自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


水晶宮

積分: 74790


21#
發表於 19-1-4 12:51 |只看該作者

回覆樓主:

-人單位约三萬人工要求,二人單位约六萬人工要求,佢要有六萬人工-個月,租樓無難度,果佢三頸


珍珠宮

積分: 48828


22#
發表於 19-1-4 13:00 |只看該作者
肯定係媒

呢次首置上車盤,合資格抽既月入上限都唔符合抽居屋條件
照譚生所講
佢有內地妻,未有香港身分證
姐係憑佢一人已有超過5萬7千元既月入
又點可能將來抽到居屋?
根本唔合資格
啲記者咁既訪問都出到街,又唔做fact check


侯爵府

積分: 23518

2025勳章蛇年勳章


23#
發表於 19-1-4 13:06 |只看該作者
shun282 發表於 19-1-4 09:29
其他case唔評論,但亞譚生個case真係
300尺公屋就迫到冇位住多個細路,唔通親戚間劏房有3000尺, ...

係喎,自己個女點都應該同自己住囉
真係怪怪地


水晶宮

積分: 74790


24#
發表於 19-1-4 13:14 |只看該作者

回覆樓主:

二房平均月入6萬收入,租吾到房?


禁止訪問

積分: 60891


25#
發表於 19-1-4 13:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8217


26#
發表於 19-1-4 13:25 |只看該作者
shun282 發表於 19-1-4 09:29
其他case唔評論,但亞譚生個case真係
300尺公屋就迫到冇位住多個細路,唔通親戚間劏房有3000尺, ...

呢個300呎唔係重點.重點係兩公婆月入$57000都租唔倒樓!??亞譚生真係識搞笑


珍珠宮

積分: 35847

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 BB防敏心得分享勳章 笑得好勳章 Poo得好勳章 HiPP勳章(1)


27#
發表於 19-1-4 13:29 |只看該作者
cat222 發表於 19-1-4 11:25
呢個譚XX(August)3X歲已經月入5.2萬元 都唔係第1次見報.

https://lihkg.com/thread/434126/page/9



琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


28#
發表於 19-1-4 13:43 |只看該作者
唔係只係港伯聚內地妻架,嗱,後生港男都係咁,難怪咁多新移民啦


珊瑚宮

積分: 109169

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


29#
發表於 19-1-4 13:52 |只看該作者
brother4 發表於 19-1-4 09:25
真係差設計!開放式比公屋更差,自己也住公屋2XX呎'也可放洗衣機,用三百幾萬買太太貴,好似留學生住宿 ...
更係喇......市價6.5如果設計同私樓差不多,邊樹有人士買私營房屋,你估無設計師設計係唔想太接近


琥珀宮

積分: 197988

親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


30#
發表於 19-1-4 13:58 |只看該作者
yurijm 發表於 19-1-4 13:00
肯定係媒

呢次首置上車盤,合資格抽既月入上限都唔符合抽居屋條件

收入呢度有疑點
另外,300尺公屋點會容納唔到多個4歲人仔?反而要同親戚住劏房咁騎呢?要住都係個老豆去住,有咩理由俾個年幼女兒同親戚住?
你若盛開, 蝴蝶便來!


伯爵府

積分: 18425


31#
發表於 19-1-4 14:05 |只看該作者
mrscatcat 發表於 19-1-4 09:32
係囉。幾多個住劏房都一家大細,多個小朋友。居然冇位。
兩公婆住公屋,但4歲女跟人住劏房咩理由呀


伯爵府

積分: 18425


32#
發表於 19-1-4 14:10 |只看該作者
takataka 發表於 19-1-4 12:22
都唔知係咪做枚,﹖次次抽樓第一日申請都總有啲騎呢case嘅人彈出彈入俾人訪問﹖一家三口咁樣分三個地方住, ...
我都覺做枚多


珊瑚宮

積分: 100270

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章


33#
發表於 19-1-4 14:10 |只看該作者
cat222 發表於 19-1-4 11:25
呢個譚XX(August)3X歲已經月入5.2萬元 都唔係第1次見報.

https://lihkg.com/thread/434126/page/9
網上有咁多資料都仲夠膽出鏡

點評

Poyau    發表於 19-1-4 19:21


伯爵府

積分: 18425


34#
發表於 19-1-4 14:13 |只看該作者
littlesister 發表於 19-1-4 13:43
唔係只係港伯聚內地妻架,嗱,後生港男都係咁,難怪咁多新移民啦
月入5萬都搵唔到女朋友


男爵府

積分: 8624

減齡達人勳章 Poo得好勳章 笑得好勳章 瞓得好勳章 Xmas吸收勳章


35#
發表於 19-1-4 14:17 |只看該作者
要4歳女同親戚同住劏房


水晶宮

積分: 74790


36#
發表於 19-1-4 14:18 |只看該作者
20150618bb 發表於 19-1-4 13:52
更係喇......市價6.5如果設計同私樓差不多,邊樹有人士買私營房屋,你估無設計師設計係唔想太接近
...

本帖最後由 brother4 於 19-1-4 14:26 編輯

5年禁售期,之後須補地價出售,看番綠置居2018比較最貴售三百萬,有452呎,佢有公屋住可申請,又平又抵


公爵府

積分: 28042


37#
發表於 19-1-4 14:18 |只看該作者
公屋300呎間到兩房,父母一間,譚生兩公婆加個女一間,香港地方細,好多家庭都係咁。又未至於要女出去住。


珊瑚宮

積分: 109169

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


38#
發表於 19-1-4 14:20 |只看該作者
brother4 發表於 19-1-4 14:18
5年禁售期,之後須補地價出售,看番綠置居2018比較最貴售三百萬,有452呎,佢有公屋住可申铸,又平又抵 : ...
其實5 年太短,10年差不多


男爵府

積分: 9937


39#
發表於 19-1-4 14:26 |只看該作者
一聽到耐地太太就攞來做標題. 報紙寫佢英國 或英國太大就唔同.
話說上次抽居屋..我朋友住樂富嘅.佢行經過見咁多人排隊.佢就企係度望.第二日報紙景左我朋友張相.寫黃太打算資助兒子幾十萬做首期.笑死.我朋友個仔得12歲.


水晶宮

積分: 74790


40#
發表於 19-1-4 14:27 |只看該作者
20150618bb 發表於 19-1-4 14:20
其實5 年太短,10年差不多

自住,就不用補地價

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo