基督家庭

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 10005


21#
發表於 08-10-3 21:23 |只看該作者
原文章由 pyjj 於 08-9-6 20:02 發表
這答案並沒有答問題, 只是背書. 不如答 "觀自在菩薩, 恒心波野波羅密多時, 照見五蘊皆空, 渡一切若..... 心經都有講 la" .

有其他的答案嗎?



唔識唔好亂拋書包,雖然唔係佛教徒,但都知心經唔係咁.


水晶宮

積分: 51912


22#
發表於 08-10-6 20:45 |只看該作者
原文章由 cc2006 於 08-9-6 12:19 發表
No.神藉著耶蘇基督做橋樑,神愛世人甚至賜下獨生子,叫一齊信祂的可得永生..聖經都有講la.


同意....唔理係對聖經有疑問定係對樓主有疑問,第一件事要做既都係祈禱,講真無人係萬能的.讀得多書唔代表真係乜都識囉,無書讀嗰D亦唔代表唔識做人.


禁止訪問

積分: 1111


23#
發表於 08-10-7 01:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 51912


24#
發表於 08-10-7 04:10 |只看該作者
查實又可以向好方面諗既~~~有時遇到有人'斷章取義',查實係件好事,人地始終都有心去睇聖經,當大家有唔認同時,亦會好不自覺地又有心去睇番聖經黎查証同思考,有時我地番教會大家一齊查經時,大家都會討論,覺得經文裡面既意思係點,神想我地點...大家都會有不同睇法亦會提出,大家都係討論下等大家都對神既話語加深認識啫....

以前我上某個網站,有個基督徒姊妹又係好鐘意問D好尖銳既問題,大家都覺得佢偏激同斷章取義...有次佢又拎住'貪財是萬惡之根'呢句經文黎問人,話神既然咁講,係咪所有基督徒都唔好買保險同儲蓄呢?佢係有呢個諗法,跟住其他弟兄同佢討論,多數都話唔係,實情我都有唔少教友都係做緊保險經紀啦...跟住佢又係咁鬧人唔啱喇!話身為基督徒都走去買賣保險,同人嘈咗好多頁,跟住有個弟兄都係話呢個樓主斷章取義,個弟兄話,咁耶穌被釘十字架上時,唔認瑪利亞係亞媽,咁係咪即係耶穌叫人响街見到親生老豆老母都同人講:"呢個唔係我老豆老母"呢?!諗起都幾有趣,但真係希望大家討論聖經話語時態度盡量溫和...唔好咁重火葯味囉. Relax~~~!!!


大宅

積分: 4166


25#
發表於 08-10-8 12:28 |只看該作者
把問題post上來討論回覆是件好事
但請態度不要太挑釁, 囂張

宗教討論在乎開放及公平的原則下進行
否則什麼也談不了
是嗎?

至於pyjj 的最起初問題
我相信Tuscany 也答得非常清楚

及後他提出的宗教戰爭及很多人因宗教之名而被殺
相信你也明白宗教雖是由神啟示而來, 但教會始終是由人組成
人是傾向於罪惡的
因宗教而起爭端, 是歷史的事

我們今天只可以由自己做起
當個和平的基督徒
和促進各宗派合一和好, 減少分歧
這才是天主所喜悅的事

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo