懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   23


別墅

積分: 556


21#
發表於 19-5-30 13:33 |只看該作者
camelcamel 發表於 19-5-27 21:35
想問下大家,初生係咪要買打橫既揹帶?
ergobaby既話0歲都開始用得,但果啲又好似打直。。。吾係好識 :heheh ...

其實我覺得睇您出唔出街多嘅
我之前問人借咗黎用
但初生真係好少出去所以用咗2,3次就轉買咗第2款啦~


別墅

積分: 523


22#
發表於 19-5-30 13:42 |只看該作者
mandy_0523 發表於 19-5-30 13:33
其實我覺得睇您出唔出街多嘅
我之前問人借咗黎用
但初生真係好少出去所以用咗2,3次就轉買咗第2款啦~

多謝回覆


大宅

積分: 1935


23#
發表於 19-5-30 13:45 |只看該作者
hihihigi 發表於 19-5-26 22:49
搭單無知一問,我諗住全人奶(希望可以),同埋本身我冇做野,唔洗返工,想問下係咪都有需要買奶樽、暖奶器 ...

如果你唔洗返工,基本上唔洗買奶樽,直接全埋身。不過如果你想家人幫下手餵,要買電子奶泵,儲奶樽果啲,買得奶樽就要買蒸奶樽器,唔怕麻煩自己高水溫消毒都得。


水晶宮

積分: 55381


24#
發表於 19-5-30 14:48 |只看該作者
camelcamel 發表於 19-5-27 21:35
想問下大家,初生係咪要買打橫既揹帶?
ergobaby既話0歲都開始用得,但果啲又好似打直。。。吾係好識 :heheh ...

我係用打直嗰啲,未滿月主要用 wrap,即一條彈性布帶自己打結嗰啲,你可以 Google Boba wrap(其實好多牌子)。揹住BB佢會好好瞓唔扭計。不過如果BB夏天出世就唔好,香港太熱了。

Ergobaby 我喺BB就嚟滿月時開始用,都好好用。我嗰款要加初生 insert,而家有啲新款就唔使加。


別墅

積分: 523


25#
發表於 19-5-30 15:21 |只看該作者
EstrellaDamm 發表於 19-5-30 14:48
我係用打直嗰啲,未滿月主要用 wrap,即一條彈性布帶自己打結嗰啲,你可以 Google Boba wrap(其實好多牌 ...

thank you


複式洋房

積分: 254


26#
發表於 19-5-31 23:33 |只看該作者
mandy_0523 發表於 19-5-30 13:31
因為連醫院都叫我地啲新手媽媽唔好用濕紙巾
就算啲濕紙巾講到有幾咁溫和都好,都係唔建議初生bb用
我好勤 ...

但係我想問下出世頭兩日係醫院唔係都要用濕紙巾抹??定係醫院會提供濕棉俾我地用?


別墅

積分: 556


27#
發表於 19-5-31 23:38 |只看該作者
Joyceohho 發表於 19-5-31 23:33
但係我想問下出世頭兩日係醫院唔係都要用濕紙巾抹??定係醫院會提供濕棉俾我地用?
...

要自己俾濕紙巾
原因係方便姑娘佢地/您自己幫佢抹patpat(我仔住咗4日院,係姑娘幫我睇住個仔,用完濕紙巾番到黎已經見到patpat紅哂)
番到屋企我先轉用熟水


大宅

積分: 1932


28#
發表於 19-5-31 23:41 |只看該作者
Joyceohho 發表於 19-5-31 23:33
但係我想問下出世頭兩日係醫院唔係都要用濕紙巾抹??定係醫院會提供濕棉俾我地用?
...

政府醫院的話冇幾多個姑娘會親身教你,更加冇用品提供俾你,咩都係嗰段時間逼到埋身自己摸索速成班,又或者隔離床位有經驗既媽咪都會大家互相幫忙鼓勵對方的


複式洋房

積分: 254


29#
發表於 19-6-1 00:24 |只看該作者
jwingbb 發表於 19-5-31 23:41
政府醫院的話冇幾多個姑娘會親身教你,更加冇用品提供俾你,咩都係嗰段時間逼到埋身自己摸索速成班,又或 ...

咁如果我自己帶啲抹patpat棉花加水用會唔會俾姑娘話?


別墅

積分: 556


30#
發表於 19-6-1 00:57 |只看該作者
Joyceohho 發表於 19-6-1 00:24
咁如果我自己帶啲抹patpat棉花加水用會唔會俾姑娘話?

冇話唔得,不過如果第一胎嘅話冇事冇幹還好
有事要去特別照顧病房佢地實唔會俾您用熟水棉花,除非特殊情況
佢地會叫您俾定濕紙巾


大宅

積分: 1932


31#
發表於 19-6-3 15:09 |只看該作者
回覆 Joyceohho 的帖子

你生完BB後自己已好攰,仲要好密集咁照顧佢。加上醫院唔會成日有人提供熟水俾你,你叫屋企人帶嚟又麻煩。濕紙巾都好安全咖,喺醫院度冇乜人幫到你,最緊要係快靚正,你都係用濕紙巾啦。
除非你屋企人唔嫌煩幫你整定一盒熟水棉花,不過你預咗初生BB真係要用好多好多


複式洋房

積分: 254


32#
發表於 19-6-3 15:15 |只看該作者
jwingbb 發表於 19-6-3 15:09
回覆 Joyceohho 的帖子

你生完BB後自己已好攰,仲要好密集咁照顧佢。加上醫院唔會成日有人提供熟水俾你, ...

Thanks.咁我諗頭兩日係醫院都係用濕紙巾啦~我已經買定左softtouch同pigeon嘅初生兒用嘅濕紙巾啦~


大宅

積分: 1598

Xmas吸收勳章


33#
發表於 19-6-3 18:40 |只看該作者
回覆 mandy_0523 的帖子

咁BB出世用到而家,so far都無試過爛pat pat,當然我唔否認熟水棉花係最溫和啦,只係提提大家用熟水棉花要小心處理

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo