母乳餵哺

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 3417


1#
發表於 17-4-21 18:30 |只看該作者
返工你地最多單邊泵到幾安?


伯爵府

積分: 15108


2#
發表於 17-4-21 18:51 |只看該作者
Joycecls 發表於 17-4-21 18:30
返工你地最多單邊泵到幾安?

我比較窮,隔4個鐘多嗰邊一般90-100ml,少嗰邊 60-70ml,唉!
你呢?


大宅

積分: 3417


3#
發表於 17-4-21 22:57 |只看該作者
zaba 發表於 17-4-21 18:51
我比較窮,隔4個鐘多嗰邊一般90-100ml,少嗰邊 60-70ml,唉!
你呢?

我相隔5小時左右,每面有4-5安


大宅

積分: 3417


4#
發表於 17-4-21 22:58 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 Joycecls 於 17-4-21 23:09 編輯

我係想知會唔會越來越多,因為我剛剛返工幾日



複式洋房

積分: 429


5#
發表於 17-4-22 01:56 |只看該作者
我隔6 hrs 泵一次每邊有5 安左右
番工之後都仲keep 到奶量不變
我諗泵奶要定時係關鍵


大宅

積分: 3417


6#
發表於 17-4-22 22:51 |只看該作者
Jasminebao 發表於 17-4-22 01:56
我隔6 hrs 泵一次每邊有5 安左右
番工之後都仲keep 到奶量不變
我諗泵奶要定時係關鍵

本帖最後由 Joycecls 於 17-4-23 10:04 編輯

你地會每次泵幾耐?


大宅

積分: 1932


7#
發表於 17-4-23 08:30 |只看該作者

回覆樓主:

返工期間泵兩次,每次隔5小時,兩邊加埋有210-220ml


大宅

積分: 2473


8#
發表於 17-4-23 19:02 |只看該作者

回覆樓主:

我聽日返。。其實我每次泵兩邊加埋先得2安半
好窮。。但我又唔想放棄 !!!


伯爵府

積分: 15108


9#
發表於 17-4-24 08:22 |只看該作者
pigpig1223 發表於 17-4-23 19:02
我聽日返。。其實我每次泵兩邊加埋先得2安半
好窮。。但我又唔想放棄 !!!
...

頂住,可能揼揼下會多啲呢


水晶宮

積分: 52654


10#
發表於 17-4-24 10:48 |只看該作者
嘩, 有160、170ML@次都叫窮媽?!
我返工普遍都係180-220ML左右~ 當然有時會再多DD或者少DD,
但差距又唔會太多, 除非果日飲左右魚沙之類...
我覺得自己算係富媽了 可能我要求低..


大宅

積分: 3417


11#
發表於 17-4-24 10:49 |只看該作者
Chirley 發表於 17-4-24 10:48
嘩, 有160、170ML@次都叫窮媽?!
我返工普遍都係180-220ML左右~ 當然有時會 ...

你會泵幾耐?


水晶宮

積分: 52654


12#
發表於 17-4-24 10:57 |只看該作者
Joycecls 發表於 17-4-24 10:49
你會泵幾耐?
我返工多數泵20-30分鐘, 隔4個鍾左右泵一次, 返公司泵兩次, 24小時計共泵5次


大宅

積分: 3417


13#
發表於 17-4-24 11:02 |只看該作者
我返工前泵一次,返工泵兩次,放工返去埋身就無泵...


複式洋房

積分: 429


14#
發表於 17-4-24 11:37 |只看該作者
Joycecls 發表於 17-4-22 22:51
本帖最後由 Joycecls 於 17-4-23 10:04 編輯

你地會每次泵幾耐?

每次半個鐘


大宅

積分: 3417


15#
發表於 17-4-24 11:48 |只看該作者
Jasminebao 發表於 17-4-24 11:37
每次半個鐘

我都盡量半個鐘,但有時太忙20分鐘


大宅

積分: 1710


16#
發表於 17-5-16 16:21 |只看該作者
BB夠食就得
唔需要介意多少

之前我每日泵2次,每次200ml
合共400ml已經夠BB食一日4餐(我番工果時)
有時超過400ML
BB根本食唔曬要做冰奶
D冰奶用黎沖涼咋...


大宅

積分: 3417


17#
發表於 17-5-16 16:27 |只看該作者
我仔而家三個月都係食100-120 ml 左右,如果到六個月大約會食幾多? 我想知我到時要唔要追奶


別墅

積分: 559


18#
發表於 17-5-16 17:40 |只看該作者
Joycecls 發表於 17-5-16 16:27
我仔而家三個月都係食100-120 ml 左右,如果到六個月大約會食幾多? 我想知我到時要唔要追奶
...

我個仔就嚟六個月
200ml 一餐人奶 一日五餐


大宅

積分: 1863


19#
發表於 17-5-16 17:45 |只看該作者
Joycecls 發表於 17-5-16 16:27
我仔而家三個月都係食100-120 ml 左右,如果到六個月大約會食幾多? 我想知我到時要唔要追奶
...
我個女三個半月,都係食120ml 左右,每日食7餐,但我返工後每日平均只可以泵到700ml 左右,所以每日都要補之前儲落的冰奶,就黎連D冰奶都食哂了!唉,好唔想補奶粉,好大壓力,但越大壓力就越冇奶.....


伯爵府

積分: 15108


20#
發表於 17-5-16 18:53 |只看該作者
fongclai 發表於 17-5-16 17:45
我個女三個半月,都係食120ml 左右,每日食7餐,但我返工後每日平均只可以泵到700ml 左右,所以每日都要補 ...

同路人,我囡同你bb 咁大
而家已經由返工2揼變3揼,仲要放工邊埋身邊揼,先緊緊夠甚至要動用到冰奶,都唔知頂唔頂到六個月全人奶
我已經乜鬼可以增奶嘅嘢都試飲,仲未有起色

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo