自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   6


子爵府

積分: 13888


1#
發表於 18-11-14 20:25 |只看該作者
有家人過身,要辦理死亡証,去到話要帶殯儀啲人一起先可以辦理。以前是唔需要,現在是否改了。


水晶宮

積分: 67077

2024年龍年勳章 好媽媽勳章


2#
發表於 18-11-14 20:29 |只看該作者
從未聽過要咁做喎!


男爵府

積分: 8071


3#
發表於 18-11-14 20:29 |只看該作者
tjbb168 發表於 18-11-14 20:25
有家人過身,要辦理死亡証,去到話要帶殯儀啲人一起先可以辦理。以前是唔需要,現在是否改了。 ...

不需要

點評

wcpcelia    發表於 18-11-15 16:32


水晶宮

積分: 69676


4#
發表於 18-11-14 20:32 |只看該作者

回覆樓主:

冇聽過


侯爵府

積分: 21738

2018復活節勳章


5#
發表於 18-11-14 20:34 |只看該作者
tjbb168 發表於 18-11-14 20:25
有家人過身,要辦理死亡証,去到話要帶殯儀啲人一起先可以辦理。以前是唔需要,現在是否改了。 ...

絕對唔係,無必要


公爵府

積分: 28317

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 母親節2025勳章 父親節2025勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 牛年勳章 開心吸收勳章


6#
發表於 18-11-14 20:35 |只看該作者
申請火化就要,只辦死亡証應該唔使


複式洋房

積分: 477


7#
發表於 18-11-14 20:37 |只看該作者

回覆樓主:

唔使架


珍珠宮

積分: 31655


8#
發表於 18-11-14 20:39 |只看該作者
tjbb168 發表於 18-11-14 20:25
有家人過身,要辦理死亡証,去到話要帶殯儀啲人一起先可以辦理。以前是唔需要,現在是否改了。 ...

雖然唔知事實是否真的有規例一定需要帶,但我估計無理由需要。
原因是如果有些人的後事可以非常簡單,什麼儀式也不做,咁樣何來有殯儀啲人一起去?
我估講這話的人都是殯儀啲人用來sale客的技倆。


水晶宮

積分: 69113

2024年龍年勳章 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 18-11-14 21:01 |只看該作者

回覆樓主:

唔需要


男爵府

積分: 10000


10#
發表於 18-11-14 21:20 |只看該作者
tjbb168 發表於 18-11-14 20:25
有家人過身,要辦理死亡証,去到話要帶殯儀啲人一起先可以辦理。以前是唔需要,現在是否改了。 ...

一定唔需要,殯儀代理話就話屬一條龍服務,唔想後人比代理煩住,其實係唔想你接觸到其他代理,怕比較做儀式的收費。


侯爵府

積分: 23224


11#
發表於 18-11-14 21:27 |只看該作者

回覆樓主:

唔使,直接帶先人身份證,醫院文件去辦即可


珍珠宮

積分: 49399

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


12#
發表於 18-11-14 21:32 |只看該作者
tjbb168 發表於 18-11-14 20:25
有家人過身,要辦理死亡証,去到話要帶殯儀啲人一起先可以辦理。以前是唔需要,現在是否改了。 ...

無聽過喎


子爵府

積分: 11925


13#
發表於 18-11-14 21:34 |只看該作者
tjbb168 發表於 18-11-14 20:25
有家人過身,要辦理死亡証,去到話要帶殯儀啲人一起先可以辦理。以前是唔需要,現在是否改了。 ...

唔好比人老點,D經紀想搵生意。


子爵府

積分: 12194


14#
發表於 18-11-14 21:51 |只看該作者
一定唔洗,
拎住先人身份證就可以


大宅

積分: 2277


15#
發表於 18-11-14 21:53 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 HLGrape 於 18-11-14 21:54 編輯

親手辦過死亡證,唔需要殯儀管人員一齊,有先人身分證同醫院文件就得
但申請火葬有張火葬紙,殯儀管要紙上面嘅10位數number排火葬爐,我唔肯定可唔可以自己上網排。
我諗要領遺體時點就點都要有殯儀管幫,唔係個遺體都唔知運去邊,直接院出都要有靈車送火/土葬場


大宅

積分: 2367


16#
發表於 18-11-14 22:05 |只看該作者
HLGrape 發表於 18-11-14 21:53
親手辦過死亡證,唔需要殯儀管人員一齊,有先人身分證同醫院文件就得
但申請火葬有張火葬紙,殯儀管要紙上 ...


book火化爐時間一定要搵殯儀代理上網排,無得自己搞。


男爵府

積分: 5118


17#
發表於 18-11-14 23:58 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 tky9802 於 18-11-14 23:59 編輯

扮死亡證,可以自己搞。book火化爈就要殯儀公司人士代辦,因為要有公司蓋印。最近媽媽出殯,我都係直接行去殯儀館office搵職員,不用再搵agent。我好好彩,遇着一間非常好嘅殯儀館職員,是一位非常有經驗的慈祥老伯伯,不hard sell ,超級專業及細心,令到最後一件事情為媽媽辦的非常順利圓滿。


男爵府

積分: 5118


18#
發表於 18-11-15 00:01 |只看該作者
tky9802 發表於 18-11-14 23:58
扮死亡證,可以自己搞。book火化爈就要殯儀公司人士代辦,因為要有公司蓋印。最近媽媽出殯,我都係直接行去 ...

還可以免費暫存骨灰至少一年,平日想去拜祭,通知職員一聲,佢哋就會安排房間同埋香燭


別墅

積分: 828


19#
發表於 18-11-15 07:29 |只看該作者

回覆樓主:

你辦死亡證果到有很多殯儀館既人找你 你吾駛搵佢,大把人搵你。


子爵府

積分: 14813

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


20#
發表於 18-11-15 07:39 |只看該作者
tky9802 發表於 18-11-15 00:01
還可以免費暫存骨灰至少一年,平日想去拜祭,通知職員一聲,佢哋就會安排房間同埋香燭
...

暫存一年可能是長生店?萬國只可存半年。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo