爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 5325


21#
發表於 15-8-25 12:58 |只看該作者
可能係 電池頭鬆鬆地,你碼實佢試下


大宅

積分: 4915


22#
發表於 15-8-25 19:56 |只看該作者

回覆:新手爸爸一問:撻唔著部車

最好車房check 下。因為我都試過係咁,出左街泊車,之後攞車撻唔著。之後原來有少少漏油,浸濕個士撻,所以撻唔著(超麻煩又哂💰)




禁止訪問

積分: 7557


23#
發表於 15-8-25 20:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 214


24#
發表於 15-8-26 11:18 |只看該作者
1)電池壞了,雖然上年换,但電池都有好有壞,有些用幾年有些用幾月
2) 發電機壞了,差唔入電


別墅

積分: 818


25#
發表於 15-9-18 15:32 |只看該作者
可能真係電池頭

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo