夫婦情感

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   0


大宅

積分: 1243


21#
發表於 19-4-11 11:46 |只看該作者
Despairnok 發表於 19-4-11 11:10
回覆 mini1204 的帖子

我地係閃婚拍左拖兩個月既時候

其實我有好多朋友結左婚都因為住屋問題要分開住。但佢地都有個低線自己,長期分開住係唔得!我有個朋友就選擇將小朋友兩個放嫲嫲家,然後自己住劏房等公屋,現兩公婆辛苦啲每晚放工上去睇小朋友同佢地功課,再同佢地訓覺先走!現在佢都話一定辛苦但會有出路,鬼叫自己生左小朋友咩。所以妳兩公婆要慢慢傾下,現在係樽口位大家都係想搵個出路啫!至於老人家點照顧小朋友食咩,妳都係放開啲,比得佢地湊就要放手,佢地唔係工人,當然如果係一啲有危險嘅野避重就輕咁到佢地講,妳唔係真係佢地個女,佢地如果唔係好好人嘅,佢地係唔會聽妳講野。我知係難,但希望妳有個出唔路喇


子爵府

積分: 13999


22#
發表於 19-4-11 11:47 |只看該作者
Despairnok 發表於 19-4-11 11:06
回覆 bobo88hk 的帖子

佢開頭都咁講 但佢又未挨過

唔好意思 真係唔應該生第二個...
既然依家咁 又無錢又無其他地方住 又要投靠人 得一個字 忍
忍到細果個都番幼兒園全日 自己搵工 再諗搬出去
反而呢個情況個c6好易沙沙滾 諗下點管佢好過


寶石宮

積分: 346918

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


23#
發表於 19-4-11 11:50 |只看該作者
Despairnok 發表於 19-4-11 11:44
回覆 crystal媽咪 的帖子

咁bb點算...

本帖最後由 crystal媽咪 於 20-1-22 17:39 編輯

.


伯爵府

積分: 17287


24#
發表於 19-4-11 11:50 |只看該作者
睇完!我覺得樓主自己認為咁又唔得咁又唔想,大家提供的方法佢全部認為行唔通,都唔知佢想點!想大仔好,唔想佢睇iPad 、學自理,又唔想細b冇奶,但又唔想搬返99度,又認為C6同公公相處唔到!種種問題都冇出路,又冇$!根本上諗唔掂就咪鬼生第二個啦!


瑪瑙宮

積分: 139710


25#
發表於 19-4-11 11:52 |只看該作者
Despairnok 發表於 19-4-11 11:34
回覆 Nancy20090615 的帖子

細b唔想假手於人依家全人奶 好驚佢地亂俾野佢食

佢唔肯比錢搬等一家人一齊, 都無得迫丫, 唯有係到小朋友番全日, 你先可以做野.

兩夫婦分開一定唔好, 小朋友細時佢無同佢地建立親子關係, 影响將來一齊相處. 佢而家理自己唔使理你地, 佢又習慣左, 希望佢唔好心野九九陣. 你見步行步吧.


洋房

積分: 82


26#
發表於 19-4-11 11:52 |只看該作者
回覆 bobo88hk 的帖子

沙沙滾就唔會既因為如果我堅持要搬佢唔肯而我要分開既話
佢會選擇搬
但好似迫佢就范咁


大宅

積分: 1034


27#
發表於 19-4-11 11:55 |只看該作者
Despairnok 發表於 19-4-11 10:17
回覆 pkbkek 的帖子

C6係零售業 要跑數 每日一早返工 一日十幾個鐘跑唔到又會俾公司捽

的確上一代的價值觀會與我們是有點距離。
但他們是你親爸媽,是否亦冇溝通的空間嗎?

講到 Ipad, 其實一開始就不應該讓小朋友接觸太多。如果覺得小朋友無所事事攪攪陣的話,可以帶他出去放下電。相信這樣的要求總好過要老人家跟進小朋友學習上的事宜。

小朋友在父母身邊教育,必定好過假手於人,明白你所考慮。只是無奈是現實問題,所以我都不建議你全職,兼職就好了。你必須要抽時間自己跟小朋友,只係兼職的話希望可以減輕一下家庭出去住的壓力而已~


子爵府

積分: 14244

畀面勳章


28#
發表於 19-4-11 11:57 |只看該作者
乜呢啲問題,唔係生育之前要諗架咩??生左先慢慢諗好似好兒戲咁。
言歸正傳,你先生唔肯出去租,係因為唔想再洗錢,因為你冇野做,依家仲有兩個細路,即係一人工作,四人用錢,你問心你先生做零售業,可以搵到幾多?你話你地申請唔到公屋,因為過左少少入息限額,即係可以你先生一個月搵三萬,三萬四人用,再加租屋,你話點夠用??


瑪瑙宮

積分: 139710


29#
發表於 19-4-11 11:58 |只看該作者
Despairnok 發表於 19-4-11 11:52
回覆 bobo88hk 的帖子

沙沙滾就唔會既

咁老定?


洋房

積分: 82


30#
發表於 19-4-11 12:03 |只看該作者
回覆 crystal媽咪 的帖子

婆婆要返工公公只湊到哥哥
年紀都開始大
又有糖尿病 心臟病
做功課都係我自己跟返
我老公係獨生
Bb個陣已經掉俾人湊
我99係唔鐘意湊小朋友
所以我老公對99係冇乜親情
我唔想第日仔女都係咁
如果我夾硬搬出去
每個月等返3千蚊生活費
大家覺得有冇可能?
我唔係唔肯挨
結婚之前我係自己租地方住
人多意見多
如果自己全權湊至少你俾咩個小朋友都係自己決定
一但有長輩 就有好多野唔同哂
好似冇左話事權咁
你又唔可以頂撞長輩


寶石宮

積分: 346918

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


31#
發表於 19-4-11 12:06 |只看該作者
Despairnok 發表於 19-4-11 12:03
回覆 crystal媽咪 的帖子

婆婆要返工公公只湊到哥哥


咁我唯有祝福你啦!
我係諗住有一個小朋友返咗學,另外一個小朋友可以擺低比家人湊咁解
不要從別人的嘴裡去認識我


子爵府

積分: 13999


32#
發表於 19-4-11 12:06 |只看該作者
Despairnok 發表於 19-4-11 11:52
回覆 bobo88hk 的帖子

沙沙滾就唔會既因為如果我堅持要搬佢唔肯而我要分開既話

只能說生活磨滅愛情 男人信十足十便是傻 保重呀!


洋房

積分: 82


33#
發表於 19-4-11 12:06 |只看該作者
回覆 clyl03 的帖子

大家既辦法其實大部分都諗過唔係話唔得
但一隻手拍唔嚮
C6如果肯既話
我寧願一家人住係百幾呎既劏房


男爵府

積分: 8879


34#
發表於 19-4-11 12:09 |只看該作者
Despairnok 發表於 19-4-11 12:03
回覆 crystal媽咪 的帖子

婆婆要返工公公只湊到哥哥

得番$3000生活費仲要問有無可能?

梗係無可能啦!

現實就係現實:
現實就係你老公一個養四個!
現實就係你地宜家無能力搬出去住!
現實就係要等你可以抽身出去做野,先可以考慮搬出去住!


洋房

積分: 82


35#
發表於 19-4-11 12:09 |只看該作者
回覆 Nancy20090615 的帖子

因為佢早上返十點晚上放一點
放假走黎陪我地
何況命運有就有冇就冇
走左佬我仲可以申請下公屋


洋房

積分: 82


36#
發表於 19-4-11 12:29 |只看該作者
婆婆有返工
公公依家通常係湊返學
Ipad係早幾年買俾婆婆既母親節禮物
生之前係有諗過住屋問題
原本係打算平日c6過黎
仔仔放假返去
無奈c6嫌遠
佢屋企係港島
我屋企係九龍
佢亦係港島返工
依家每個月都係俾一萬蚊生活費我
佢收入唔係穩定萬五至三萬七都有
佢屋企係無飯家庭
一日三餐都要自己出去食
我地試過一個月返奶奶度一次
都要賴落大仔度話佢引發嘈交
62好錫大仔 99唔抵得
C6放假前席會過黎
每次公公都黑口黑面
背地裡對我都有講怨言
我都有諗過賣哂啲嫁妝黎租地方住
講左好多次要拎都未拎到
(係99既保險箱 ,之前佢地去旅行前放左入去,已經好幾年)
我明白現實係無奈既
都有諗好多
但就係冇一個可行既方法


翡翠宮

積分: 79228


37#
發表於 19-4-11 12:43 |只看該作者

回覆樓主:

點迫?佢收入由萬七到三萬不等,一養四,你有無諗你老公頂吾頂到呢份壓力?

吾生都生左,無辦法,你而家吾好太在意小朋友食乜,有人揍就自己揾工幫手儲錢,如果吾係你地吾知要幾多年先可以住返埋一齊


珊瑚宮

積分: 109193

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


38#
發表於 19-4-11 12:49 |只看該作者
Despairnok 發表於 19-4-11 04:10
一齊左差唔多6年
大仔5歲 ,細女5個月
係細女出世之前2公婆都有返工(同62,99住)
係有問題分開來住,睇下有無其他方式可一齊住


洋房

積分: 82


39#
發表於 19-4-11 12:58 |只看該作者
回覆 mini1204 的帖子

唔單單係小朋友飲食問題仲有小朋友既成長問題
人地一家4口搵萬幾住劏房都得
同人比當然有好有唔好
我相信肯挨一定有出路
但如何令到c6自願配合係一大問題
7點鐘起身9點返學
去除去廁所刷牙洗臉既時間
有個半鐘都係睇iPad
放學12點一返到屋企又開始睇
當我收起佢ipad
公公就好激動
有兩個星期公公因爲有事冇係屋企
佢既所有野都係我負責
佢唔會提起要睇ipad
亦會幫手照顧妹妹
主動做功課等等
我唔想佢第日咩都要人去幫佢完成
大仔知道邊個錫佢就恰邊個
大家又要順佢意

我好想做自閉丫~~~~~但唔得
我都想帶個女一走了之~~~~但唔得





翡翠宮

積分: 79228


40#
發表於 19-4-11 13:01 |只看該作者
Despairnok 發表於 19-4-11 12:58
回覆 mini1204 的帖子

唔單單係小朋友飲食問題仲有小朋友既成長問題

佢如何可以保証個個月有3萬?如果得萬五,咁點
小朋友病,又點

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo