論盡家傭

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11435


1#
發表於 16-4-25 11:23 |只看該作者
我系FB 內見到你可能認識的人有姐姐, 我就CLICK 入去睇下,
見到成日UPLOAD 野同SHARE 野, 都無所謂.
但見到有4月1日下午3點幾佢去左試身室試衫,佢影左相UPLOAD 左系FB , 寫住@ XXX FITTING ROOM
果日系學校既復活節假期, 我估佢同我仔一齊去. 但我仔又無同我講.
以前姐姐來去邊會都會先問左我..而家耐左好似變質咁.
如果系你地會唔會介意?
PS 2017-1月完4年約.


男爵府

積分: 9603


2#
發表於 16-4-25 14:16 |只看該作者
我覺得好小事, 唔會介意, 可能你小朋友都有試靓3


子爵府

積分: 11435


3#
發表於 16-4-25 14:43 |只看該作者
cakebite 發表於 16-4-25 14:16
我覺得好小事, 唔會介意, 可能你小朋友都有試靓3
即系一般都接受佢地工作時間去 SHOPPING.
我小朋友就肯定無試衫男仔唔喜歡


大宅

積分: 2495


4#
發表於 16-4-26 10:05 |只看該作者
回覆 mw7183 的帖子

我都係無意中發見到, 我仲發現佢拿我D野來用沒問過, 髮捲用過唔緊要又唔清理番自己D頭髮, 甲油, 衫...因為我二隻都番全日班所以好得閒,佢本身都貪靚, 我己經比左好多佢, 佢問我借我反而可能會借, 不問自取真係, 佢本身知我們沒所謂, 好NICE, 所以月來月過份, 我姐姐係賓, 我一般出信如有野改, 自己有個紀錄都好.


大宅

積分: 2495


5#
發表於 16-4-26 10:09 |只看該作者
回覆 mw7183 的帖子

我本身唔仲意鬼祟, 為何不能坦白, 你CASE如仔女返左學佢要去買衫坦白, 我會比, 但仔女要同佢地出街我便不放心, 所以佢唔多可以同佢單獨出去, 佢比不到信心我.


大宅

積分: 1508


6#
發表於 16-4-26 13:49 |只看該作者
本帖最後由 myn88 於 16-4-26 13:50 編輯

但大家可否接受工人姐姐用你屋企(工人房)做back ground自拍擺上fb, 又或帶小孩去興趣班(e.g. swimming pool) / 學校 時自拍, 甚至有影到你小孩樣的相post 響 fb with words ??


侯爵府

積分: 23038

好媽媽勳章


7#
發表於 16-4-26 14:03 |只看該作者

回覆樓主:

我最近先知,工人2年前坐係我囝張床度&厨房&屋企樓下影相post上facekook,不過我冇話佢,只要唔係post我囝囡的相,暫時我都還可接受(近呢1-2年冇post過)


大宅

積分: 2495


8#
發表於 16-4-26 14:27 |只看該作者
回覆 myn88 的帖子

有呀


大宅

積分: 2495


9#
發表於 16-4-26 14:28 |只看該作者
回覆 wahhwahh 的帖子

我都係仔女沒份就算


男爵府

積分: 9418


10#
發表於 16-4-26 14:38 |只看該作者
帶著小朋友就絕不能做自己嘢,有乜意外佢拍拍蘿柚做過另一份,但我們就要承受佢疏忽帶來的不幸,買嘢留待自己假期買飽佢


子爵府

積分: 11435


11#
發表於 16-4-26 16:11 |只看該作者

引用:+本帖最後由+myn88+於+16-4-26+13:50+編輯+

原帖由 myn88 於 16-04-26 發表
本帖最後由 myn88 於 16-4-26 13:50 編輯

但大家可否接受工人姐姐用你屋企(工人房)做back ground自拍擺 ...
我姐姐經常系我家自拍
仲系Fb寫明拍自我家大廈名
如果唔系睇到佢Fb我都唔知佢咁喜歡自拍
我小朋友都有影放上Fb




子爵府

積分: 11435


12#
發表於 16-4-26 16:13 |只看該作者

引用:回覆+wahhwahh+的帖子我都係仔女沒份就算

原帖由 eva930 於 16-04-26 發表
回覆 wahhwahh 的帖子

我都係仔女沒份就算
最慘有我小朋友份
去游水返學咩都影
都唔知點好




子爵府

積分: 11435


13#
發表於 16-4-26 16:15 |只看該作者

引用:回覆+mw7183+的帖子我本身唔仲意鬼祟,+為何

原帖由 eva930 於 16-04-26 發表
回覆 mw7183 的帖子

我本身唔仲意鬼祟, 為何不能坦白, 你CASE如仔女返左學佢要去買衫坦白, 我會比, 但仔女 ...
其實我無証據佢系唔係工作時間去
一陣你問佢佢可以話之前影既果日得閒先Upload 上Fb




大宅

積分: 1508


14#
發表於 16-4-26 17:01 |只看該作者

回覆:mw7183 的帖子

同佢講番話Private & confidential, 所以盡可能唔好post 我個小朋友相上Fb, 佢O 咀仲好似我話錯佢咁;我心林你真係當我地屋企係景點,當我個仔係影相道具咩?真係吹佢唔脹




大宅

積分: 1508


15#
發表於 16-4-26 17:05 |只看該作者

回覆:myn88 的帖子

唯一有d安慰係響FB 見到工人姐姐唔係識d鬼五馬綠的朋友,去d鬼五馬綠既地方蒲,都算安心




大宅

積分: 2495


16#
發表於 16-4-26 17:37 |只看該作者
回覆 mw7183 的帖子

但佢又幾CARE佢地金WO, 我個個完全沒興趣, 只有興趣自拍, 只當工一份


大宅

積分: 2495


17#
發表於 16-4-26 17:38 |只看該作者
回覆 myn88 的帖子

YES, 但見到先知原來D賓都幾自戀


子爵府

積分: 11435


18#
發表於 16-4-26 17:59 |只看該作者

引用:回覆+myn88+的帖子YES,+但見到先知原來D賓

原帖由 eva930 於 16-04-26 發表
回覆 myn88 的帖子

YES, 但見到先知原來D賓都幾自戀
仲要篤悉心打扮先影
在我家當然系我返工時啦!




大宅

積分: 2495


19#
發表於 16-4-26 18:36 |只看該作者
回覆 mw7183 的帖子

SAME


大宅

積分: 2495


20#
發表於 16-4-26 18:38 |只看該作者
回覆 mw7183 的帖子

仲要好可能用哂你D物資

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo