烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   12


珍珠宮

積分: 34040


21#
發表於 19-8-6 22:18 |只看該作者
charlottesze 發表於 19-8-6 22:04
日本個間Gram好唔好味呀? 香港個間好難食

都OK 好食!……不過,我都係覺得幸福pancake 啱我自己口味多D!!!

我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


男爵府

積分: 6332


22#
發表於 19-8-6 23:48 |只看該作者
wai001 發表於 19-8-6 22:18
都OK 好食!……不過,我都係覺得幸福pancake 啱我自己口味多D!!!

...

我食過日本幸福 覺得正好多
香港仲未去試呀


珍珠宮

積分: 34040


23#
發表於 19-8-19 07:16 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 wai001 於 19-8-19 07:21 編輯

剛去CWB Hysan Place 樓上 i.t.入面内的果間 Flipper's黎……味道都OK,不過一切開D souffle pancake,好容易散開,比較好易溶既感覺,吾多like!……而且menu 上D drinks 既價錢,仲好似比較稍貴D tim!……試過一次,係咁先,冇下次!

1566170472238_sign.JPEG
1566170472271_sign.JPEG
1566170472285_sign.JPEG
1566170472298_sign.JPEG
1566170472308_sign.JPEG
1566170472319_sign.JPEG
1566170472329_sign.JPEG

點評

sogood!    發表於 19-12-13 01:07
Kuromi1127    發表於 19-8-19 11:59


珍珠宮

積分: 34040


24#
發表於 19-8-19 18:13 |只看該作者
wai001 發表於 19-8-19 07:16
剛去CWB Hysan Place 樓上 i.t.入面内的果間 Flipper's黎……味道都OK,不過一切開D souffle pancake,好 ...

始終,我都是覺得幸福Pancake 最好食!


我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


大宅

積分: 2356


25#
發表於 19-8-21 02:41 |只看該作者
如果香港嚟講,我覺得幸福pancake 好食過gram同 flipper’s..上次夜晚9:30去到唔駛等
myimage.jpg
myimage.jpg

點評

sogood!    發表於 19-12-13 01:07


禁止訪問

積分: 1303


26#
發表於 19-8-21 13:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 34040


27#
發表於 19-8-22 19:04 |只看該作者

回覆樓主:

https://www.facebook.com/126261789615/posts/10159800689434616/

幸福pancake 在九龍區開分店
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


大宅

積分: 1579


28#
發表於 19-8-22 21:03 |只看該作者
幸福真係好味過flipper
大家可以online book 定位,唔洗等咁耐


珍珠宮

積分: 36256


29#
發表於 19-8-24 09:44 |只看該作者
wai001 發表於 19-8-19 07:16
剛去CWB Hysan Place 樓上 i.t.入面内的果間 Flipper's黎……味道都OK,不過一切開D souffle pancake,好 ...



呢間又係排好長龍.上次6點經過,好多人排緊


珍珠宮

積分: 36256


30#
發表於 19-8-24 09:45 |只看該作者
bobochan0101 發表於 19-8-22 21:03
幸福真係好味過flipper
大家可以online book 定位,唔洗等咁耐


我都想試幸福呀!


珍珠宮

積分: 34040


31#
發表於 19-8-24 19:14 |只看該作者
迷人pinklady 發表於 19-8-24 09:44
呢間又係排好長龍.上次6點經過,好多人排緊

這間冇幸福咁好食!

我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 36256


32#
發表於 19-8-24 23:34 |只看該作者
wai001 發表於 19-8-24 19:14
這間冇幸福咁好食!

2間都未試過。
所以應該試幸福先


大宅

積分: 2364


33#
發表於 19-8-27 10:55 |只看該作者


珍珠宮

積分: 34040


34#
發表於 19-8-27 21:51 |只看該作者

回覆樓主:

還有一間人氣福岡第一 souffle pancake 專門店,店名叫 Cafe del Sol。……不過,好可惜,在香港仍未開設分店。……如想試這間,就一定去九州福岡既天神區,又或者去台北既信義區,才有分店,可以朝聖一吓!!!

1566913906479.JPEG
1566913906707.JPEG
1566913906899.JPEG
1566913907078.JPEG
1566913907294.JPEG
1566913907369.JPEG
1566913907414.JPEG
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


35#
發表於 19-8-29 22:38 |只看該作者

回覆樓主:

https://www.moneyhero.com.hk/blog/zh/5cm%E5%92%81%E5%8E%9A-%E9%A6%99%E6%B8%AF%E5%8D%81%E5%A4%A7%E6%A2%B3%E4%B9%8E%E5%8E%98pancake%E5%BA%97%E4%B8%80%E8%A6%BD

5cm咁厚!香港十大梳乎厘Pancake店一覽
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


36#
發表於 19-8-31 07:00 |只看該作者

回覆樓主:

https://www.marieclaire.com.tw/lifestyle/taste/A44641

Souffle pancake控必吃!福岡人氣鬆餅 Café del SOL必點美食大公開,限定珍珠奶茶鬆餅、早午餐、明太子奶油麵......在台北信義區有得食!
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 36823


37#
發表於 19-9-1 17:28 |只看該作者
charlottesze 發表於 19-8-6 22:04
日本個間Gram好唔好味呀? 香港個間好難食

我未試過日本的,但香港的就好難吞(我叫咸味好dry)


侯爵府

積分: 20211


38#
發表於 19-9-2 17:20 |只看該作者
bobochan0101 發表於 19-8-22 21:03
幸福真係好味過flipper
大家可以online book 定位,唔洗等咁耐

邊到可online book 呀?


大宅

積分: 1579


39#
發表於 19-9-2 20:30 |只看該作者
koey_0611 發表於 19-9-2 17:20
邊到可online book 呀?

https://www.ahappypancake.hk

按網上預約


侯爵府

積分: 20211


40#
發表於 19-9-2 20:51 |只看該作者
bobochan0101 發表於 19-9-2 20:30
https://www.ahappypancake.hk

按網上預約

今個星期六日都冇

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo