論盡家傭

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11435


21#
發表於 16-4-26 18:51 |只看該作者

引用:回覆+mw7183+的帖子仲要好可能用哂你D物資

原帖由 eva930 於 16-04-26 發表
回覆 mw7183 的帖子

仲要好可能用哂你D物資
咁我就唔知了
用我都唔知
我之前果個系印而家系菲
印放假果啲無所謂但佢就會黑臉博咀
菲就指定要放星期日同成日要聖誕節放大假
長假期系最煩既
相對印就辛苦好因當時個仔仲細
而家菲姐來我家時小朋友已經小一叔全日
佢都唔知幾得閒




大宅

積分: 2495


22#
發表於 16-4-26 18:58 |只看該作者
回覆 mw7183 的帖子

我個個賓來左五個月, 成日試我條線, 因佢知我之前沒話佢, 又來料, 今晚要話了


大宅

積分: 2495


23#
發表於 16-4-26 19:05 |只看該作者
之前用我髮捲佢D頭髮粗而我幼好易認, 仲要一早我要用, 佢又要買送, 焗住要我清理, 秋天沒問我穿我D襪褲, 用我甲油, 化妝, 至琴晚開始又試我9:30同我講GOOD NIGHT等等, 如唔出聲應該仲有新野, 但SO FAR佢暫時工人之中最CLEAN個個, 但同我D細路唔溝通, 煮飯唔好食...我有二個仔K2全日9:00-5:00, 女8:00校車後至晚都係我跟, 佢係咪真係太悶呢, 我想話有時間學下煮食喇


子爵府

積分: 11435


24#
發表於 16-4-26 19:45 |只看該作者

引用:之前用我髮捲佢D頭髮粗而我幼好易認,+仲要

原帖由 eva930 於 16-04-26 發表
之前用我髮捲佢D頭髮粗而我幼好易認, 仲要一早我要用, 佢又要買送, 焗住要我清理, 秋天沒問我穿我D襪褲, 用 ...
咁你個唔要都吧!
偷野用真系唔得囉!





大宅

積分: 2495


25#
發表於 16-4-27 17:57 |只看該作者
回覆 mw7183 的帖子

我今天話左佢, 佢知衰, 話沒下次, 有SAY SORRY


子爵府

積分: 11435


26#
發表於 16-4-27 18:03 |只看該作者

引用:回覆+mw7183+的帖子我今天話左佢,+佢知衰,+

原帖由 eva930 於 16-04-27 發表
回覆 mw7183 的帖子

我今天話左佢, 佢知衰, 話沒下次, 有SAY SORRY
咁Keep住留意
我個工人好小Say Sorry




子爵府

積分: 13406

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


27#
發表於 16-4-27 21:19 |只看該作者
回覆 mw7183 的帖子

upload 嗰日可能唔係影嗰日


珍珠宮

積分: 34140


28#
發表於 16-4-27 23:29 |只看該作者

回覆樓主:

我仲見到我鄰居add左我工人,而果位鄰居就係成日想撬我工人果個。


子爵府

積分: 11435


29#
發表於 16-4-28 08:12 |只看該作者

引用:回覆+mw7183+的帖子upload+嗰日可能唔係影

原帖由 prettypretty818 於 16-04-27 發表
回覆 mw7183 的帖子

upload 嗰日可能唔係影嗰日
所以我唔肯定佢果日系唔係去買野
不過見佢前一日都有Upload相系放假同朋友玩前一日系假期
佢張試初相系寫明自己系邊
不過算就算佢真係去左買野我都無計




子爵府

積分: 11435


30#
發表於 16-4-28 08:12 |只看該作者

引用:我仲見到我鄰居add左我工人,而果位鄰居就

原帖由 lovebbb 於 16-04-27 發表
我仲見到我鄰居add左我工人,而果位鄰居就係成日想撬我工人果個。
咁你工人都有心想轉工
唔系仲咩Add人




子爵府

積分: 11435


31#
發表於 16-4-28 09:27 |只看該作者

引用:回覆+mw7183+的帖子我今天話左佢,+佢知衰,+

原帖由 eva930 於 16-04-27 發表
回覆 mw7183 的帖子

我今天話左佢, 佢知衰, 話沒下次, 有SAY SORRY
今日系Fb見到佢有飲可樂相中系我屋企
不過唔知系佢自己買定我既




子爵府

積分: 11435


32#
發表於 16-4-28 10:16 |只看該作者
其實我好後悔睇左佢FB..唔睇起碼唔知佢成日系我家影相,
唔睇我就唔會知佢私下整野食比埋我仔食.
唔睇就唔會知佢入左我房影相.
唔睇唔知佢咁嘆啦,日日有豐富下午茶.

點評

mydearson    發表於 16-5-3 16:02


大宅

積分: 2495


33#
發表於 16-5-3 15:04 |只看該作者
所以我得閒會照顧返佢地, 我本身都有返工, 但近家所以可以行開下, 一陣我女下午4:00放學在我公司側補習係我接, 而仔平時5:00姐姐村口接(全日班9-5), 但星期二留校上珠算, 我行得開所以又係我接, 叫左佢不用煮因為好難食, 我會同佢地間唔時出去食, 都唔知佢係度做咩, 叫有事可以行開行埋LAW


伯爵府

積分: 17723


34#
發表於 16-5-3 16:08 |只看該作者
我都係上兩星期無意中發現姐姐的FB, 原來工作時間早午晚一直都有upload於我家/屋苑的自拍照, 但最過份係今朝upload著吊帶響主人房夾胸自拍

到職前答應工作時間唔玩電話, 而家成日話冇時間做清潔! 不知所謂!

剛好今晚出糧比佢, 打算趁機話佢, 叫佢收歛d... 

Praise the Lord!  


子爵府

積分: 11435


35#
發表於 16-5-3 16:30 |只看該作者
mydearson 發表於 16-5-3 16:08
我都係上兩星期無意中發現姐姐的FB, 原來工作時間早午晚一直都有upload於我家/屋苑的自拍照, 但最過份係今 ...
佢地個個都自戀狂..日日自拍..見到想死.

系你張床又過份既.


大宅

積分: 1022


36#
發表於 16-5-3 18:46 |只看該作者

回覆:FACEBOOK 見到姐姐個A-C

佢地好多都自戀,我嗰個一路食意粉一路自拍,仲要係釣住條意粉喺咀自以為好性感地影


子爵府

積分: 11435


37#
發表於 16-5-3 19:49 |只看該作者

引用:佢地好多都自戀,我嗰個一路食意粉一路自拍

原帖由 Dollmoma 於 16-05-03 發表
佢地好多都自戀,我嗰個一路食意粉一路自拍,仲要係釣住條意粉喺咀自以為好性感地影

...
我估菲律賓姐姐系咁
印尼就應該只系喜歡傾電話




伯爵府

積分: 15823


38#
發表於 16-5-3 20:07 |只看該作者
本帖最後由 hsbc005 於 16-5-3 20:09 編輯
mw7183 發表於 16-5-3 19:49
我估菲律賓姐姐系咁
印尼就應該只系喜歡傾電話

我炒咗果肥印,
除咗狂玩電話,
又係好鐘意自拍,
全屋俾佢影哂,
連廁所都唔放過,
打埋我屋苑名,
仲有影咸相。


子爵府

積分: 11435


39#
發表於 16-5-3 20:14 |只看該作者

引用:+本帖最後由+hsbc005+於+16-5-3+20:09+編輯

原帖由 hsbc005 於 16-05-03 發表
本帖最後由 hsbc005 於 16-5-3 20:09 編輯
原來印都Like自拍





大宅

積分: 2081


40#
發表於 16-5-3 22:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hsbc005+於+16-05-03+發表本

原帖由 mw7183 於 16-05-03 發表
原來印都Like自拍
係!我今日先炒左隻自戀印姐,尋日比我無意發現佢fb, 張張相都係個房度自拍,仲要化晒妝,自己煮咩野食又影,比我見到佢勁大食又煮面又煮飯做lunch,仲要係fb度話屋企無野好食,頂!黎左一個月就咁,野又做唔掂,無得留低!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo