在職全職

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 12599


1#
發表於 09-5-4 12:22 |只看該作者
各位全職媽咪,

相信妳地好多都曾經有自己既事業同工作, 為左小朋友放棄人工同工作機會, 妳地有後悔過嗎?

我依家份工人工唔算多亦唔算少, 稱不上事業, 但幾好作, 大部份時間好得閒添。

我有兩個小朋友, 一個今年九月讀小一, 一個九月讀k1, 一直以來請工人加我媽咪日頭來幫手照顧。

但係工人實在太不堪, 太多勞氣野, 已經令我到了對佢地無晒信心既階段, 面對住眾多file都揀不落手, 好驚好有恐懼證。

兩個小朋友又試過被工人蝦。

其實我好想好想自已揍, 老公亦好support, 經濟亦叫做許可。

但我唔知自己驚咩, 唔夠決斷行果一步。

有無媽咪曾經好似我咁內心掙扎過架?

可唔可以俾d意見呀! 無限感激
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


禁止訪問

積分: 1464


2#
發表於 09-5-4 14:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12599


3#
發表於 09-5-4 15:22 |只看該作者
多謝妳呀, 唉, 我都係咁諗, 已經錯過了很多, 大女五歲幾了, 細仔兩歲幾, 錯過好多好多, 亦賠上好多好多, 睇來今次我可以下到決心了。
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


複式洋房

積分: 376


4#
發表於 09-5-4 16:30 |只看該作者

回覆 1# mycathy 的文章

絕對支持及歡迎妳加入全職媽媽行列,自己照顧仔女係一定好過假手於人,冇人會比自己更緊張妳自己嘅小朋友,加上睇住佢哋成長同陪佢哋學習,會有無比嘅開心和滿足感!


洋房

積分: 117


5#
發表於 09-5-4 20:52 |只看該作者
原帖由 Bubebu 於 09-5-4 16:30 發表
絕對支持及歡迎妳加入全職媽媽行列,自己照顧仔女係一定好過假手於人,冇人會比自己更緊張妳自己嘅小朋友,加上睇住佢哋成長同陪佢哋學習,會有無比嘅開心和滿足感! ...


請妳想清楚 , 妳先生工資會否夠家庭開支, (記注小朋友要學好多野架)如果真係冇問題, 你才好放棄, 還有妳是否真的成受得起你小朋友比你的無形壓力先, 一個人對住個小朋友真係唔係一件易事


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


6#
發表於 09-5-4 21:11 |只看該作者
如果老公一個人工作..真係夠開支既...咪resign囉..幾時都係自己湊小朋友係最好架啦..
但係你要計番..唔係依家既開支喎..係2個小朋友都返學既開支喎...2個既學費,校車同膳食費等,重有書簿,雜費...
依家細果個未讀書.可能係夠..但係2個小朋友都讀緊書..就係double計..咁又夠唔夠呢?

我自己就結婚前就resign左架啦..因為我都係冇乜事業心既人..打份悠閒既工...因為悠閒..所以resign都唔會覺得可惜


子爵府

積分: 12599


7#
發表於 09-5-4 22:24 |只看該作者
多謝兩位忠肯既意見

我先生係做生意既, 經濟上有信心係無問題, 所以佢都支持我。

我細仔依家已經開始讀書了, 所以我計數都係計多, 預埋佢遲d好多興趣班要上。

其實我驚既反而唔係經濟上既問題, 而係要全身投入家庭, 驚自己唔習慣。

依家自己一份糧, 鐘意點使就點使, 做大花桶都得, 但係到時由老公出糧,可能就要就住。
同埋一向都知家庭主婦不易為, 單係煮飯清潔已經係一門學問, 有排學(煮飯我ok有信心)

不過經過被個極品工人激一激, 依家都唔想再請工人, 所以應該今次可以立定決心做全職媽咪了。希望一切順利, 不要有咩波折。
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


8#
發表於 09-5-4 22:37 |只看該作者
原帖由 mycathy 於 09-5-4 22:24 發表
多謝兩位忠肯既意見

我先生係做生意既, 經濟上有信心係無問題, 所以佢都支持我。

我細仔依家已經開始讀書了, 所以我計數都係計多, 預埋佢遲d好多興趣班要上。

其實我驚既反而唔係經濟上既問題, 而係要全身投入家 ...

如果老公經濟係冇問題既..同老公提出..比多少零用過你私人用囉... 請一個工人都要錢啦...依家你份糧都係自己洗..老公負責所有開支同工人人工的話..以後工人份人工..入你袋..你咪唔會周身冇蚊囉 我都係咁架..家庭用錢以外,老公再比零用架(不過我係全數儲起,平日買乜都係家庭開支 )
家務果d..慢慢做做下就慣架啦..而且呢.自己做,自己執既野..點都順眼過人地執架..
煮飯方面...我都唔識煮..都煮左幾年囉..一家三口都係咁食..要求唔高既...唔係要滿漢全席既..普通家庭餸..健康為主都唔太難
而且自己take care小朋友..小朋友一定係最好

但係要小心..小朋友返左小學..功課多,測驗默書多..同佢地做功課同溫書..都幾傷感情..
好似我咁..每隔幾日..都想殺左仔仔


翡翠宮

積分: 79621

母親節2025勳章 畀面勳章 大廚勳章


9#
發表於 09-5-5 08:21 |只看該作者
你好~我只係路過...
其實我都剛剛放棄份做左14年嘅工,去照顧番已經小二嘅囡囡,雖然老公搵得唔算多,不過都算可以過平淡嘅生活,我以前工作好忙,囡囡細時都請過工人去照顧佢,不過就會變得好依賴,樣樣野都要工人幫,所以當囡囡升小一,就炒左佢,之後冇人幫佢咪要自己做番 真係可以訓練到佢,升上小二後又發現有輕微嘅學障,成績好差個人冇晒自信我地幫佢轉校,再重讀依加真係比以前好好多呀 其實教佢真係教得好辛苦~
當中所有媽媽講得冇錯,小朋友一大功課多默書多,你要應付工作,又要照顧小朋友真係好吃力,我絕對同意(自己都試過),如果經濟真係許可,放棄份工去睇住小朋友嘅成長真係好滿足,自己照顧總比他人照顧嘅好,我精神上全力支持你



原帖由 mycathy 於 4/5/2009 12:22 發表
各位全職媽咪,

相信妳地好多都曾經有自己既事業同工作, 為左小朋友放棄人工同工作機會, 妳地有後悔過嗎?

我依家份工人工唔算多亦唔算少, 稱不上事業, 但幾好作, 大部份時間好得閒添。

我有兩個小朋友, 一個今年九 ...


子爵府

積分: 12599


10#
發表於 09-5-5 09:48 |只看該作者
好多謝妳地呀, 其實一向覺得全職媽咪好偉大, 佢地唔係無做野係度嘆世界, 好多媽咪都係高學歷, 大好前途之下放棄自己既另一條路, 為家庭, 為子女做出犧牲。

我由個女出世已經想做全職, 係因為心痛要將佢交俾外人照顧, 但每次老公表明全力支持既時候, 我自己又卻步, 因為時時都聽到女人要經濟獨立, 不好依賴晒男人。所以時時係度掙扎, 想放棄工作, 又害怕, 繼續工人又對小朋友充滿歉意。

不過經過無數次不滿意既工人事件後, 我都立定決心了。小朋友需要媽媽, 我會努力做好哩份工(全職媽咪)
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


子爵府

積分: 13450

醒目開學勳章 畀面勳章


11#
發表於 09-5-5 11:02 |只看該作者
fully support

我都係全職媽媽 工人點好都冇可能好似媽媽咁細心照顧 況且家陣啲外傭質素...... 有目共睹 真係千萬個唔放心 教養小朋友始終係父母最好


大宅

積分: 4703

好媽媽勳章 醒目開學勳章


12#
發表於 09-5-5 11:24 |只看該作者
老公亦好support, 經濟亦叫做許可。------>
咁就梗係自己揍啦
我都 support 妳. 加油努力
hello hello ~~


禁止訪問

積分: 8260


13#
發表於 09-5-5 11:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13450

醒目開學勳章 畀面勳章


14#
發表於 09-5-5 13:22 |只看該作者
其實轉做全職媽媽 最大concern係$$個方面

基本上做全職媽媽係一件好事呀 做全職媽媽 我認為對家庭對子女 好處多過壞處

全職媽媽萬歲

h1n1 各位小心身體


別墅

積分: 542


15#
發表於 09-5-7 00:13 |只看該作者
I quit my job 2 years ago to become full time mum, it is difficult at first, after a while I get use to it. I don't regret it cos my son behave better, having a mum to teach them manners is better. But my kids sometimes "har" me and don't do as I tell them, that's the difficult part.


別墅

積分: 561


16#
發表於 09-5-7 00:40 |只看該作者
最緊要考慮過之後老公都支持! 我support!

俾工人睇真係好心驚膽跳, 因為我之前曾經聽到樓下 (我住村屋好應聲)個小朋友日間不停咁喊, 日日間屋只係得工人同小朋友.. 雖然我唔知入面發生咩事, 但係都好有陰影..... 所以依家我係媽媽幫我睇住bb的....

不過, 我亦都識朋友個工人非常好非常錫小朋友.. 真係好睇緣份....


大宅

積分: 3538


17#
發表於 09-5-7 05:45 |只看該作者
我―知道有左bb,老公已經叫我辭職,所以我―直係全職媽媽~
我覺得可以睇住我仔所有既第―次,真係好開心同見住佢―歩―歩成長好有成功感

[ 本帖最後由 angie127 於 09-5-7 05:52 編輯 ]


侯爵府

積分: 21973

2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


18#
發表於 09-5-7 22:58 |只看該作者
我今日都辭職了,而家等8月做全職媽媽。


大宅

積分: 3517


19#
發表於 09-5-8 01:15 |只看該作者
你可以的,係錢個方面有老公支持, 日后小朋友學業和品德都進步,就


子爵府

積分: 13450

醒目開學勳章 畀面勳章


20#
發表於 09-5-8 11:43 |只看該作者
勇氣可嘉 歡迎加入全職媽咪行列 列隊歡迎

原帖由 yee2008 於 09-5-7 22:58 發表
我今日都辭職了,而家等8月做全職媽媽。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo