自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   6


伯爵府

積分: 17280


21#
發表於 18-11-15 08:18 |只看該作者
不需要


水晶宮

積分: 73034

2024年龍年勳章


22#
發表於 18-11-15 08:39 |只看該作者

回覆樓主:

唔係
從天空到大地, 心臟在持續著令人眩暈的擺動, 那是初戀


翡翠宮

積分: 81391

2018復活節勳章 開心吸收勳章 親子王國15週年勳章


23#
發表於 18-11-15 08:42 |只看該作者
tjbb168 發表於 18-11-14 20:25
有家人過身,要辦理死亡証,去到話要帶殯儀啲人一起先可以辦理。以前是唔需要,現在是否改了。 ...

當年我自己辦,冇人倍。


男爵府

積分: 8558


24#
發表於 18-11-15 08:44 |只看該作者
前兩日辦完,唔需要。至於book火化爐就之後等殯儀館攪


公爵府

積分: 28208


25#
發表於 18-11-15 08:45 |只看該作者
tky9802 發表於 18-11-14 23:58
扮死亡證,可以自己搞。book火化爈就要殯儀公司人士代辦,因為要有公司蓋印。最近媽媽出殯,我都係直接行去 ...

請問可pm 邊間殯儀館資料?謝謝


珍珠宮

積分: 43116

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


26#
發表於 18-11-15 10:58 |只看該作者
tjbb168 發表於 18-11-14 20:25
有家人過身,要辦理死亡証,去到話要帶殯儀啲人一起先可以辦理。以前是唔需要,現在是否改了。 ...

上年夫家家人過身,我有幫手去攪死亡証。

攪死亡証唔一定需要有殯儀既人一齊去,你可以參考政府網頁,佢會有教你點做。

https://www.immd.gov.hk/hkt/services/birth-death/Registering_a_death.html#aa


男爵府

積分: 5118


27#
發表於 18-11-15 18:02 |只看該作者
fatgarden 發表於 18-11-15 07:39
暫存一年可能是長生店?萬國只可存半年。

係殯儀館,有先人放了兩、三年


男爵府

積分: 5118


28#
發表於 18-11-15 18:05 |只看該作者
mypineapple 發表於 18-11-15 08:45
請問可pm 邊間殯儀館資料?謝謝

已PM

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo