爸爸專區

跳至

首頁

尾頁
   0


珊瑚宮

積分: 109189

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


1#
發表於 15-10-5 13:44 |只看該作者
相信對於韓國車有興趣的人士,都對佢地引擎有??????問題,如果佢地唔好只係介紹車入有的?有的物,重点的介紹引擎用的???用的物又而家用什麼二形式引擎,相信佢地銷路一定比而家好好多,因好多人士對韓國車個引擎有非常之........................................唔信任.

點評

shanbity    發表於 15-10-6 18:51


男爵府

積分: 5325


2#
發表於 15-10-5 16:25 |只看該作者
我.........睇唔明你講乜野


水晶宮

積分: 56944


3#
發表於 15-10-5 16:42 |只看該作者
dick9394 發表於 15-10-5 16:25
我.........睇唔明你講乜野

小弟不才, 看了幾次....


男爵府

積分: 5325


4#
發表於 15-10-5 16:53 |只看該作者
howmuch 發表於 15-10-5 16:42
小弟不才, 看了幾次....
可唔可以話我聽,佢講緊乜


大宅

積分: 1707


5#
發表於 15-10-5 16:55 |只看該作者
第一次睇, 好似明D唔明D
第二次睇, 好似越睇越唔明
第三次直接放棄


水晶宮

積分: 56944


6#
發表於 15-10-5 17:48 |只看該作者
dick9394 發表於 15-10-5 16:53
可唔可以話我聽,佢講緊乜

看了幾次....give up


水晶宮

積分: 56944


7#
發表於 15-10-5 17:57 |只看該作者
試作, 如下...

相信對於韓國車有興趣的人士,都對佢地的引擎, 存有疑問 ,如果佢地唔好只係介紹車入面有的乜(內飾), 有的物, 重点咁 介紹下引擎有的乜(長處), 有的物, 又介紹下而家用什麼款式引擎, 相信佢地銷路一定比而家好好多, 因好多人士對韓國車個引擎有非常之........................................唔信任.


男爵府

積分: 6521


8#
發表於 15-10-6 10:29 |只看該作者
可能樓主係韓國人寫中文


子爵府

積分: 14954


9#
發表於 15-10-6 10:31 |只看該作者

引用:試作,+如下...相信對於韓國車有興趣的人士,

原帖由 howmuch 於 15-10-05 發表
試作, 如下...

相信對於韓國車有興趣的人士,都對佢地的引擎, 存有疑問 ,如果佢地唔好只係介紹車入面有的乜 ...





水晶宮

積分: 56944


10#
發表於 15-10-6 12:15 |只看該作者
本帖最後由 howmuch 於 15-10-6 12:17 編輯
werty 發表於 15-10-6 10:31

咁..., 係咪可開始討論下呢?

我講先:

只是齋介紹都唔得.., 如果韓國車贏到d房車賽/越野賽, 咁先能夠證實到他們的引擎實力.


子爵府

積分: 14954


11#
發表於 15-10-6 12:23 |只看該作者

引用:+本帖最後由+howmuch+於+15-10-6+12:17+編

原帖由 howmuch 於 15-10-06 發表
本帖最後由 howmuch 於 15-10-6 12:17 編輯
我。。。。唔識

留名學嘢。




男爵府

積分: 5325


12#
發表於 15-10-6 12:26 |只看該作者
howmuch 發表於 15-10-6 12:15
咁..., 係咪可開始討論下呢?

我講先:
引擎關系到多d 技術層面好難短時間有好大進步唔同外觀,近年韓國車既外觀我諗大家都覺得幾好睇

反正買車又唔係淨睇引擎,唔洗咁執著。



珊瑚宮

積分: 109189

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


13#
發表於 15-10-6 12:31 |只看該作者
howmuch 發表於 15-10-6 12:15
咁..., 係咪可開始討論下呢?

我講先:
可能我寫得唔好,另到大家唔明,簡單的喇,的韓國車有人話佢地的引擎,幾乎全部都係用日本仔10多前唔用引擎,好想知道韓國車個引擎是否所講.....................


水晶宮

積分: 56944


14#
發表於 15-10-6 12:37 |只看該作者
20150618bb 發表於 15-10-6 12:31
可能我寫得唔好,另到大家唔明,簡單的喇,的韓國車有人話佢地的引擎,幾乎全部都係用日本仔10多前唔用引擎,好想知道韓國車個引擎是否所講.....................


男爵府

積分: 5325


15#
發表於 15-10-6 13:22 |只看該作者
20150618bb 發表於 15-10-6 12:31
可能我寫得唔好,另到大家唔明,簡單的喇,的韓國車有人話佢地的引擎,幾乎全部都係用日本仔10多前唔用引擎,好 ...

9x年個陣係 ,家下 2015 喇~


子爵府

積分: 14954


16#
發表於 15-10-6 13:47 |只看該作者

引用:Quote:20150618bb+發表於+15-10-6+12:31+可

原帖由 dick9394 於 15-10-06 發表
9x年個陣係 ,家下 2015 喇~
係咪食油啲?




男爵府

積分: 5325


17#
發表於 15-10-6 14:38 |只看該作者
werty 發表於 15-10-6 13:47
係咪食油啲?

除左引擎 ,波箱都好大影響

morning 仲用4at ,油耗表現係差d



珊瑚宮

積分: 109189

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


18#
發表於 15-10-6 16:20 |只看該作者
dick9394 發表於 15-10-6 13:22
9x年個陣係 ,家下 2015 喇~
你知道呀??可否比的料出來??


大宅

積分: 1844


19#
發表於 15-10-6 23:06 |只看該作者

引用:Quote:howmuch 發表於 15-10-6 12:15 咁...

原帖由 20150618bb 於 15-10-06 發表
可能我寫得唔好,另到大家唔明,簡單的喇,的韓國車有人話佢地的引擎,幾乎全部都係用日本仔10多前唔用引擎,好 ...
其實係架,三菱放棄咗嘅GDi技術佢哋仲用緊,早幾年某款Jeep甚至乎直接用九十年代尾嘅Benz引擎


男爵府

積分: 5325


20#
發表於 15-10-7 10:13 |只看該作者
20150618bb 發表於 15-10-6 16:20
你知道呀??可否比的料出來??

我識條毛咩
但好奇點解你對韓國既engine 咁有興趣?

用10年前既日本engine
同用自家設計既engine, 分分鐘日本仔野仲好ahahhahaah

講慳油, 又唔係淨係睇副偈。
講力,跑車唔會買韓國野啦
講耐用,我反而擔心個波箱同電子野多d 。

我家下渣緊韓仔野,耐用唔知,用油仲低過同類日本車。


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo