1-3歲

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 2231

認識瑞士牛牛第一回 想生BB熱投


21#
發表於 16-11-2 10:58 |只看該作者
香蕉宝宝 發表於 16-10-31 22:55
講多d俾佢聽, 示範下俾佢睇, 自然會識, 唔洗太担心。我囡19個月, 都識唔少, 我覺得家長愈懶, 佢學得愈快。 ...

我認同,因為我成日都坐/攤喺度叫佢做呢樣做果樣,佢話親要咩我明唔明都係叫佢自己拎,連食乳酪都要自己開雪櫃


珍珠宮

積分: 45321


22#
發表於 16-11-2 23:08 |只看該作者
Scallopbaby 發表於 16-11-1 23:22
可能我太心急,見到現在中小學生接收訊息能力差,怕自己將來小朋友好難教。
...
明白點都唔好太急,慢慢來~


男爵府

積分: 5635


23#
發表於 16-11-22 03:26 |只看該作者

回覆樓主:

識唔識聽同做唔做係两回事喔…你點樣覺得佢唔識聽?


別墅

積分: 509


24#
發表於 16-11-22 18:47 |只看該作者

回覆樓主:

眼見其他小朋友識,自己果個唔識真係好令人著急架,我小朋友都係甘,但大人都要不斷示範不斷做,叫個時間佢其實不斷吸收,到我仔一歲9個月突然開始做返出來,有D教一次就識添。小朋友記憶力真係唔好睇小,只是佢都有自己既schedule幾時攞出黎比你睇


珍珠宮

積分: 35821


25#
發表於 16-11-22 22:08 |只看該作者
睇個人性格,有d小朋友容易氹,同佢講下道理就無問題,部分小朋友頑皮就要嚴肅


洋房

積分: 53


26#
發表於 16-11-24 11:40 |只看該作者
yyb1011 發表於 16-10-31 01:22
我個17個月,識好少,我都想知點教好。岩岩join playgroup ,希望有用。原來我真係太遲上,其他同學仔,未夠 ...
係呀, 我帶阿女去playgroup果陣先發現原來好多未夠一歲已上playgroup...


禁止訪問

積分: 601


27#
發表於 16-12-15 19:20 |只看該作者

回覆:我囡一歲半,唔識聽指令

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1542

2018復活節勳章 Poo得好勳章 笑得好勳章


28#
發表於 16-12-15 22:08 |只看該作者
我初時都覺得個女唔理我,不過後來又唔係咁睇,我同佢都要互相學習溝通,係要花多啲時間嘅,大家齊加油


男爵府

積分: 9780


29#
發表於 16-12-20 19:59 |只看該作者
我囡都係,健康院18個月大會轉介特別評估

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo