論盡家傭

跳至

首頁
12

尾頁
   9


大宅

積分: 2148


21#
發表於 16-5-10 23:24 |只看該作者

回覆樓主:

姐姐話今日多人,應該1300左右去到


大宅

積分: 4456


22#
發表於 16-5-11 08:43 |只看該作者
Chichi209 發表於 16-5-10 23:04
今日姐姐去左領事館續約啦,
一星期後可取回文件,
多得各位先知道原來傘住身份證號碼同出生日期都可以成功 ...

請問去菲領事館攪續約仲要帶咩文件?
我菲姐8月中到期,最快可以幾時去攪續約?
謝謝!


大宅

積分: 2148


23#
發表於 16-5-11 09:02 |只看該作者
RalphYuki 發表於 16-5-11 08:43
請問去菲領事館攪續約仲要帶咩文件?
我菲姐8月中到期,最快可以幾時去攪續約?
謝謝!

本帖最後由 Chichi209 於 16-5-12 09:00 編輯

本帖最後由 Chichi209 於 16-5-11 21:02 編輯

完約前大約8星期可以去領事館

1,去入境處攞 forms (黃色小冊子 - 4 份 contract + 2 forms <ID988A & ID988B>)http://www.immd.gov.hk/hkt/forms/hk-visas/foreign-domestic-helpers.html

2,填好 4 份綠色合約,連僱主id copy,工人id copy同護照copy,舊合約拎去菲律賓領事館。工人去到領事館仲有2份表格要填,不用僱主填的,大概1 week可以攞貨文件

3,領事館文件取回後可以上網預約入境處辦手續。

5) 交返去入境處正式做申請(3份contract + 2 forms)


大宅

積分: 4456


24#
發表於 16-5-11 13:56 |只看該作者
Chichi209 發表於 16-5-11 09:02
完約前大約8星期可以去領事館

1,去入境處攞 forms (黃色小冊子 - 4 份 contract + 2 forms )http://www. ...

謝謝答覆!但入境處不是即日簽批Visa的嗎?要等4個星期 (即貼於passport內的2年合約label)?


大宅

積分: 2148


25#
發表於 16-5-11 14:11 |只看該作者
RalphYuki 發表於 16-5-11 13:56
謝謝答覆!但入境處不是即日簽批Visa的嗎?要等4個星期 (即貼於passport內的2年合約label)?
...

入境處最少大約4week先可以申請


大宅

積分: 4456


26#
發表於 16-5-11 18:49 |只看該作者
Chichi209 發表於 16-5-11 14:11
入境處最少大約4week先可以申請

啊,即是否菲領事館批出文件後四個星期才可去入境處申請,而入境處就是即日批出visa


大宅

積分: 2148


27#
發表於 16-5-11 21:04 |只看該作者
RalphYuki 發表於 16-5-11 18:49
啊,即是否菲領事館批出文件後四個星期才可去入境處申請,而入境處就是即日批出visa
...

本帖最後由 Chichi209 於 16-5-11 21:04 編輯

問返老公,佢話應該攞返合約之後就可以上網預約去入境處啦:mother:
親身去入境處係即日出visa

有錯請其他JM更改


大宅

積分: 4456


28#
發表於 16-5-12 14:01 |只看該作者
Chichi209 發表於 16-5-11 21:04
本帖最後由 Chichi209 於 16-5-11 21:04 編輯

問返老公,佢話應該攞返合約之後就可以上網預約去入境處 ...

Thanks


別墅

積分: 833


29#
發表於 16-5-16 09:54 |只看該作者
樓主,請問菲律賓領事館總數要交幾多錢呢?


大宅

積分: 2148


30#
發表於 16-5-17 21:25 |只看該作者
healthysmartbb 發表於 16-5-16 09:54
樓主,請問菲律賓領事館總數要交幾多錢呢?

total $476


別墅

積分: 833


31#
發表於 16-5-17 21:29 |只看該作者
thanks

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo