原帖由 mycathy 於 09-5-4 22:24 發表
多謝兩位忠肯既意見
我先生係做生意既, 經濟上有信心係無問題, 所以佢都支持我。
我細仔依家已經開始讀書了, 所以我計數都係計多, 預埋佢遲d好多興趣班要上。
其實我驚既反而唔係經濟上既問題, 而係要全身投入家 ...
請一個工人都要錢啦...依家你份糧都係自己洗..老公負責所有開支同工人人工的話..以後工人份人工..入你袋..你咪唔會周身冇蚊囉
我都係咁架..家庭用錢以外,老公再比零用架(不過我係全數儲起,平日買乜都係家庭開支
)
真係可以訓練到佢,升上小二後又發現有輕微嘅學障,成績好差個人冇晒自信
我地幫佢轉校,再重讀依加真係比以前好好多呀
其實教佢真係教得好辛苦~