在職全職

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 13450

醒目開學勳章 畀面勳章


21#
發表於 09-5-8 11:45 |只看該作者
記起我當日想辭職做全職媽媽 贊成的人寥寥可數 但我無後悔做全職媽媽呢份工:) 大家一同努力呀

原帖由 yee2008 於 09-5-7 22:58 發表
我今日都辭職了,而家等8月做全職媽媽。


複式洋房

積分: 422


22#
發表於 09-5-8 12:22 |只看該作者
我都系全職媽媽
仔仔幾大我就做左幾耐~
反而宜家想出去做野~
但系又會好多野擔心~
總之一句習慣左自己每天對仔女~
唔放心俾人地睇~


洋房

積分: 56


23#
發表於 09-5-13 09:22 |只看該作者
我b有個半月大, 之前有工人, 工人質素都ok,都鍚bb. 不過同我老公唔夾同埋知道一定寵壞bb, 所以炒o左. 其實有d唔啥得炒個工人, 但為著要教好bb, 所以決定唔做o野. 當然埋個決定係要好大決心先得, 因為我份工d時間好穩定. 不過若果要選其一, 一定選個bb第一. 加上經濟可以就唔做.


子爵府

積分: 12599


24#
發表於 09-5-14 23:18 |只看該作者
摛日俾左信老細, 今日定左案, 一個月後可以日日陪住小朋友, 自己規劃作息, 教導小朋友。好期待。

您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


別墅

積分: 601


25#
發表於 09-5-16 13:51 |只看該作者
其實小b頭出世時未搵到依家呢份工都諗住自己揍,因為舊個份工坐車返放工都已經用左成兩個幾鐘,依家只要30分鐘已經ok,而且份工一d壓力都無仲好休閒,所以就無做全職媽媽.
依家炒左個工人雖然送左個仔去育嬰園,但期實我都有再諗過遲左份工自己揍,始終多一個人搵 都會鬆動d啦!
唔知大家認為點樣先至叫做經濟許可呢
以我為例,老公比我嘅家用夠全屋支出連供樓,但唔會淨得多可以儲起,咁樣算唔算經濟許可
我老公揸的士,做呢行收入無保證係我最擔心,萬一有咩問題時就兩個都無收入
無左個工人,小b頭只得14個月大唯有比佢去育嬰園,返左8日就病左我都好心痛,雖然我行呢一部時都有諗過一返學就會容易病,但無諗過係咁快發生
每朝都要一早起身,夜晚又要等個仔 先可以做下家頭細務,如果轉做全職媽媽時間可能會好駛d,正如呢個標題所講的其實係我心裡已經有成年之多,就算依家我都仲諗緊

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo