懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   2


大宅

積分: 1485


21#
發表於 17-10-18 13:09 |只看該作者
bulo_iris 發表於 17-10-18 00:14
你留院果日營養師會講解糖尿既飲食注意
你會留意到唔係食甜野多就會引致糖尿或者令血糖升得高,有時餓太耐 ...
有時餓太耐都會令空腹血糖升左

>>>> 很正確啊! 所以我而家不會俾自已餓, 帶住梳打餅在身


別墅

積分: 921


22#
發表於 17-10-18 13:17 |只看該作者
莎蘭 發表於 17-10-9 12:09
自問也不是成日食甜食,有過驗血後,高了0.3,姑娘也話高了很輕微,我也明白要住一日院再查血糖值
但她叫我 ...

因為血糖高會引起好多可能
1. 嬰兒過大
2. 新生嬰兒出世低血糖
3. 妊娠毒血
等等....仲有好多
唔單單戒口,因為懷孕荷爾蒙令本身姨島數數量不足,而引起血糖高。
但要正常吸收,吸收過小糖份,身體會向其他脂肪羅糖,過程會產生毒素影響胎兒。醫院安排唔到成日幫你檢查,所以建議買機自我檢查。
唔係日日吉,睇情況一星期1-2次。


侯爵府

積分: 23522

2025勳章蛇年勳章


23#
發表於 17-10-19 15:56 |只看該作者
emilyshingbo 發表於 17-10-9 22:58
七個月回醫院飲糖水,今日醫院打來,話我空腹唔合格,飲完糖水反而無事!佢話我空腹時5.7!唔合格喎!我都 ...

請問你最後醫院要你點做
我昨日飲完糖水
今日收電話
話我空肚5.3
飲完6.8
要我返去見營養師同學銡手指
又見有jm 話餓都會血糖升
因為我本身一日食2餐
間唔時會食下午茶,通常係2個细既牛油餐包
前一晚食完晚餐後冇再食過野同飲水

老實講,我本身係會搵私家生
但怕會早產先政府私家2邊睇


大宅

積分: 1443

MommyPanel勳章 BB防敏心得分享勳章 食得好勳章


24#
發表於 17-10-19 18:05 |只看該作者
Mary媽咪 發表於 17-10-19 15:56
請問你最後醫院要你點做
我昨日飲完糖水
今日收電話

請問你晚餐係幾點?下一餐(即第二日)係幾點?
其實空肚最好唔好超過8-9小時,當你12點訓教,8點起身,11點左右可以食幾塊餅乾/生果先訓,8點起身後要食返個早餐
醫院係教食3餐正餐+3次茶點(餐與餐之間食)


侯爵府

積分: 23522

2025勳章蛇年勳章


25#
發表於 17-10-19 18:28 |只看該作者
bulo_iris 發表於 17-10-19 18:05
請問你晚餐係幾點?下一餐(即第二日)係幾點?
其實空肚最好唔好超過8-9小時,當你12點訓教,8點起身,11 ...

我唔知
因為昨日先去飲糖水
但我其實最終係去私家生
我最想知係如果我唔再去政府嗰邊睇得唔得
政府叫我下星期4去見營養師
下個月入院學拮手指
我本身其實食得好清
間唔時叫外賣
如果屋企煮通常都係食菜同飯+dd 肉類
有時會出街食扒
一日通常只食lunch n dinner
間唔中先會食tea , 食餅or 餐包


大宅

積分: 1443

MommyPanel勳章 BB防敏心得分享勳章 食得好勳章


26#
發表於 17-10-20 02:48 |只看該作者
Mary媽咪 發表於 17-10-19 18:28
我唔知
因為昨日先去飲糖水
但我其實最終係去私家生

你唔知既意思係咩唔知你晚餐至下一餐相隔幾耐?
我見你個血糖數係空腹唔合格,同埋你每日食2餐,可能就係晚餐至早上呢段時間相隔太耐,血糖一樣會升,另外唔係食得清食得少就代表你唔會有妊娠糖尿,因為係你懷孕所以製造唔夠胰島素比身體分解糖份,食太多太少每餐相隔太耐都會影響你血糖

如果你私家生,應該同私家產檢果邊講政府話你中左妊娠糖尿,睇下私家會點follow up,因為始終妊娠糖尿係有機會影響媽媽同bb,我會建議你去政府到聽下營養師點講,當學下野,之後睇你想係政府產檢到幾時,同返政府果邊講你會選擇係私家生就ok


男爵府

積分: 6913


27#
發表於 17-10-20 05:02 |只看該作者
Mary媽咪 發表於 17-10-19 15:56
請問你最後醫院要你點做
我昨日飲完糖水
今日收電話

我空腹合格,糖水後8.5剛剛責界,返左去pwh聽講助跟左一星期餐單、督左幾日手指,指數一切正常,第一次覆診醫生話指數好,唔洗再返去了,太好了,因為政府覆糖尿一攪就半日!
我都係私家生,醫生叫我放鬆d只係責界,小食多餐,觀察bb生長大小就ok!


公爵府

積分: 28399


28#
發表於 17-10-20 11:10 |只看該作者

回覆樓主:

我以前係血糖低會暈,大肚早期驗血唔使空腹,半夜12點幾食左個米粉,朝早驗血都係4.4幾,飲糖水當日空腹僅僅過4,但飲糖水超標,我新陳代謝慢都冇辦法,人地一個鐘消化我要兩個鐘
我從來好憎食甜野,一甜就反胃,飲品一定走甜少甜,生果都麻麻,係大肚先迫自己食蘋果(近2星期一啖都唔敢食),全日最多食午餐一碗米粉或通粉,晚餐唔食飯或1/3碗飯,中意食菜,少出街食,我唔知仲可以點介口


侯爵府

積分: 23522

2025勳章蛇年勳章


29#
發表於 17-10-20 11:11 |只看該作者
bulo_iris 發表於 17-10-20 02:48
你唔知既意思係咩唔知你晚餐至下一餐相隔幾耐?
我見你個血糖數係空腹唔合格,同埋你每日食2餐 ...

因為下星期先到期睇私家
我會下星期問返
同埋都會去見營養師


珍珠宮

積分: 48089

BB防敏心得分享勳章


30#
發表於 17-10-20 11:20 |只看該作者
血糖飲食真係要好小心吖


侯爵府

積分: 23522

2025勳章蛇年勳章


31#
發表於 17-10-20 11:24 |只看該作者
emimi 發表於 17-10-20 11:10
我以前係血糖低會暈,大肚早期驗血唔使空腹,半夜12點幾食左個米粉,朝早驗血都係4.4幾,飲糖水當日空腹僅 ...

我前排都成日暈
因為我62係中醫
所以佢keep 住幾日就比我飲保血湯(中藥)
我先冇再咁易暈咋
同埋我每日都有食安胎丸(中藥)
不過我自己就將個份量減半




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo