跳至

首頁
12345...15

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 38647


21#
發表於 09-4-29 22:30 |只看該作者
原帖由 四眼雞丁 於 09-4-29 20:46 發表
其實如果有得揀...我想去寶田...個度起碼新d..
但良景好就係..對面樓(新圍)就係我媽住地方.有咩事.我媽一枝箭咁就過到來
好似上次咁.我細仔係屋企發羊吊
(開頭我都唔知佢發生咩事.以為佢同我玩...,我大仔發羊吊時係 ...




但寶田唔係公屋喎,
係中轉屋,
會細d,特別個廁所,
聽講細到身都身都轉唔到
同埋中轉屋應該仲雜呀!

住近屋企人就有呢度好,
有咩事第一時間搵到人幫!


珍珠宮

積分: 38647


22#
發表於 09-4-29 22:32 |只看該作者
原帖由 四眼雞丁 於 09-4-29 20:48 發表
哈哈..不過對得多....人到傻




哈哈,小朋友既野,
玩下人地個D一陣,
就覺得幾得意、好易湊,
到自己個D日日對住,
有時真係頭都暈!
不過,諗多D佢地既長處,
咪會開心D囉!
佢地咁錫你,
咩都抵返晒啦!


珍珠宮

積分: 38647


23#
發表於 09-4-29 22:36 |只看該作者
原帖由 四眼雞丁 於 09-4-29 20:49 發表
其實撐到今時今日.都算咁..
個天唔俾我死.就係叫我撐落去囉...我諗係咁!
你呢....不如講下你呀...大家同一區又咁近...




岩呀,個天唔俾你死,
即係你未係時候,
咁樣就要更努力,
始終會有捱出頭既一日架!

我,近日都有D煩,
(我唔係賣廣告,不過,講開就講啦)
近排準備緊今年暑假開始收自己既私人學生,
因為屋企開支愈來愈大,
分一半俾琴行始終唔係辦法!
不過,煩緊點樣可以搵到,
頭個批真係最難搵,
自己又唔係做開呢區,
隔離鄰舍個個又大晒,
有D擔心唔知點算!


子爵府

積分: 11191


24#
發表於 09-4-30 17:29 |只看該作者
原帖由 NoName 於 09-4-29 22:30 發表




但寶田唔係公屋喎,
係中轉屋,
會細d,特別個廁所,
聽講細到身都身都轉唔到
同埋中轉屋應該仲雜呀!

住近屋企人就有呢度好,
有咩事第一時間搵到人幫! ...
現時寶田係公屋啦...不過.正如你所講.個廁所真係....唉..因我之前都住過一排.(未轉公屋時)個度..好鬼雜....咩人都有...都唔知點解......覺得呢個世界越來越覆雜!


子爵府

積分: 11191


25#
發表於 09-4-30 17:33 |只看該作者
原帖由 NoName 於 09-4-29 22:32 發表




哈哈,小朋友既野,
玩下人地個D一陣,
就覺得幾得意、好易湊,
到自己個D日日對住,
有時真係頭都暈!
不過,諗多D佢地既長處,
咪會開心D囉!
佢地咁錫你,
咩都抵返晒啦! ...



激唔死我.......算佢地好彩


子爵府

積分: 11191


26#
發表於 09-4-30 17:38 |只看該作者
原帖由 NoName 於 09-4-29 22:36 發表




岩呀,個天唔俾你死,
即係你未係時候,
咁樣就要更努力,
始終會有捱出頭既一日架!

我,近日都有D煩,
(我唔係賣廣告,不過,講開就講啦)
近排準備緊今年暑假開始收自己既私人學生,
因為屋企開支愈來愈大,
分一半俾琴行始終唔係辦 ...


.....你係????老師??
.......教學生????好叻叻....
點解唔試下去學校附近搵...我大仔間學校一到暑假就有人係門口派單張....大部份都係補習!


男爵府

積分: 5451


27#
發表於 09-4-30 21:19 |只看該作者
NoName,

你係咪教鋼琴o家? 我住兆畦o家...
遲少少我都諗住比個女學琴...
唔知你係咪諗住收學生呢?

原帖由 NoName 於 09-4-29 22:36 發表




岩呀,個天唔俾你死,
即係你未係時候,
咁樣就要更努力,
始終會有捱出頭既一日架!

我,近日都有D煩,
(我唔係賣廣告,不過,講開就講啦)
近排準備緊今年暑假開始收自己既私人學生,
因為屋企開支愈來愈大,
分一半俾琴行始終唔係辦 ...


珍珠宮

積分: 38647


28#
發表於 09-4-30 23:20 |只看該作者
原帖由 四眼雞丁 於 09-4-30 17:29 發表
現時寶田係公屋啦...不過.正如你所講.個廁所真係....唉..因我之前都住過一排.(未轉公屋時)個度..好鬼雜....咩人都有...都唔知點解......覺得呢個世界越來越覆雜! ...




而家好多新屋村,
都係愈來愈雜,
所以,你而家住緊良景都算係好架喇,
起碼好多都係住左十幾年既人,
少數係新搬黎架者!

唔好放棄,
俾心機養大仔仔,
第時仔仔大左,
搵到份好工,
咪可以買間大屋你住囉!

十幾年,講下就到架喇!
最緊要係唔好放棄,
俾多D心機落兩個小朋友度!


珍珠宮

積分: 38647


29#
發表於 09-4-30 23:22 |只看該作者
原帖由 四眼雞丁 於 09-4-30 17:33 發表



激唔死我.......算佢地好彩





哈哈哈,唔好咁講,
佢地好錫你啦,
激氣既野,
對左佢地咁多年,
唔多唔少梗有啦,
但你諗下喎,
應該係開心既野多過唔開心架喎!


珍珠宮

積分: 38647


30#
發表於 09-4-30 23:24 |只看該作者
原帖由 四眼雞丁 於 09-4-30 17:38 發表


.....你係????老師??
.......教學生????好叻叻....
點解唔試下去學校附近搵...我大仔間學校一到暑假就有人係門口派 ...





唔好咁講,
講叻我唔到......
我都未考演奏級,
上到個D導師網,
個個都話自己演奏級(仲要好多都第二級)、學位,
我真係有排都未夠班  

去學校派傳單?
但私人收生,
咁樣派會唔會怪呀?
一般唔係教育中心、琴行先會去派架咩?


珍珠宮

積分: 38647


31#
發表於 09-4-30 23:27 |只看該作者
原帖由 pekkle1120 於 09-4-30 21:19 發表
NoName,

你係咪教鋼琴o家? 我住兆畦o家...
遲少少我都諗住比個女學琴...
唔知你係咪諗住收學生呢?





係呀,不過暑假先正式開始,
因為而家係琴行仲有部份學生未安置好,
要過埋六月先可以!


子爵府

積分: 11191


32#
發表於 09-5-1 07:17 |只看該作者
原帖由 NoName 於 09-4-30 23:24 發表





唔好咁講,
講叻我唔到......
我都未考演奏級,
上到個D導師網,
個個都話自己演奏級(仲要好多都第二級)、學位,
我真係有排都未夠班  

去學校派傳單?
但私人收生,
咁樣派會唔會怪呀?
一般唔係教育中心、琴行先 ...


係呀....我每年暑假時.同個仔返學校見老師拿成績表.都會見到.d單張乜都有.遊水.補習....見人就派(見到有幾個c9問返派單張d人啊)...我就覺得唔怪囉.搵食姐.好多人(c9)(包括我)都會明...
講真.如果我好似你咁叻話.我一定發囉......唔休做!怪就怪無啦啦咁就....生左兩件(超級無敵玩盡阿媽)小魔怪.....無咁上下level都俾佢地
ha ha ha....


珍珠宮

積分: 38647


33#
發表於 09-5-1 12:09 |只看該作者
原帖由 四眼雞丁 於 09-5-1 07:17 發表


係呀....我每年暑假時.同個仔返學校見老師拿成績表.都會見到.d單張乜都有.遊水.補習....見人就派(見到有幾個c9問返派單張d人啊)...我就覺得唔怪囉.搵食姐.好多人(c9 ...




好,咁等我呢排得閒就印定D傳單先!

我反而覺得你叻喎,
一個人湊住兩個小朋友唔係咁易架,
要顧好多野,
你仲叻叻啦!


子爵府

積分: 11191


34#
發表於 09-5-1 20:33 |只看該作者
原帖由 NoName 於 09-5-1 12:09 發表




好,咁等我呢排得閒就印定D傳單先!

我反而覺得你叻喎,
一個人湊住兩個小朋友唔係咁易架,
要顧好多野,
你仲叻叻啦!
試下呀.我諗幾work呀
我唔叻呀.但我兩個仔都有病.爸爸都唔要佢地.我做阿媽ga如果唔要埋佢地.佢地就會好慘.加上現時佢地好雖要人照顧...


子爵府

積分: 11191


35#
發表於 09-5-1 20:35 |只看該作者
noname.小心身體....有首宗個案啦.
我下星期要買定口罩.消毒洗手液


珍珠宮

積分: 38647


36#
發表於 09-5-1 20:51 |只看該作者
原帖由 四眼雞丁 於 09-5-1 20:33 發表
試下呀.我諗幾work呀
我唔叻呀.但我兩個仔都有病.爸爸都唔要佢地.我做阿媽ga如果唔要埋佢地.佢地就會好慘.加上現時佢地好雖要人照顧...




就係因為咁,
所以我覺得你叻,
你一個人要照顧佢地唔易架,
你已經好叻架喇,加油!


珍珠宮

積分: 38647


37#
發表於 09-5-1 20:52 |只看該作者
原帖由 四眼雞丁 於 09-5-1 20:35 發表
noname.小心身體....有首宗個案啦.
我下星期要買定口罩.消毒洗手液




大家都要小心呀!

你聽日好買口罩、消毒液啦,
仲等下個禮拜?
貴少少,係萬0買住一包口罩同一枝洗手液用住先啦,
你有小朋友,
更加要小心呀!


子爵府

積分: 11191


38#
發表於 09-5-1 21:20 |只看該作者
原帖由 NoName 於 09-5-1 20:52 發表




大家都要小心呀!

你聽日好買口罩、消毒液啦,
仲等下個禮拜?
貴少少,係萬0買住一包口罩同一枝洗手液用住先啦,
你有小朋友,
更加要小心呀! ...
noname..唉...因為.我呢度周圍有人放飛劍...同埋好多人咳.....好驚,我諗好似你咁講..聽日去買..唉...小朋友口罩都有好多.所以唔怕..但大人...因為好少去買大人...今次我諗都要入定多d.....唉..


男爵府

積分: 5451


39#
發表於 09-5-1 21:49 |只看該作者
哦...咁好丫...不過我個女而家都係2歲3個月...
我諗遲少少先開始學...我自己細個時都有學琴...考到4級咋...但都唔記得晒喇...


原帖由 NoName 於 09-4-30 23:27 發表





係呀,不過暑假先正式開始,
因為而家係琴行仲有部份學生未安置好,
要過埋六月先可以!


珍珠宮

積分: 38647


40#
發表於 09-5-1 21:57 |只看該作者
原帖由 四眼雞丁 於 09-5-1 21:20 發表
noname..唉...因為.我呢度周圍有人放飛劍...同埋好多人咳.....好驚,我諗好似你咁講..聽日去買..唉...小朋友口罩都有好多.所以唔怕..但大人...因為好少去買大人...今次我諗都要入定多d.....唉.. ...




唉,唔好話你個度,
而家度度都咁多自由人,
真係度度都好多人放飛劍,
咳又唔蓋口,所以,你自己都要小心,
你要照顧佢地架,
你更加唔可以病,
所以你自己既防護就更加重要!

口罩我早幾日已經買左喇,
不過未買消毒潔手液,
聽日返工都要買定枝,
以防個d唔識保護自己既學生傳d菌黎,
我地困住係同一間房,
真係有d驚,
戴口罩,叫佢地清潔左對手先就最安全!

首頁
12345...15

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo