大X和森XX員工有得買,一間87折一間85折


別墅

積分: 588


22#
發表於 15-7-23 17:26 |只看該作者

回覆:Kencbr 的帖子

甘400-2 再8%即平幾錢左右一升


大宅

積分: 4340


23#
發表於 15-7-23 18:29 |只看該作者

回覆:加x士入油,用獅子銀行信用卡,抵唔抵?

買儲值可以同入油可同一張單計?因我架車油缸細,減2元入滿只係$4xx,冇回赠


水晶宮

積分: 56960


24#
發表於 15-7-24 03:41 |只看該作者

引用:甘400-2 再8�幾錢左右一升

原帖由 kk24bb 於 15-07-23 發表
甘400-2 再8%即平幾錢左右一升
要簽滿$500才有8%將償錢,因不是現金,你只可當成額外禮品。 唔計禮品,減$2,對於我沒有$2以上折扣卡來講算吸引, 仲有85折儲值卡,以$15.19/L計,係相等於$2.2折扣,如果油價再升,計落會再多過$2.2。



水晶宮

積分: 56960


25#
發表於 15-7-24 03:44 |只看該作者

引用:買儲值可以同入油可同一張單計?因我架車油

原帖由 kmko 於 15-07-23 發表
買儲值可以同入油可同一張單計?因我架車油缸細,減2元入滿只係$4xx,冇回赠

...
係同一張單計,我都是細車,入滿都唔夠$500,所以要一齊買卡。


子爵府

積分: 13085


26#
發表於 15-7-24 08:59 |只看該作者

回覆:kk24bb 的帖子

要入$500先有8%rebate, 大約平$3.2,星期日入過比$500入了$57x




子爵府

積分: 13085


27#
發表於 15-7-24 09:00 |只看該作者

回覆:howmuch 的帖子

但我分了單可能要同staff講合單




別墅

積分: 588


28#
發表於 15-7-24 13:26 |只看該作者

回覆:hihieveryone 的帖子

請問85折儲值卡
係我想入300先都得?照扣?定要用晒一張
有效期到幾時?


別墅

積分: 588


29#
發表於 15-7-24 14:09 |只看該作者

回覆:hihieveryone 的帖子

係未即可以入400,再買油卷,可同時用信用卡比?夠500就得?


侯爵府

積分: 23780

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


30#
發表於 15-7-24 16:13 |只看該作者
今日入了$500 油, 再買了兩張star cash , 職員話無得一張碌哂$1350, 要分兩張碌


別墅

積分: 588


31#
發表於 15-7-24 16:34 |只看該作者

回覆:快樂鳥 的帖子

因為我架車入唔到五百蚊油。。唉


水晶宮

積分: 56960


32#
發表於 15-7-24 16:50 |只看該作者
我一張單過, 32L油+$850儲值卡 = $1276


水晶宮

積分: 56960


33#
發表於 15-7-24 16:53 |只看該作者
快樂鳥 發表於 15-7-24 16:13
今日入了$500 油, 再買了兩張star cash , 職員話無得一張碌哂$1350, 要分兩張碌 ...

是油站staff問題.


侯爵府

積分: 23780

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


34#
發表於 15-7-24 17:05 |只看該作者
我都同佢講,話朋友可以一次過碌哂,佢話唔得,都無佢辦法,希望個$850 也有 rebate .
新䈬崗的caltex


水晶宮

積分: 56960


35#
發表於 15-7-24 17:47 |只看該作者
快樂鳥 發表於 15-7-24 17:05
我都同佢講,話朋友可以一次過碌哂,佢話唔得,都無佢辦法,希望個$850 也有 rebate .
新䈬崗的caltex:thinking ...

只要每單夠$500 就有 rebate.
我細車入滿唔夠$500, 就一定要一次過碌哂.


仲有, 31/8/2015, 要各商戶總額夠 $3000.



水晶宮

積分: 56960


36#
發表於 15-7-24 21:05 |只看該作者

回覆:加x士入油,用獅子銀行信用卡,抵唔抵?


1437743146800.jpg


複式洋房

積分: 485


37#
發表於 15-7-27 10:33 |只看該作者

引用:Quote:快樂鳥 發表於 15-7-24 17:05 我都同

原帖由 howmuch 於 15-07-24 發表
只要每單夠$500 就有 rebate.
我細車入滿唔夠$500, 就一定要一次過碌哂.
請問各商户總額夠$3000,是什麼意思?


水晶宮

積分: 56960


38#
發表於 15-7-27 11:04 |只看該作者
abcd41212 發表於 15-7-27 10:33
請問各商户總額夠$3000,是什麼意思?

整個promotion 去到31/8, 要簽滿$3000


大宅

積分: 2472


39#
發表於 15-7-27 11:45 |只看該作者
快樂鳥 發表於 15-7-24 17:05
我都同佢講,話朋友可以一次過碌哂,佢話唔得,都無佢辦法,希望個$850 也有 rebate .
新䈬崗的caltex:thinking ...

我嘅情況一樣, 柴灣都係話不可一張單計


水晶宮

積分: 57772

馬年勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 開心吸收勳章 育兒性格勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


40#
發表於 15-7-27 11:54 |只看該作者

引用:Quote:快樂鳥+發表於+15-7-24+17:05+我都同

原帖由 moseslam616 於 15-07-27 發表
我嘅情況一樣, 柴灣都係話不可一張單計
黃金嗰間都要分單




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo