時政擂台

跳至

首頁
12

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 34228

熱血金章


21#
發表於 20-2-10 03:18 |只看該作者

回覆樓主:

根本唔係提問,係質問。問多d就係想被訪者,唔記得問題口啞啞,佢地就好得戚話,xx被我問到唔識答。
呢d技倆,一早睇穿晒
我的格言:  冇記性, 唔緊要. 可以唔記得的, 即係--唔係好緊要既野.
唔係好緊要既野, 咁! 唔記得都唔緊要!!!


珍珠宮

積分: 39774


22#
發表於 20-2-10 06:52 |只看該作者
阿紫 發表於 20-2-9 20:11
老實講我覺得好多問題都係白痴先會問

同意, 同一個問題問n次
人地咪問左答左, 仲問, 冇水準


別墅

積分: 508


23#
發表於 20-2-10 08:44 |只看該作者

回覆樓主:

我都覺香港記者好冇質素,基本上已经解答了但还是不停重覆问相同问題


水晶宮

積分: 67420


24#
發表於 20-2-10 09:07 |只看該作者

回覆樓主:

記者
尋日嗰隻唔知乜乜郵輪,確認無人感染乘客可以落船,睇tvb, 唔知咩台個記者問個阿婆,「會唔會覺得自己好無辜」,阿婆話唔覺,個記者死唔斷氣問多次,「會唔會覺得自己好無辜」,個阿婆再答,無所謂啦我大把時間!
記者喎,根本就係有前設地煽動人答問題


水晶宮

積分: 67420


25#
發表於 20-2-10 09:08 |只看該作者
toffeetong 發表於 20-2-10 03:18
根本唔係提問,係質問。問多d就係想被訪者,唔記得問題口啞啞,佢地就好得戚話,xx被我問到唔識答。
呢d技 ...

係呀,之前警方記者會,唔知以為去左批鬥大會,或者街市,一班7+1公同潑婦喺度駡街!


男爵府

積分: 8114


26#
發表於 20-2-10 09:16 |只看該作者
黑仔僱主 發表於 20-2-9 18:41
公眾有知情權,呢條問題你唔想知,但我想知!

規矩係死,記者會目的係比記者盡本份幫市民知悉事態發展, ...

規矩係死,所以唔洗守規矩?咁學生仲洗唔洗守校規?你過緊馬路時,司機仲洗唔洗守規矩?如果唔係有問題,人地記者會做咩要設每人問三條問題呢個規矩?記者會時間有限,前面既垃圾妓者chur曬人地時間來問咁多垃圾問題,後面既記者仲邊有時間問?市民都有知情權,點解要聽d重複完又重複既垃圾問題?點解唔可以聽其他後面既答案?


管理員

積分: 63880

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 畀面勳章


27#
發表於 20-2-10 09:51 |只看該作者
政治及有關爭拗話題或最終演變成相關討論,現已移到時政擂台


大宅

積分: 2712


28#
發表於 20-2-10 14:11 |只看該作者
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽


男爵府

積分: 8114


29#
發表於 20-2-10 16:54 |只看該作者
黑仔僱主 發表於 20-2-10 14:11
司機唔守規矩會撞到人,你用腦啦!叻唔切!
記者傷天害理叫人拉佢地啦,最好無記者唔使向公眾交代咁份糧就 ...

有個白痴話規矩係死㗎嘛,司機又要守啦?無腦就唔好係到懶醒啦,睇下你既回覆,卑人插到咁仲要係到死撐,白痴即係白痴!


大宅

積分: 1663


30#
發表於 20-2-10 18:22 |只看該作者

回覆樓主:

點解冇記者問129護士集體發病事件:

附件: 你需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊


伯爵府

積分: 18425


31#
發表於 20-2-10 19:17 |只看該作者
唔識咩叫公平唔洗守規則知情權大晒


大宅

積分: 2712


32#
發表於 20-2-10 20:20 |只看該作者
green_flower 發表於 20-2-10 16:54
有個白痴話規矩係死㗎嘛,司機又要守啦?無腦就唔好係到懶醒啦,睇下你既回覆,卑人插到咁仲要係到死撐, ...

司機唔守規矩會撞死人會傷害人,記者問問題傷害到邊個?咁大分別都唔明,邊個無腦白痴呢


大宅

積分: 2712


33#
發表於 20-2-10 20:23 |只看該作者
green_flower 發表於 20-2-10 16:54
有個白痴話規矩係死㗎嘛,司機又要守啦?無腦就唔好係到懶醒啦,睇下你既回覆,卑人插到咁仲要係到死撐, ...

仲有交通有例守既係法,記者會規矩係咪法?你講得啱,白痴即係白痴


男爵府

積分: 8114


34#
發表於 20-2-10 21:00 |只看該作者
黑仔僱主 發表於 20-2-10 20:20
司機唔守規矩會撞死人會傷害人,記者問問題傷害到邊個?咁大分別都唔明,邊個無腦白痴呢
...

咪就係d白痴以為自己大曬,唔洗守規則。你以為自己係邊位?只係一個廢人,要全世界就曬你?鍾意幾時守規矩就守,唔鍾意就話規矩係死既?規矩埋就係要來規範你呢d無賴賤精囉,預你唔明,因一早知你係白痴,可憐你既下一代,有個咁既廢父母。


男爵府

積分: 8114


35#
發表於 20-2-10 21:03 |只看該作者
黑仔僱主 發表於 20-2-10 20:23
仲有交通有例守既係法,記者會規矩係咪法?你講得啱,白痴即係白痴
...

如果無必要,人地set個規矩來托咩?埋就係要來阻止你呢d死無賴囉!叫你屋企人唔好守規矩啦,拿拿聲衝出去馬路囉。


伯爵府

積分: 18635


36#
發表於 20-2-10 22:17 |只看該作者
seaman1982 發表於 20-2-9 16:55
個個都問超過3題。
尋日有記者問好多,比人stop仲cher住話想問埋。

果班不是記者,只係反政府的垃圾


大宅

積分: 1745


37#
發表於 20-2-10 23:10 |只看該作者
同警察記招一樣,死唔斷氣


瑪瑙宮

積分: 129428

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章


38#
發表於 20-2-10 23:24 |只看該作者
乜香港仲有記者咩


大宅

積分: 2712


39#
發表於 20-2-10 23:47 |只看該作者
green_flower 發表於 20-2-10 21:03
如果無必要,人地set個規矩來托咩?埋就係要來阻止你呢d死無賴囉!叫你屋企人唔好守規矩啦,拿拿聲衝出去 ...

如果問唔到答案把握機會再問人之常情,又唔係犯咩規!出新聞稿就唔洗煩!妓者白痴死無賴你好肉緊!仲講埋人地屋企人!潑婦


男爵府

積分: 8114


40#
發表於 20-2-10 23:56 |只看該作者
黑仔僱主 發表於 20-2-10 23:47
如果問唔到答案把握機會再問人之常情,又唔係犯咩規!出新聞稿就唔洗煩!妓者白痴死無賴你好肉緊!仲講埋 ...

潑得過你,唔守規矩既無賴死黃絲,就係你地搞到香港變成咁!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo