夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   7


複式洋房

積分: 151


21#
發表於 17-5-24 23:50 |只看該作者
ricky0223 發表於 17-5-24 23:24
好多謝大家回覆,10點幾去超市買左餸返左去,返去洗埋碗抹左地終於有時間回應
其實都經過好多事屈埋 ...

點解唔俾阿仔返全日PN呀!甘樣自己可以輕鬆好多,同埋學校搵近屋企附近好d, 距甘細個,打風落雨都唔洗甘麻煩呀


珍珠宮

積分: 33391

好媽媽勳章


22#
發表於 17-5-25 00:02 |只看該作者
對!認同
冇必要去公園

準備多d在家中既玩具:積木、畫畫、泥膠.....陪睇下書

同埋太累唔煮叫外賣(我食左好多年、閒時閒整閒洗)

開下電視Disney卡通片個D教育


子爵府

積分: 10342


23#
發表於 17-5-25 00:02 |只看該作者
ppf_wendy 發表於 17-5-24 23:50
點解唔俾阿仔返全日PN呀!甘樣自己可以輕鬆好多,同埋學校搵近屋企附近好d, 距甘細個,打風落雨都唔洗甘麻 ...

新搬過去樓下兩間都係全日一早已full,報左叧外三間,兩間pm,一間全日但無校車要轉車成個鐘,最後簡左最近果間返半日等佢適應下先
K1打算大包圍報多幾間睇下邊幾間收再睇情況讀邊間


子爵府

積分: 10342


24#
發表於 17-5-25 00:06 |只看該作者
circle119 發表於 17-5-25 00:02
對!認同
冇必要去公園

唔去公園放電佢狂扭計而且唔肯訓架去慣左,大大下玩兩個鐘都唔肯返屋企,強行抱佢返屋企十次喊九次
晚上8點訓到7點,中午10-12訓個幾鐘


水晶宮

積分: 50566


25#
發表於 17-5-25 00:11 |只看該作者
小朋友可以敎佢一件玩具玩完自己收好先可以攞另一件出來玩

中午餐飯其實一大一小唔會要好多時間, 簡簡單單咪又一餐

小朋友呢頭沖完涼嗰頭又一身汗其實中午抺吓身就夠
去公園唔洗日日去吖嘛, 兩三日去一次都夠啦

有好多唱遊學習DVD其實你可以試吓播俾佢睇學吓唱歌

衫隔日洗都夠啦.....


有時D野睇你點安排既, 我都係一手一腳湊小朋友, 辛苦既感覺當然都有試過, 但好快就過.

而且小朋友任攬任鍚只有頭10年架咋, 好好珍惜錯過咗就追唔返.....


睇番個標題你問婚姻令你累, 但入面內容講到係小朋友令你累.....點啫即係....

點解有D男人覺得小朋友所有野都要女人做晒?? 點解D女人又可以容忍?? 仔女唔係大家架咩?? 佢係秒秒鐘幾十萬上落都話忍吓啫....

其實佢唔做家務呢D未生小朋友前都知架啦....何解仲要抱幻想呢


子爵府

積分: 11858


26#
發表於 17-5-25 00:14 |只看該作者
ricky0223 發表於 17-5-24 21:12
一齊5年,囝就2歲,放完產假返左三個月就辭職開始做ftm,年幾了,好累,每日早上7點起床,食奶、早餐,落街 ...

Ftm生活係咁,好難捱,老公一句體諒的話都無。加油


男爵府

積分: 6304


27#
發表於 17-5-25 00:22 |只看該作者

回覆:婚姻點解令人咁累?長

第一千萬不要再生,第二放鬆自己再精簡安排分配時間,煮小2歺返長老度食,吾想未出街吃有平有貴,吾洗同佢慳好心冇好報,何況你㸃做都吾會有掌聲,只有話你自討苦吃攞泥嘈,快速揾間全班比个仔讀啦!


水晶宮

積分: 52963

好媽媽勳章 畀面勳章


28#
發表於 17-5-25 00:26 |只看該作者

回覆樓主:

買個吸塵抺地機械人, 包你舒服好多!
20170523_212820.JPEG


水晶宮

積分: 52963

好媽媽勳章 畀面勳章


29#
發表於 17-5-25 00:28 |只看該作者

回覆樓主:

再買洗碗碟機


複式洋房

積分: 113


30#
發表於 17-5-25 00:33 |只看該作者
唉⋯我而家陀緊個B都38週,見倒你地咁講啲男人系屋企都唔幫手,我又有啲驚個情況會系咁。
都唔好話驚⋯個情況已經覺得會系咁。
因為由佢知道我有左BB佢都只系識得一放工就系屋企打機,佢同我講話,BB出左世唔會打機,我真系唔會信佢,因為我而家有左BB佢都唔節制下,有時一放假打機打到朝早先訓,其實連倍我嘅時間都好小好小,所以佢講話等我生完BB之後會唔打機,我覺得系一件無可能嘅事。
其實我都怕佢會只系顧住打機,咩都唔理(emoji)
睇黎我都要有個心理準備⋯(emoji)


珍珠宮

積分: 33391

好媽媽勳章


31#
發表於 17-5-25 00:44 |只看該作者
honam10 發表於 17-5-25 00:33
唉⋯我而家陀緊個B都38週,見倒你地咁講啲男人系屋企都唔幫手,我又有啲驚個情況會系咁。
都唔好話驚⋯個情 ...

有心理準備都好!正常放心
其實安排好適應妥當、冇乜難道


複式洋房

積分: 113


32#
發表於 17-5-25 00:48 |只看該作者
circle119 發表於 17-5-25 00:44
有心理準備都好!正常放心
其實安排好適應妥當、冇乜難道

你好似經歷過咁喎(emoji)⋯


複式洋房

積分: 231


33#
發表於 17-5-25 03:40 |只看該作者
其實我想安慰你既說話上面已經講哂,只能向你說加油加油……做媽媽真是很偉大


男爵府

積分: 9714


34#
發表於 17-5-25 07:38 |只看該作者
本帖最後由 beebee67890 於 17-5-25 16:27 編輯

自己安排好時間好緊要,其實晏晝可以唔使煮,上年我工人走咗佬之後都冇請新的,一直有工人幫手,得返自己一個之後,我成個人都好暴躁,我有一個四歲,一個10歲,早餐多數食麵包,下午得我同個女出街食,夜晚會煮,但都只限一至五,星期六日我都放假,唔會煮飯,但感覺都好辛苦,之後我買咗洗碗碟機,自動吸塵機同自動拖地機,自動抺窗機,呢幾樣野強烈建議你買,好過叫你老公幫手,你上Facebook搵一個"仔洗碗機X和諧號交流區"有好多靚太介紹各式各樣家務好幫手,依家啲洗碗碟機好細部的,食完放晒入去,你可以慳返好多時間,另外我會洗衫晾衫,干咗掛番入衣櫃就算,我老公着衫之前會自己用蒸氣熨斗燙,另外唔好逼得自己咁緊,家務既嘢整到幾多幾多,唔使做到盡善盡美,因為日日都有根本做唔完,話俾老公知你好辛苦,做唔到咁多,另外囝囝已經兩歲,其實都可以訓練佢自己執下玩具,同埋公園唔使日日去,等佢再大多少少你會舒服啲,我每日都仲有大量時間可以上網,做facial ,如果嗰日懶懶地心情唔好就晚餐都唔煮,通知老公收工一齊出街食就算,你要識得自己搵時間同埋令自己舒服,如果唔係好容易爆煲

點評

夏落特    發表於 17-5-26 10:27


子爵府

積分: 14244

畀面勳章


35#
發表於 17-5-25 08:32 |只看該作者
你要調整下個時間表,有時家務嘅野,今曰唔做可以天曰做。。唔好迫得自己咁緊,愛下自己。。


複式洋房

積分: 318


36#
發表於 17-5-25 08:48 |只看該作者

回覆樓主:

懂得爆是好事,建立一吓身邊的C9 group, 一齊去買餸,一齊去公園玩,傾吓傾吓就熟,熟咗揾人爆吓都方便D!

你的堅強會成為小朋友學習的對象,努力加油,明天會更好!


瑪瑙宮

積分: 139681


37#
發表於 17-5-25 09:34 |只看該作者
beebee67890 發表於 17-5-25 07:38
自己安排好時間好緊要,其實晏晝可以唔使煮,上年我工人走咗佬之後都冇請新的,一直有工人幫手,得返自己一 ...

同意呀, 餐餐都要煮愛心飯, 可能樓主手腳又慢, 做餐死, 攪到自己又忟爭.


大宅

積分: 2828


38#
發表於 17-5-25 09:41 |只看該作者
建議K1比小朋友返全日, 唔好怕唔捨得或者小朋友辛苦, 佢地同成班同學一齊返學好開心, 仲包曬一日幾餐連茶點, 又可快快訓練佢地獨立, 目前你只可以將屋企清潔標準降低少少, 玩具只係夜晚先執好 (同時教小朋友幫忙收拾玩具) 早餐中午都煮簡單既, 一星期一至兩晚外食或外賣, 聽落你習慣左安排小朋友落公園玩既時間多 (唔去玩會扭計), 都要試下減少D時間, 唔好諗點解老公唔幫手, 佢有心幫一早幫左, 你迫佢做仲大機會嘈交


男爵府

積分: 5651


39#
發表於 17-5-25 10:30 |只看該作者
非常明白做全職媽媽的辛苦. 看到你的時間表我也覺得累, 如其他JM說, 你有一年多的經驗, 知道這時間表是不行的, 就要調整一下.

例如 : 小朋友一天只去一次街放電, 其餘的時間可以在家玩玩具, 看看書說說故事聽聽兒歌, 你便可以輕鬆一點. 而且出街太頻密, 也會令小朋友心野的.

此外, 樓主也要為自己定一個個人休息時間, 可以是半小時, 期間上上網, 喝喝咖啡, 要對自己好一點.

無論如何, 加油呀!


大宅

積分: 4946


40#
發表於 17-5-25 10:32 |只看該作者
ricky0223 發表於 17-5-24 23:43
好認真睇左大家意見
1、c6幫手,基本上無可能,我肚痛係廁所耐左,個囝喊都會拍門叫我快d
2、減少工作量, ...

仲有暫托。一些政府辦的全日制幼稚園有暫托服務提供,你可以放低個b一小時至一日都得。一日收費都是幾十元。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo