想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 311


21#
發表於 17-11-6 21:13 |只看該作者
Siu_jok 發表於 17-11-6 20:06
係呀,前一日同早上圓圈,晚上立即實笑。我用左差不多一年,唔係個個月有閃笑。
...

我都用左半年
用第一代
今個月都日日圓圈
我無用紅d其實一日一次夠唔夠?


大宅

積分: 1130


22#
發表於 17-11-7 00:54 |只看該作者

回覆樓主

我CB1&2都用過,覺得有時哈哈笑detect得唔好show唔到。呢幾張相係我上年的紅D&CB1,CB1 show唔到哈哈笑,但紅D深粗,其實CB條棒棒都算深粉藍色,咁我24&25/11 am開工,bingo咗。所以CB有時靠唔著。
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg


別墅

積分: 921


23#
發表於 17-11-7 00:56 |只看該作者
natnat77 發表於 17-11-6 21:13
我都用左半年
用第一代
今個月都日日圓圈

建議用埋紅d輔助,因為如果LH surge在你驗CB的時間未出現,就會驗唔到笑笑。兩者可以對照番,而且紅d又平,有疑問時可以幾個鐘驗一支,有料到先再驗多次CB。我自己hormones唔係咁stable,好似我今個月case,我都係見到紅d深色左,先驗多次cb。不過有時結果都會有偏差,唯有邊隻有sign都do 啦


大宅

積分: 1011


24#
發表於 17-11-9 11:30 |只看該作者
果林 發表於 17-11-7 00:54
我CB1&2都用過,覺得有時哈哈笑detect得唔好show唔到。呢幾張相係我上年的紅D&CB1,CB1 show唔到哈哈笑,但 ...

原來係咁 連續兩日都冇哈哈笑 但都咁深粗 等我仲幾為cb會sensitive d


大宅

積分: 1130


25#
發表於 17-11-9 21:42 |只看該作者
美露比 發表於 17-11-9 11:30
原來係咁 連續兩日都冇哈哈笑 但都咁深粗 等我仲幾為cb會sensitive d

係呀,好彩我喎個月用埋紅D, 跟紅D同老公dodo.


大宅

積分: 1164


26#
發表於 17-11-9 22:28 |只看該作者

回覆樓主

我bingo嗰個月都同你一樣,明明紅d深粗日同深粗後第二日,cb都圓圈,我無理cb, 紅d深粗後第二晚dodo, 中左


大宅

積分: 1011


27#
發表於 17-11-10 00:04 |只看該作者
kw111 發表於 17-11-9 22:28
我bingo嗰個月都同你一樣,明明紅d深粗日同深粗後第二日,cb都圓圈,我無理cb, 紅d深粗後第二晚dodo, 中左
...

恭喜晒呀 希望沾下你好孕


大宅

積分: 1011


28#
發表於 17-11-10 00:05 |只看該作者
果林 發表於 17-11-9 21:42
係呀,好彩我喎個月用埋紅D, 跟紅D同老公dodo.

我仲1516係咪已經排左 我都有dodo 希拉有機啦

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo