爸爸專區

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5325


21#
發表於 15-10-7 10:16 |只看該作者
eltontth 發表於 15-10-6 23:06
其實係架,三菱放棄咗嘅GDi技術佢哋仲用緊,早幾年某款Jeep甚至乎直接用九十年代尾嘅Benz引擎

...

GDI偈...都真係出名....難搞...
當年都係咁唔買 galant VRG 而買VRM


珊瑚宮

積分: 109189

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


22#
發表於 15-10-7 15:40 |只看該作者
dick9394 發表於 15-10-7 10:13
我識條毛咩
但好奇點解你對韓國既engine 咁有興趣?
師兄..你知道,之不過你唔放料,講真的在香港賣韓國品牌不出三個,講個樣殺死人,我自己唔認識希望POST出來,有關人士當有新車做廣告時最好特別........介紹下,想知道韓國引擎發展到邊????因韓國電子世界上都有地位.


珊瑚宮

積分: 109189

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


23#
發表於 15-10-7 15:45 |只看該作者
howmuch 發表於 15-10-6 12:15
咁..., 係咪可開始討論下呢?

我講先:
師兄...韓國車在呢二個年頭,我唔知你中意的?但你覺唔覺得佢個外觀真係殺死人.


水晶宮

積分: 56944


24#
發表於 15-10-7 15:52 |只看該作者
20150618bb 發表於 15-10-7 15:45
師兄...韓國車在呢二個年頭,我唔知你中意的?但你覺唔覺得佢個外觀真係殺死人.
...

外觀係好主觀的, 殺死你, 並不代表可以殺死所有人, 呢點我沒有意見.


珊瑚宮

積分: 109189

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


25#
發表於 15-10-7 16:24 |只看該作者
dick9394 發表於 15-10-7 10:13
我識條毛咩
但好奇點解你對韓國既engine 咁有興趣?
唔殺死你.....,..................你都唔買喇.


男爵府

積分: 5325


26#
發表於 15-10-7 16:55 |只看該作者
20150618bb 發表於 15-10-7 16:24
唔殺死你.....,..................你都唔買喇.

如果買車只因為外觀殺死人就買,就賴野喇

我好鐘意 雷諾既 Megane 但 唔會買。

你簡老婆都唔會只簡外表掛


複式洋房

積分: 455


27#
發表於 15-10-7 17:51 |只看該作者
本帖最後由 mickey123qwe 於 15-10-7 17:53 編輯

語癌咁犀利,不如醫好先再講,韓國車有幾勁我真係要講拜拜


男爵府

積分: 6243


28#
發表於 15-10-7 18:29 |只看該作者
回覆 werty 的帖子

2015新車都仲係好食油! 比較日本及歐洲標榜慳油果d車款要燒多5成倒油


珊瑚宮

積分: 109189

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


29#
發表於 15-10-8 12:34 |只看該作者
dick9394 發表於 15-10-7 16:55
如果買車只因為外觀殺死人就買,就賴野喇

我好鐘意 雷諾既 Megane 但 唔會買。
其實外型都好重要,有幾人士好似你甘..........唔睇外型,你所講雷諾MEGANE都非常好,唔好升空到甘遠,咪講引擎,好想問你而家開部什麼韓國車??


珊瑚宮

積分: 109189

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


30#
發表於 15-10-8 12:36 |只看該作者
HOSOH 發表於 15-10-7 18:29
回覆 werty 的帖子

2015新車都仲係好食油! 比較日本及歐洲標榜慳油果d車款要燒多5成倒油 ...
師兄...你講個部係........................?


男爵府

積分: 5325


31#
發表於 15-10-8 12:42 |只看該作者
回覆 20150618bb 的帖子


我連我渣緊個部 用緊乜野model 引擎都唔知喎

你睇中邊部? 應該係問,你睇中邊隻引擎?


珊瑚宮

積分: 109189

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


32#
發表於 15-10-8 15:28 |只看該作者
dick9394 發表於 15-10-8 12:42
回覆 20150618bb 的帖子
hi....我用緊個部係水平對向.....................


珊瑚宮

積分: 109189

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


33#
發表於 15-10-8 15:33 |只看該作者
dick9394 發表於 15-10-8 12:42
回覆 20150618bb 的帖子
你都幾重口味,又唔睇外型,又唔知.................................又話非常摼油,唔通係..................


別墅

積分: 696


34#
發表於 15-10-8 15:40 |只看該作者
GDI 其實好野黎..


珊瑚宮

積分: 109189

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


35#
發表於 15-10-8 15:52 |只看該作者
sweetcutebee 發表於 15-10-8 15:40
GDI 其實好野黎..
師兄..有何高建???, [3 0] 車都因呢個GDI引至無左市場


子爵府

積分: 14954


36#
發表於 15-10-8 16:21 |只看該作者

引用:Quote:sweetcutebee+發表於+15-10-8+15:40+

原帖由 20150618bb 於 15-10-08 發表
師兄..有何高建???, [3 0] 車都因呢個GDI引至無左市場
唔好意思阻阻你,其實我唔明你講緊乜。




男爵府

積分: 5325


37#
發表於 15-10-8 16:36 |只看該作者
20150618bb 發表於 15-10-8 15:33
你都幾重口味,又唔睇外型,又唔知.................................又話非常摼油,唔通係.................. ...

你就重口味,打字都唔識。


子爵府

積分: 14954


38#
發表於 15-10-8 16:36 |只看該作者

引用:Quote:sweetcutebee+發表於+15-10-8+15:40+

原帖由 20150618bb 於 15-10-08 發表
師兄..有何高建???, [3 0] 車都因呢個GDI引至無左市場
即係韓國車用緊比較舊嘅引擎?同無研發新引擎?




子爵府

積分: 14954


39#
發表於 15-10-8 16:37 |只看該作者

引用:Quote:20150618bb+發表於+15-10-8+15:33+你

原帖由 dick9394 於 15-10-08 發表
你就重口味,打字都唔識。
哈哈




男爵府

積分: 5325


40#
發表於 15-10-8 16:40 |只看該作者
werty 發表於 15-10-8 16:37
哈哈

哈哈

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo