夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   3


珍珠宮

積分: 32716


21#
發表於 17-4-14 21:56 |只看該作者
放鬆啲!從小學懂放手比小朋友自己溫習!撞下板,到大啲既時候佢地就可以自己安排時間!當然要小一、二開始啦!如果到小五先開始就太遲了


琥珀宮

積分: 191459

馬年勳章


22#
發表於 17-4-24 17:56 |只看該作者
ysly3 發表於 17-3-18 19:14
一年考幾次試下下都要逼...溫習
中英數常,第幾冊,第幾課 ...仲要 X2
真係晚晚都發惡夢...........

建議去公共圖書館借陳之華嘅書睇下,會有所啟發


伯爵府

積分: 15094


23#
發表於 17-4-25 13:29 |只看該作者
mandy952 發表於 17-4-24 17:56
建議去公共圖書館借陳之華嘅書睇下,會有所啟發
謝謝分享


伯爵府

積分: 19137


24#
發表於 17-4-25 21:22 |只看該作者
ysly3 發表於 17-3-18 19:14
一年考幾次試下下都要逼...溫習
中英數常,第幾冊,第幾課 ...仲要 X2
真係晚晚都發惡夢...........

依家小朋友壓力都好大


大宅

積分: 3948


25#
發表於 17-4-25 22:47 |只看該作者
mrschan923 發表於 17-4-14 14:06
我地日日有7-8樣功課,平均一星期兩默一小測!
其實我自己覺得好似好大壓力,自己工作上d野都未完成,訓訓 ...

咁谷!小朋友咪仲辛苦,大人已嗌晒救命


公爵府

積分: 27829


26#
發表於 17-8-11 00:47 |只看該作者
回覆 mrschan923 的帖子

又要做嘢又要顧子女, 當然會百上加斤, 但既然選擇左一間多功課多要求的學校, 就要有心理準備付出較大的代價.有個家長個小朋友才小一, 己經緊張佢d成績, 揀左間多要求的學校, 測考時要請假同小朋友溫習.平日又要帶佢學嘢, 放暑假又安排補充練習.可想而知家長會幾辛苦.

谷得多唔一定好, 要睇吓小朋友受唔受到, 同埋小朋友既資質/個性和後天的努力.我個女小學讀地區名校, 但功課等要求適中, 我又無特別谷佢, 但佢自己生性, 又有學習能力和動力, 所以升中時去左一間佢喜歡的地區名校.

小學/家長唔一定谷先培養到優異的學生, 反而比多d時間和自由, 讓學生課餘可以閱讀課外書, 進行戶外活動, 或做自己喜歡的適當活動(當然不是打機之類), 反而擴濶左佢地既見識和自信, 情緒又好, 就有能力面對考試呢個人生挑戰.



首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo