夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 7247


21#
發表於 19-4-8 00:47 |只看該作者
我老公又唔算成日出差,但一出差就由兩個星期至六個星期不等。我以前都有少少唔慣,但近來都習慣咗,自己安排節目,反正我個人比較喜歡靜,冇乜問題


大宅

積分: 1847


22#
發表於 19-4-8 01:01 |只看該作者
定期hk大陸2邊走, 連小朋友都習慣呢個工作模式。反而佢可能唔習慣成日在香港對住家人


大宅

積分: 1145


23#
發表於 19-4-8 07:28 |只看該作者
mekoyo 發表於 19-4-7 21:08
你先生去幾耐通常?

本帖最後由 EJKK-BB 於 19-4-8 07:28 編輯

最短兩到三星期


大宅

積分: 2708


24#
發表於 19-4-8 07:36 |只看該作者
EJKK-BB 發表於 19-4-8 07:28
本帖最後由 EJKK-BB 於 19-4-8 07:28 編輯

最短兩到三星期

同我先生差不多,我覺得好耐...
你先生出trip 去邊到多?


大宅

積分: 1145


25#
發表於 19-4-8 13:40 |只看該作者
mekoyo 發表於 19-4-8 07:36
同我先生差不多,我覺得好耐...
你先生出trip 去邊到多?

多數去歐洲,所以會較耐
你先生呢?


大宅

積分: 2708


26#
發表於 19-4-8 23:09 |只看該作者
EJKK-BB 發表於 19-4-8 13:40
多數去歐洲,所以會較耐
你先生呢?

通常係大陸,一去就二至三星期


大宅

積分: 2044


27#
發表於 19-4-8 23:41 |只看該作者
clcsandy 發表於 18-6-24 22:33
我老公每一至兩星期就出一次,每次三日,半年度就飛成個星期。雖然一個人湊兩個小朋友好辛苦,但我心情ok ...

當做小別勝新婚都唔錯啦


別墅

積分: 585


28#
發表於 19-4-9 12:29 |只看該作者
以前試過 而家絕對唔比


大宅

積分: 4158


29#
發表於 19-4-9 15:39 |只看該作者
queeniechan2004 發表於 19-4-8 23:41
當做小別勝新婚都唔錯啦

我當我自己抖下气(emoji)


大宅

積分: 2708


30#
發表於 19-4-9 21:38 |只看該作者
gn01816813 發表於 19-4-9 12:29
以前試過 而家絕對唔比

點唔比?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo