夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   3


洋房

積分: 45


21#
發表於 19-7-26 18:55 |只看該作者
回覆 小菜豆 的帖子

無話叻過, 只係佢無嘢做幾年我都一個人付負曬成頭家, 我只係想佢做好屋裡面嘅負責, 唔好日日做錯嘢, 減輕我壓力, 比我專心工作, 就連煮餐飯都話做唔到, 做錯嘢就話我鬧佢, 我完全無法專心工作, 要一邊工作一邊執手尾, 真係好辛苦.我唔係唔想包容佢, 我已經做到咁, 問心仲想我點?


伯爵府

積分: 19173


22#
發表於 19-7-26 18:57 |只看該作者
vanillayee 發表於 19-7-26 18:50
回覆 vanillayee 的帖子

我嘅另一半, 我當然想佢好, 所以我先接受唔到佢人格有問題. 我好希望佢改以變, 對 ...

情緒係相向,你語氣差佢都吾會好聲氣,生活咁多小事,事事都勞氣就好吾得閒,下次啲小事當冇事發生過就得,吾需要鬧佢,女人要温柔先得人鐘意


洋房

積分: 45


23#
發表於 19-7-26 18:58 |只看該作者
回覆 小菜豆 的帖子

另外我想講, 我同佢講, 搵唔到嘢做算數, 你退休, 我攪掂, 你只要做好家務攪掂個仔就ok. 我做妻子咁樣真的還不算合格嗎? 我要求的真的仲係太高嗎? 到今時今日, 都仲係我煮緊飯.


洋房

積分: 45


24#
發表於 19-7-26 19:03 |只看該作者
回覆 Yee_ng 的帖子

知錯呢兩個字聽咗6年了


大宅

積分: 2010


25#
發表於 19-7-26 20:21 |只看該作者
回覆 vanillayee 的帖子

當然唔係樓主的錯。希望樓主釋放到情緒。


禁止訪問

積分: 80


26#
發表於 19-7-26 21:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 80


27#
發表於 19-7-26 21:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


寶石宮

積分: 346850

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


28#
發表於 19-7-26 21:13 |只看該作者
vanillayee 發表於 19-7-26 15:56
今日我老公又做嘢唔睇清楚就做, 又做錯咗, 比我打電話去鬧佢. 佢話我夾硬話係佢做佢無辦法,我講返之前點發 ...

本帖最後由 crystal媽咪 於 20-2-25 21:19 編輯

……


子爵府

積分: 12223


29#
發表於 19-7-26 21:34 |只看該作者
vanillayee 發表於 19-7-26 18:58
回覆 小菜豆 的帖子

另外我想講, 我同佢講, 搵唔到嘢做算數, 你退休, 我攪掂, 你只要做好家務攪掂個仔就ok ...

本帖最後由 issactmaria 於 19-7-26 21:35 編輯

男人都有自尊,有工作做負責搵錢唔係大哂,佢係你另一半唔係工人唔係你下屬,吓吓給人閙!
要工作又要煮飯係好妏,但如你包容唔到現在情況,你倆婚姻只會越走越遠,因為你已經有點看不起他了!


大宅

積分: 2010


30#
發表於 19-7-26 21:43 |只看該作者
回覆 issactmaria 的帖子

樓上jm講嘅係事實。不過身處樓主的處境又真係好容易好嬲。樓主可能需要唸唸有冇辦法調整到自己心態,或者想像下老公係一位皇親國戚的同事,可以怎同佢相處會好過d。


子爵府

積分: 12223


31#
發表於 19-7-26 21:51 |只看該作者
Perpersis 發表於 19-7-26 21:43
回覆 issactmaria 的帖子

樓上jm講嘅係事實。不過身處樓主的處境又真係好容易好嬲。樓主可能需要唸唸有冇 ...

這就真係考驗佢對另一半嘅愛又幾深,她現在忍唔到,就算點調整心態,長遠都有點危!


伯爵府

積分: 18832


32#
發表於 19-7-27 00:50 |只看該作者

回覆樓主:

我好明白你,有時都真係好火既,
但佢唔改就我地改,
咁自己好過d囉。
我老公做錯事,咁耐以黎,一次對唔住都無。

係幾傷架,傷既係大家感情。

但鬼叫仲有愛。。


男爵府

積分: 6852


33#
發表於 19-7-27 02:02 |只看該作者
vanillayee 發表於 19-7-26 18:58
回覆 小菜豆 的帖子

另外我想講, 我同佢講, 搵唔到嘢做算數, 你退休, 我攪掂, 你只要做好家務攪掂個仔就ok ...

介唔介意講下點解佢無返工?如果佢係全職爸爸就應該要煮飯,點解仲要你煮?


洋房

積分: 45


34#
發表於 19-7-27 02:35 |只看該作者
回覆 matcha-moo 的帖子

佢以前有嘢做, 但佢屋企人夾埋騙咗佢層樓, 都算啦, 到而家移咗民, 佢話搵唔到嘢做月, 每星期返兩日part time. 我負責曬全部開資, 但要搵食都要專心架, 成日要幫佢執手尾, 點專心呀? 雖然搵食唔係大曬, 但我未本事到可以完全分心.


公爵府

積分: 29335

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


35#
發表於 19-7-27 02:41 |只看該作者
本帖最後由 小菜豆 於 19-7-27 02:47 編輯

回覆 vanillayee 的帖子

關係真係咁不堪?就算老公咁無能,
也不代表毫無尊嚴被妳日鬧夜鬧吧。
好明顯妳鬧,他也不願意變成妳心中有用嘅人。
妳錯在明知他無能,仍妄想改變他。亦看不起他。
既然妳鬧走他都不在乎,不如直接放生他。

我識有個姊妹,
佢同老公係大學同學,
女的好有能力,做英文科主任老師,
養家兼請工人湊仔,佢老公有學識但唔做野,
話做教師壓力大,只日日賦閒在家。

姊妹只係將工人出糧錢交俾佢管,
她老公都無法做到,
被工人講兩句話等錢駛就早咗放水,
我作為外人都覺得佢老公廢到一個點,
她沒有日鬧夜鬧個老公,
因為她清楚自己只需要老公錫,
逢特別日子記得同她慶祝,
辛苦工作後有個支持她的老公就夠。
夫妻關係,真的不能有存在嫌棄對方。
百年歸老時,大家都身體衰殘,
不嫌棄對方老人味,照顧屎尿,就只有兩夫妻。




侯爵府

積分: 24828


36#
發表於 19-7-27 03:34 |只看該作者
vanillayee 發表於 19-7-27 02:35
回覆 matcha-moo 的帖子

佢以前有嘢做, 但佢屋企人夾埋騙咗佢層樓, 都算啦, 到而家移咗民, 佢話搵唔到嘢做 ...

其實有咩錯得咁緊要?? 大人大姐要鬧??做錯野,可以傾,無需要鬧嘛?又唔係你個仔。。。係咪真係咁錯?? 再者,太陽伯伯故事有聽過嗎?想一個人聽你講,跟你個套行,唔係道理係咪你個邊,係佢聽唔聽得入耳,服唔服,邊有人比人鬧會好心情,會聽得入耳?btw, 睇落你開始睇唔起佢了。。。明白女人都想依賴個男人,你而家係好不爽,可以分開,但如果唔打算分開,都要諗下點相處。。。因為咁落去都好大可能逃唔過呢個結果。。。多欣賞,放大優點吧。。。


珍珠宮

積分: 38354


37#
發表於 19-7-27 04:59 |只看該作者
本帖最後由 858D 於 19-7-27 05:00 編輯
vanillayee 發表於 19-7-26 17:01
回覆 alicego62 的帖子

我明白呢個道理,當做錯事每日發生, 我真係覺得好煩躁. 而每次我鬧佢, 佢就係話: 我 ...

我理解你既反應。與一個辦事能力低於你EQ所能承受既結果 的人一齊 共事,承受苦果,真係好耗損既搭配。我與我前夫咁多年,我感受慣了。畀佢「SIN」左我無數咁多鍋。
你會唔會好似我咁,係計較個苦果要承受多於佢既回應?但佢個回應一點都無畀你憑據佢下次會辦事有改善結果既機會率。
我後來同我前夫既 retrospective 溝通上有改善好多,我唔再執著佢認唔認錯,有冇 say sorry. 講一萬次對唔住都無補於我要承擔佢所造成既苦果一萬次,我唔再歸咎於誰錯,誰對。我只集中於討論:
1. What went wrong?
2. What went well?
3. Moving forward, what would we do better?
我唔用 「你點」「你如何」來開句。我用我地可以一齊 fix it。我地邊處可以改進辦事方式來避免同樣既苦果。

Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


珍珠宮

積分: 38354


38#
發表於 19-7-27 05:15 |只看該作者
本帖最後由 858D 於 19-7-27 05:20 編輯
skybiebie 發表於 19-7-27 03:34
其實有咩錯得咁緊要?? 大人大姐要鬧??做錯野,可以傾,無需要鬧嘛?又唔係你個仔。。。係咪真係咁錯? ...

同意,好似我與我前夫和平共處既策略咁。

如果佢用佢果套來做,個結果由 1-10,10為最好既結果,佢會做到 5分。

如果我用我套來做,我會做到冇10分都有9分,但我冇咁多資源來做嘛,咪要判畀佢做囉。唔係佢做就係我做嫁啦。冇自願外緩嘛。我冇可能家中乜野都攬曬上身做啫,做死我自己等佢搵山拜咩。

如果我解析畀佢聽我果套點解好過佢果套,佢唔但只唔明,而且佢既強弱與我有分別,佢要就住佢既強弱點來做,所以如果佢用我果套來做,佢連個5分結果都做唔到。只做得個二、三分結果。

咁我情願省翻淡氣與時間來同佢溝通,就放曬手等佢自己一個人用佢果套來做,起碼我有個5分既成果。好過得個三分成果。

我閨蜜初始認識我,同我父母一樣唸法,以為我怕我前夫,驚死冇佢唔得咁,乜野都就曬佢,等佢話事,講到我好冇面,話我懦弱。後來她終於明白我點解唔棟篤床板唔訓,開曬燈同佢撐到恆,傾唔掂數,大家唔畀訓。我好會計現實資源Lee條數。面子對我來講一點都唔重要。

而家我有我先生,佢辦事,我放心,又TUM到我父母TUB TUB 掂。佢辦事能力所得既成果就係夠我EQ使。我咁至「抽后算將」話翻我父母,叫佢地唔好再「彈」我前夫,唔畀再嫌棄我前夫。
Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


珍珠宮

積分: 38354


39#
發表於 19-7-27 05:43 |只看該作者
小菜豆 發表於 19-7-27 02:41
回覆 vanillayee 的帖子

關係真係咁不堪?就算老公咁無能,
你個姊妹 咁似我同我前夫既。
起碼你冇好似我閨蜜咁 鬧埋我 懦弱怕事唔「鏟」我前夫上天花板。
我父母又睇唔過眼,畀臉色我前夫睇,鬧我前夫。我心唸:「我做佢 yong wife 都未出聲鬧,幾時輪到我父母鬧吖!」我就教會我父母唔好干涉我「內政」。
不過我前夫照顧我既素質 都係能力低過我 EQ 所能承受既。我睇佢如何照顧我地 個嚴重腦癱女兒既成果 就「眼冤」。
好在現在有我先生,佢一樣唔嫌棄我D老人味,照顧大小便,而且比我前夫更稱我要求同心意。不過我打定心將來係我照顧翻佢地兩老既機會更大。
Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


40#
發表於 19-7-27 10:14 |只看該作者
vanillayee 發表於 19-7-26 18:58
回覆 小菜豆 的帖子

另外我想講, 我同佢講, 搵唔到嘢做算數, 你退休, 我攪掂, 你只要做好家務攪掂個仔就ok ...


其實樓主睇唔起老公,覺得自己係家庭支柱,才會少少事就鬧老公。就算當伴侶係工人,如果每次工人做錯少少野,個僱主就打電話去鬧佢⋯⋯我認為個工人一係唔做,一係大報復。

樓主覺得明明老公做錯,鬧佢仲唔認丶仲駁咀,於是老公再罪加一等至人格有問題,其實樓主對老公真係太harsh。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo