夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   4


伯爵府

積分: 15274


21#
發表於 19-5-6 08:17 |只看該作者
mingmama 發表於 19-5-6 08:11
其實而家唔講電話都可以WhatsApp 啫~連呢啲都冇

好間中,因為佢話訓左所以無回復


子爵府

積分: 12137


22#
發表於 19-5-6 08:20 |只看該作者
個人分享,我老公結婚前都係咁,一星期見一、兩次,唔會特別講電話,初初我都懷疑過,但每次見面都對我好好,久而久之,我明白係個性問題,佢喜歡面對面溝通,宜家結左婚,日日面對面溝通,佢仍然對我好好,所以,要視乎佢真實同你相處時係點。


男爵府

積分: 7514


23#
發表於 19-5-6 08:32 |只看該作者
wewanwan 發表於 19-5-6 00:00
後生時會好中意痴住大家,晚晚都要講電話先訓,但而家拍拖,就算連剛開始既蜜月期,都唔會同我講電話,又唔 ...

係喎。
睇樓上講, 可能係已婚人夫出來騙蝦條。要小心。
你不如試下連續好多日夜晚主動打比佢 (通常夜晚 family time), 好哆咁話好悶丫不如傾下計丫。如果佢好多藉口好忙講唔長又或唔聽電話, 你知咩事啦。


子爵府

積分: 12137


24#
發表於 19-5-6 08:34 |只看該作者
個人分享,我老公結婚前都係咁,一星期見一、兩次,唔會特別講電話,初初我都懷疑過,但每次見面都對我好好,久而久之,我明白係個性問題,佢喜歡面對面溝通,宜家結左婚,日日面對面溝通,佢仍然對我好好,所以,要視乎佢真實同你相處時係點。


翡翠宮

積分: 79226


25#
發表於 19-5-6 09:21 |只看該作者

回覆樓主:

有D人特別熱情有D人特別冷淡
我係冷淡嗰隻
最怕講電話最怕痴到實


男爵府

積分: 5495


26#
發表於 19-5-6 09:29 |只看該作者
wewanwan 發表於 19-5-6 00:00
後生時會好中意痴住大家,晚晚都要講電話先訓,但而家拍拖,就算連剛開始既蜜月期,都唔會同我講電話,又唔 ...
係因為果陣科技冇咁發達,都係得傾電話,而家WhatsApp同你傾都已經好好


子爵府

積分: 11320


27#
發表於 19-5-6 09:32 |只看該作者
Rainbow0709 發表於 19-5-6 09:29
係因為果陣科技冇咁發達,都係得傾電話,而家WhatsApp同你傾都已經好好

我都覺得係~既然樓主話想同男朋友分享每天的事~可以WhatsApp 佢寫畀佢架~WhatsApp 有樣好就係唔駛即時回覆~佢話攰~咁你咪話等佢有時間先覆囉


瑪瑙宮

積分: 139638


28#
發表於 19-5-6 09:45 |只看該作者
wewanwan 發表於 19-5-6 07:58
唔係啦,我地已經大半年冇做呢樣野。

咁似有其他女人幫佢解決了.



子爵府

積分: 14910


29#
發表於 19-5-6 10:08 |只看該作者
wewanwan 發表於 19-5-6 07:58
唔係啦,我地已經大半年冇做呢樣野。
咁仲可疑。可能已有另一個,舖路準備同妳分手


公爵府

積分: 29155

牛年勳章


30#
發表於 19-5-6 10:35 |只看該作者
熱戀期梗係好少啦!!!


大宅

積分: 3680


31#
發表於 19-5-6 10:56 |只看該作者
性格都有影響,以我為例,我係女人但唔痴身,亦唔鍾意講電話,不過日日都whatsapp,點都會同對方講早晨及晚安,平日msg都好多
雙方工作同屋企地點都遠,我又係早瞓嘅人,而且我想保留自己生活,所以1星期見一次架咋,有紅假就見多D囉,好似今個星期咁,就見咗4日

樓主都話女人直覺好準,唔好亂諗,直接溝通好D,每個人拍拖都唔一樣,無一定準則嘅


侯爵府

積分: 22213

畀面勳章


32#
發表於 19-5-6 11:08 |只看該作者
wewanwan 發表於 19-5-6 07:58
唔係啦,我地已經大半年冇做呢樣野。

只係拍左二年拖,但平時冇講電話又少whatsapp 丶一星期只見一次丶仲大半年冇做,咁我覺得你地感情已出現問題,佢對你已經好淡,你主動D做返D野培養返大家感情好D。


子爵府

積分: 10470


33#
發表於 19-5-6 13:03 |只看該作者
咁長大嗰又真係冇咁痴身同埋唔鐘意傾電話
呢啲野好個人
冇話佢有做冇做就等於愛定唔唔愛
只有夾到同夾唔到


伯爵府

積分: 15274


34#
發表於 19-5-6 13:49 |只看該作者
Gee! 發表於 19-5-6 13:03
咁長大嗰又真係冇咁痴身同埋唔鐘意傾電話
呢啲野好個人
冇話佢有做冇做就等於愛定唔唔愛

都明白呀,不過硬係自己個心唔舒服


子爵府

積分: 10470


35#
發表於 19-5-6 13:52 |只看該作者
wewanwan 發表於 19-5-6 13:49
都明白呀,不過硬係自己個心唔舒服

即係夾唔到囉
講真就冇謂要任何人改變
夾唔掂就next 啦


珍珠宮

積分: 35916


36#
發表於 19-5-6 15:33 |只看該作者
CCHINGC 發表於 19-5-6 08:20
個人分享,我老公結婚前都係咁,一星期見一、兩次,唔會特別講電話,初初我都懷疑過,但每次見面都對我好好 ...

無意冒犯,請問一星期見一兩次又唔講電話,咁有冇msg呀?個感覺會否覺得好疏離?好似唔見面時對方就消失咗咁 (我都努力調整緊心態)


複式洋房

積分: 194


37#
發表於 19-5-6 16:04 |只看該作者
回覆 wewanwan 的帖子

會有,果啲係體力勞動工作,或者晚晚做到十二點一點搭完的士返屋企沖涼第朝7點又開工的苦工


子爵府

積分: 12137


38#
發表於 19-5-6 16:37 |只看該作者
本帖最後由 CCHINGC 於 19-5-6 16:41 編輯

回覆 麵包超人^o^ 的帖子

開頭會有呢種感覺,個陣我都講笑話自己好似返parttime咁,一星期固定返兩日工,不過我地會msg溝通,而且佢極之坦白,唔會左閃右避,唔似有第二個,後來,老公都有分享點解平日少約我,主要係收工已經7:00,見我前仲想沖個涼換件衫,又怕太夜阻我休息,寧願星期日見足10幾個鐘。


大宅

積分: 1076


39#
發表於 19-5-11 08:19 |只看該作者
性格問題,有d人系比較冷淡


男爵府

積分: 7613


40#
發表於 19-5-11 13:33 |只看該作者
回覆 wewanwan 的帖子

拍兩年,有大半年無做,只有年半半有,好似不大正路

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo