母乳餵哺

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1863


21#
發表於 17-5-17 12:13 |只看該作者
zaba 發表於 17-5-16 18:53
同路人,我囡同你bb 咁大
而家已經由返工2揼變3揼,仲要放工邊埋身邊揼,先緊緊夠甚至要動用到冰奶,都唔 ...
咁你囡囡而家一日食幾餐?每餐幾多ml? 你返工可以泵三次好叻呀!我只能夠泵到2次!


水晶宮

積分: 52654


22#
發表於 17-5-17 14:44 |只看該作者
我平均兩邊共泵到7-8安, 我覺得已算係富媽, 咁有時會再多D少D


水晶宮

積分: 54420

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


23#
發表於 17-5-17 17:20 |只看該作者
pigpig1223 發表於 17-4-23 19:02
我聽日返。。其實我每次泵兩邊加埋先得2安半
好窮。。但我又唔想放棄 !!!
...

努力加油

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo