夫婦情感

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   2


大宅

積分: 2866


21#
發表於 18-10-28 02:00 |只看該作者
回覆 mini1204 的帖子

我決定唔到所以上黎傾😕


大宅

積分: 2866


22#
發表於 18-10-28 02:03 |只看該作者
回覆 heidys 的帖子

當初有小朋友結婚佢聲稱自己鐘意小朋友 會負責
一個月見一次只係食餐飯 都係同佢屋企堆人
基本上無溝通


大宅

積分: 2866


23#
發表於 18-10-28 02:14 |只看該作者
回覆 CMMANDY 的帖子

Jm你講得好岩我俾自己期限年尾要決定


別墅

積分: 743

畀面勳章


24#
發表於 18-10-28 02:58 |只看該作者
chujai127 發表於 18-10-27 08:24
以前都出過post先交背景
結婚3年 一直住6299家
有3歲仔仔 女女剛出世

我好少叫人分開, 但睇完你的情況, 分開可能係最好的解決的方法! 只係你可能會面對佢要同你要番一個小朋友, 咁你就要抉擇要仔定女了! 其實青春唔等人, 見你兩公婆連最機本的愛都無, 香港地住屋係好大問題, 但如果有愛我見過一家四囗得老公揾萬八住間劏房, 可是他們生活非常幸福, 小朋友由無出去做野的老婆照顧得非常乖! 重有個老婆係帶住個小朋友番嫁個男人的! 所以幸福係唔等人, 你之後要碰到個比現在呢個好真係實在太易! 總之唔好等人老豬黄先決定走


別墅

積分: 874


25#
發表於 18-10-28 08:49 |只看該作者
chujai127 發表於 18-10-28 02:14
回覆 CMMANDY 的帖子

Jm你講得好岩我俾自己期限年尾要決定

其實你有老公等於無,只係一個陌生人同你耐唔耐同你食餐飯,兩個小朋友都係你養曬,比我一定飛左佢,同我幾肯定佢一定有偷食,一個男人長期在大陸,就算日日一齊都會偷食啦,你個心都已經有答案啦,何苦甘委屈自己,做人最緊要開心,你又不是無能力養小朋友,不用求人,小朋友不一定要有爸爸先幸福,你解釋比小朋友知,小朋友其實會明白,我就係甘了,放心,做自己先係最幸福的,加油


珍珠宮

積分: 32008

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章


26#
發表於 18-10-28 10:53 |只看該作者
chujai127 發表於 18-10-28 02:14
回覆 CMMANDY 的帖子

Jm你講得好岩我俾自己期限年尾要決定


明白妳的心情,唔容易的,不過,妳吾好限自己時間,咁樣會增加自己的壓力,只耍行刭某-步,好自然妳就有决定,妳也好好為自己的身體健康,休息多一點,揍二個幼兒,耍好多心思,先照顧她們先吧!其他隨缘,耍结束唔難,所以唔洗太多想,現在唔洗做濟迫户,好好去感受下,我终於自由了


男爵府

積分: 7631


27#
發表於 18-10-28 12:54 |只看該作者
你先生只是—名捐精者


大宅

積分: 2866


28#
發表於 18-10-28 13:35 |只看該作者
回覆 In2c68 的帖子

想問點解唔係仔女都歸我我有正當職業
個仔一直我長期照顧
個女3個月佢見過10次都無
出世唔在場


大宅

積分: 2866


29#
發表於 18-10-28 13:37 |只看該作者
回覆 CMMANDY 的帖子

對啊我一簽租約果下鬆哂
想喊


子爵府

積分: 11711


30#
發表於 18-10-28 13:59 |只看該作者
chujai127 發表於 18-10-27 08:24
以前都出過post先交背景
結婚3年 一直住6299家
有3歲仔仔 女女剛出世

佢一個月先見一次,咁對小朋友黎講就算唔離婚都裝唔到一個完整的家


大宅

積分: 2866


31#
發表於 18-10-28 14:12 |只看該作者
回覆 musiccisum 的帖子

我都係咁諗只係一餐飯 都唔係陪佢玩


別墅

積分: 743

畀面勳章


32#
發表於 18-10-28 14:47 |只看該作者
chujai127 發表於 18-10-28 13:35
回覆 In2c68 的帖子

想問點解唔係仔女都歸我我有正當職業

只係最壞打算, 打唔打官司已係一回事, 上到法庭又另一回事, 你以為你老公揾咁多, 結果佢上到庭可能show俾官睇更多, 兩家人一定都各自話自己對小朋友好, 咁如果你係個官, 唔一人一個都難! 而你離去的理據只係佢成日唔番屋企, 但個官可能信佢為家庭出外揾錢, 再加上佢叫你住佢屋企叫人幫妳手, 而你現在當你揾三萬但要租屋要開支, 係呢條數上面你老公叫多流動資金過你! 所以小朋友方面你唔好以為你贏面大d! 除非佢根本唔想要!


男爵府

積分: 6064


33#
發表於 18-10-28 15:09 |只看該作者
算啦,一個月只見一次,朋友都唔只一個月見一次啦,再加上你啱啱生完,點都要來探你地啦!


大宅

積分: 2866


34#
發表於 18-10-28 15:22 |只看該作者
回覆 In2c68 的帖子

即我應該拖住唔簽字?為免兒子被搶如果仔而家3歲識表達會唔會較有利


大宅

積分: 2866


35#
發表於 18-10-28 15:24 |只看該作者
當年試過一次佢爸疏忽令仔入過icu
我打算會講番出黎


大宅

積分: 2866


36#
發表於 18-10-28 15:33 |只看該作者
回覆 In2c68 的帖子

如果係計錢佢流動資金當然多過我
佢唔肯番錢養仔女
得我自己出 點會儲到錢


別墅

積分: 743

畀面勳章


37#
發表於 18-10-28 15:35 |只看該作者
chujai127 發表於 18-10-28 15:22
回覆 In2c68 的帖子

即我應該拖住唔簽字?為免兒子被搶如果仔而家3歲識表達會唔會較有利

我唔識太多, 但你可開多個題目去再問下其他巴打! 只係我唔覺得拖係好事, 费事之後佢話你帶走左d小朋友唔俾佢地一家見佢地!


別墅

積分: 743

畀面勳章


38#
發表於 18-10-28 15:41 |只看該作者
chujai127 發表於 18-10-28 15:24
當年試過一次佢爸疏忽令仔入過icu
我打算會講番出黎

但入icu 個官咪又可能覺得你都可能有疏忽


大宅

積分: 2866


39#
發表於 18-10-28 15:42 |只看該作者
回覆 In2c68 的帖子

其實佢屋企人都係得閒幫下無人full time湊的


別墅

積分: 743

畀面勳章


40#
發表於 18-10-28 15:44 |只看該作者
chujai127 發表於 18-10-28 15:42
回覆 In2c68 的帖子

其實佢屋企人都係得閒幫下無人full time湊的

佢屋企人出嚟話㑹睇多d,再加上佢$多d可以請工人, 呢d對佢有利

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo