爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 449


1#
發表於 15-8-24 08:54 |只看該作者
部車買咗兩個月本來日日用,但係里兩日冇用(電池睇過上年八月換過)




複式洋房

積分: 449


2#
發表於 15-8-24 09:05 |只看該作者

引用:部車買咗兩個月本來日日用,但係里兩日冇用

原帖由 花花爸爸 於 15-08-24 發表
部車買咗兩個月本來日日用,但係里兩日冇用(電池睇過上年八月換過)



...
補充:早幾日部車機一開車就時間變0
同埋今早撻唔着部車個里數表自動變0




複式洋房

積分: 374


3#
發表於 15-8-24 09:08 |只看該作者
電銷定key?


複式洋房

積分: 449


4#
發表於 15-8-24 09:37 |只看該作者

引用:電銷定key?

原帖由 PELOHO 於 15-08-24 發表
電銷定key?
日產sersna Keyless





複式洋房

積分: 449


5#
發表於 15-8-24 09:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+PELOHO+於+15-08-24+發表電銷

原帖由 花花爸爸 於 15-08-24 發表
日產sersna Keyless
更正:Serena




別墅

積分: 823


6#
發表於 15-8-24 09:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+花花爸爸+於+15-08-24+發表日

原帖由 花花爸爸 於 15-08-24 發表
更正:Serena
可能唔記得熄燈,無晒啲電!
可以試吓打去的士台,call車嚟幫手撻番著佢。




別墅

積分: 940


7#
發表於 15-8-24 10:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 花花爸爸 於 15-08-24 發表更

原帖由 tiggerMaMa 於 15-08-24 發表
可能唔記得熄燈,無晒啲電!
可以試吓打去的士台,call車嚟幫手撻番著佢。



...
有冇汽車用尿袋?如果你冇的話,你住邊?如果係住我屋企附近嘅,可以幫你撻着佢。


複式洋房

積分: 449


8#
發表於 15-8-24 10:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+花花爸爸+於+15-08-24+發表更

原帖由 tiggerMaMa 於 15-08-24 發表
可能唔記得熄燈,無晒啲電!
可以試吓打去的士台,call車嚟幫手撻番著佢。



...
我曰日都有息燈、因為我知道唔息燈會撻唔著車!車內冇嘢用緊電、冷氣平時我撻著先開!




複式洋房

積分: 449


9#
發表於 15-8-24 10:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tiggerMaMa+於+15-08-24+發表

原帖由 yankees111007 於 15-08-24 發表
有冇汽車用尿袋?如果你冇的話,你住邊?如果係住我屋企附近嘅,可以幫你撻着佢。

...
多謝呢位爸爸先,我今晚睇睇有冇朋友幫拖先!




大宅

積分: 3017


10#
發表於 15-8-24 14:47 |只看該作者

回覆:新手爸爸一問:撻唔著部車

問下停車場,可能有電池借。




禁止訪問

積分: 7557


11#
發表於 15-8-24 16:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3505


12#
發表於 15-8-24 18:15 |只看該作者

回覆:新手爸爸一問:撻唔著部車

師兄,你今晚撻著架車就快啲揸去車房,睇下壞電池還是發電機。否則,就算今晚撻著,明天一樣撻唔著。




複式洋房

積分: 449


13#
發表於 15-8-24 18:48 |只看該作者

引用:師兄,你今晚撻著架車就快啲揸去車房,睇下

原帖由 kennyklt 於 15-08-24 發表
師兄,你今晚撻著架車就快啲揸去車房,睇下壞電池還是發電機。否則,就算今晚撻著,明天一樣撻唔著。



...
收到師兄 多謝你寶貴意見!




複式洋房

積分: 449


14#
發表於 15-8-24 18:48 |只看該作者

引用:無開車兩日都唔應該撻唔著車,會唔會架車入

原帖由 johnnywalker 於 15-08-24 發表
無開車兩日都唔應該撻唔著車,會唔會架車入面有d位出左問題食緊電?
就係咁先奇怪!




複式洋房

積分: 374


15#
發表於 15-8-24 20:26 |只看該作者
如果不是電池問題,可能熄匙後,唔小心郁咗堂軚,汽車自動銷咗部車,
如果係咁,就要一邊大力郁堂軚,一邊開車,應該開到。


複式洋房

積分: 449


16#
發表於 15-8-24 21:07 |只看該作者

引用:如果不是電池問題,可能熄匙後,唔小心郁咗

原帖由 PELOHO 於 15-08-24 發表
如果不是電池問題,可能熄匙後,唔小心郁咗堂軚,汽車自動銷咗部車,
如果係咁,就要一邊大力郁堂軚,一邊 ...
轉頭等我收工返去試一試先、同埋是否一邊橽、一邊郁堂軚?




複式洋房

積分: 449


17#
發表於 15-8-24 22:18 |只看該作者

引用:如果不是電池問題,可能熄匙後,唔小心郁咗

原帖由 PELOHO 於 15-08-24 發表
如果不是電池問題,可能熄匙後,唔小心郁咗堂軚,汽車自動銷咗部車,
如果係咁,就要一邊大力郁堂軚,一邊 ...
師兄奇怪事發生了:我剛剛回家部車撻得著了
我初頭撻是不着的丶但係我條key位置冇郁到、然後我發覺我D車機、車Cam丶冷氣全部都可以著的丶跟著我隔咗大約半分鐘再來就撻着咗了!真令人費解⋯⋯




禁止訪問

積分: 1356


18#
發表於 15-8-24 22:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 374


19#
發表於 15-8-25 08:59 |只看該作者
就算現在去車房,都好難Check 到問題,因為我懷疑係防盜係統過敏,例子:只要有不正當人拉車門, 無START車搓軚或雷擊等受到震盪,個防盜會銷死部車,開唔到,快O既要15-20分鐘先自動解銷。
另一情況, 受外來電波干擾,有D停車場位置D柱按裝電線槽,電箱,電話線管符近,都會有影響。


大宅

積分: 3505


20#
發表於 15-8-25 09:43 |只看該作者

回覆:新手爸爸一問:撻唔著部車

我諗簡單啲,都係電池嘅電壓輸出唔穩定,變成有時撻唔著,但仍然有足夠電力俾其他電器。




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo